Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa vegaaneja miehiä, jotka ei olisi mitään ituhippejä?

Vierailija
05.08.2020 |

Mä haluaisin miehekseni vegaanimiehen, jolla kuitenkin olisi koulutus, kävisi töissä. Nim. Ikuinen lapseton sinkkuko

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaani = ituhippi.

Turha on etsintäsi. 

Vierailija
2/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla vegaani? Ei täysveganismi ole tarpeellista vaikka välittäisikin eläimistä, kertoo vaan ajatusmaailman mustavalkoisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on:)

4/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö painonnostaja? "Suomea lukuisia kertoja EM- ja MM-kisoissa edustanut painonnostaja Teemu Roininen vannoo vegaanisen ruokavalion nimeen – vaikka hämmästelijöitä riittää."

Vierailija
5/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden! Mutta taitaa olla edelleen varattu 😅

Vierailija
6/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Meistä ei ikinä arvaisi että olemme vegaaneja. Ei ulkonäön, eikä juttujemme puolesta.

Vierailija
7/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ituhippi mielestäsi vain työtön vegaani vai vaatiiko muutakin? Kyllä omassa tuttavapiirissä on useampi kolmenkympin tienoilla oleva vegaanimies, mutta tottakai jos eettisistä syistä ei halua syödä lihaa, niin on usein muitakin vastaavia mielipiteitä eikä ituhipittelevät henkilöt välttämättä edes kiinnosta.

Vierailija
8/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ruveta vaikka kuu-ukoksi jos sulla on isot kannut ja hyvä perce, ja ikää 20-22v.

Vierailija
9/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noissa näyttelijöissä ja muusikoissa paljonkin vegaanimiehiä. Minullakin on sellainen, ei mikään hippi tosiaan ole vaan akateeminen työssäkävijä.

Vierailija
10/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan ituhipin. Make love, not war.

Vierailija
11/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eksä oli vegaani, mutta juoppo. Vegaanius on vain yksi osa ihmisestä. Ehkä löydät ns. plant based miehen, joka ei ole vegaani eläinten takia vaan haluaa noudattaa sitä ruokavaliona. Niissä varmaan vähemmän näitä halveksumiasi ituhippejä (=herkkiä miehiä).

Vierailija
12/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokitellaanko karaten mustan vyön kantaja ituhipiksi?

Vierailija
13/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkät miehet on niin JEEEEES ❤

Vierailija
14/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eksä oli vegaani, mutta juoppo. Vegaanius on vain yksi osa ihmisestä. Ehkä löydät ns. plant based miehen, joka ei ole vegaani eläinten takia vaan haluaa noudattaa sitä ruokavaliona. Niissä varmaan vähemmän näitä halveksumiasi ituhippejä (=herkkiä miehiä).

Ap taisi määritellä ituhippeyden niin, ettei viitsinyt käydä kouluja eikä töissä, sinä taas herkkyyden kautta.

Vierailija
15/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Mä voin ruveta vaikka kuu-ukoksi jos sulla on isot kannut ja hyvä perce, ja ikää 20-22v.

Teeskenteleville idiooteille ei ole kysyntää.

Vierailija
16/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on. Meistä ei ikinä arvaisi että olemme vegaaneja. Ei ulkonäön, eikä juttujemme puolesta.

Kiinnostaisi tietää, millaisia juttunne sitten ovat :)?

Vierailija
17/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkut sekoittavat vegetarismin ja vegaanisuuden.

Vierailija
18/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luokitellaanko karaten mustan vyön kantaja ituhipiksi?

Kaikki karatekat ovat ituhippejä. Taikvondon tai jiujitsun mustan vyön ninjat ovat äijiä. 😂

Vierailija
19/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON!

Tässä esimerkkejä:

https://www.youtube.com/watch?v=3HtyehGHnBE

Vierailija
20/89 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap taisi määritellä ituhippeyden niin, ettei viitsinyt käydä kouluja eikä töissä, sinä taas herkkyyden kautta.

Tunnen monia korkeasti koulutettuja ja hyvätuloisia ituhippejä. Minä määrittelen asian älyn, tunne-elämän terveyden ja eettisten valintojen kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi