Onko olemassa vegaaneja miehiä, jotka ei olisi mitään ituhippejä?
Mä haluaisin miehekseni vegaanimiehen, jolla kuitenkin olisi koulutus, kävisi töissä. Nim. Ikuinen lapseton sinkkuko
Kommentit (89)
Miksi pitäisi olla vegaani? Ei täysveganismi ole tarpeellista vaikka välittäisikin eläimistä, kertoo vaan ajatusmaailman mustavalkoisuudesta.
Kävisikö painonnostaja? "Suomea lukuisia kertoja EM- ja MM-kisoissa edustanut painonnostaja Teemu Roininen vannoo vegaanisen ruokavalion nimeen – vaikka hämmästelijöitä riittää."
Tiedän yhden! Mutta taitaa olla edelleen varattu 😅
Mulla on. Meistä ei ikinä arvaisi että olemme vegaaneja. Ei ulkonäön, eikä juttujemme puolesta.
Siis onko ituhippi mielestäsi vain työtön vegaani vai vaatiiko muutakin? Kyllä omassa tuttavapiirissä on useampi kolmenkympin tienoilla oleva vegaanimies, mutta tottakai jos eettisistä syistä ei halua syödä lihaa, niin on usein muitakin vastaavia mielipiteitä eikä ituhipittelevät henkilöt välttämättä edes kiinnosta.
Mä voin ruveta vaikka kuu-ukoksi jos sulla on isot kannut ja hyvä perce, ja ikää 20-22v.
Onhan noissa näyttelijöissä ja muusikoissa paljonkin vegaanimiehiä. Minullakin on sellainen, ei mikään hippi tosiaan ole vaan akateeminen työssäkävijä.
Mä haluan ituhipin. Make love, not war.
Joo eksä oli vegaani, mutta juoppo. Vegaanius on vain yksi osa ihmisestä. Ehkä löydät ns. plant based miehen, joka ei ole vegaani eläinten takia vaan haluaa noudattaa sitä ruokavaliona. Niissä varmaan vähemmän näitä halveksumiasi ituhippejä (=herkkiä miehiä).
Luokitellaanko karaten mustan vyön kantaja ituhipiksi?
Vierailija kirjoitti:
Joo eksä oli vegaani, mutta juoppo. Vegaanius on vain yksi osa ihmisestä. Ehkä löydät ns. plant based miehen, joka ei ole vegaani eläinten takia vaan haluaa noudattaa sitä ruokavaliona. Niissä varmaan vähemmän näitä halveksumiasi ituhippejä (=herkkiä miehiä).
Ap taisi määritellä ituhippeyden niin, ettei viitsinyt käydä kouluja eikä töissä, sinä taas herkkyyden kautta.
Ukko37 kirjoitti:
Mä voin ruveta vaikka kuu-ukoksi jos sulla on isot kannut ja hyvä perce, ja ikää 20-22v.
Teeskenteleville idiooteille ei ole kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on. Meistä ei ikinä arvaisi että olemme vegaaneja. Ei ulkonäön, eikä juttujemme puolesta.
Kiinnostaisi tietää, millaisia juttunne sitten ovat :)?
Täällä jotkut sekoittavat vegetarismin ja vegaanisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Luokitellaanko karaten mustan vyön kantaja ituhipiksi?
Kaikki karatekat ovat ituhippejä. Taikvondon tai jiujitsun mustan vyön ninjat ovat äijiä. 😂
ON!
Tässä esimerkkejä:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taisi määritellä ituhippeyden niin, ettei viitsinyt käydä kouluja eikä töissä, sinä taas herkkyyden kautta.
Tunnen monia korkeasti koulutettuja ja hyvätuloisia ituhippejä. Minä määrittelen asian älyn, tunne-elämän terveyden ja eettisten valintojen kautta.
Vegaani = ituhippi.
Turha on etsintäsi.