Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskituloisen verotus kiristynee 200e ensi vuonna

Vierailija
05.08.2020 |

Iltasanomissa juttu. Mietin säästö keinoja, kirkosta eroaminen ja ammattiliitosta eroaminen ovat keinoja joita tulee mieleen. Muita?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon ansaitsee keskituloinen?

Vierailija
22/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko jotain yli 4500eur/kk?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiliitosta eroaminen ei vaikuta verotukseesi millään tavalla.

Vierailija
24/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskituloinen ei edes huomaa tuon vertaista summaa, kuukaudessa ei edes yhtä kauppareissua vastaa tuo summa. (ja jos joku miettii bensan hintaa niin sekin on vielä korotuksen jälkeen halvempaa kuin muutama vuosi sitten.)

Vierailija
25/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2200 - 3500

Vierailija
26/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna verotus tippui keskituloisella 250 euroa, joten paluu on vuoteen 2019.

Minulla ainakin kiristyi tänäkin vuonna. Palkka ei noussut.

Tänä vuonna kiristyi verotus niiltä, jotka tienaavat päälle 2300€/kk. Näin muistelisin Veronmaksajien laskeneen. Sitä hehkutettiin, että monilla verotus kevenee, mutta se koski hyyyyyvin pienituloisia. Itse tienaan noin 2500€/kk ja niin vain minullakin nousi veroprosentti puolella prosenttiyksiköllä. Ei se 12,5€ veronkiristys minullakaan missään näkynyt, mutta törkeää väittää että verotus olisi keventynyt kun jo näin pienillä tuloilla se kiristyi.

Vierailija
27/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2200 - 3500

Nuo on pienituloisia

Vierailija
28/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänä vuonna verotus tippui keskituloisella 250 euroa, joten paluu on vuoteen 2019.

Tänä vuonna kiristyi verotus niiltä, jotka tienaavat päälle 2300€/kk. Näin muistelisin Veronmaksajien laskeneen. Sitä hehkutettiin, että monilla verotus kevenee, mutta se koski hyyyyyvin pienituloisia. Itse tienaan noin 2500€/kk ja niin vain minullakin nousi veroprosentti puolella prosenttiyksiköllä. Ei se 12,5€ veronkiristys minullakaan missään näkynyt, mutta törkeää väittää että verotus olisi keventynyt kun jo näin pienillä tuloilla se kiristyi.

Brutto vai netto?

Vierailija
29/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkosta nyt kannattaa erota jo muutenkin kuin säästösyistä. Helpoiten sen teet lomakkeella osoitteessa: https://eroakirkosta.fi/dynamic/index.php/erolomake

Olen harkinnut kirkosta eroamista koska en halua tukea Raamatun hylänyttä kirkkoa. Mutta jos en maksa kirkolle niin nostaako se ansiotuloani ja sama raha menee kunnallisen ja tuloveron? En halua myöskään maksaa lisää valtiolle.

Ansiotulosi on sama, siitä vain lähtee vähemmän pois eli saat itse pitää enemmän.

Vierailija
30/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 3200 euroa kk-palkka. Tämä vuonna veroprosentti tippui 1 %-yksikön.

Vierailija
31/31 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken hyväntekeväisyyden lopetus on yksi hyvä säästökeino. Plan yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi