Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikissa paikoissa ei vieläkään pääse koronatestiin vaikka on oireita?

Vierailija
05.08.2020 |

Ei mikään ihme että korona leviää jos lääkäristä saa vain ohjeen että ole kotona jos oireet on lieviä. Sitten muu perhe liikkuu ja levittää mahdollisesti koronaa kun yhtä ei testata.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli oireita, soitin koronapäivystykseen, en saanut testiaikaa, koska oireet epätyypilliset. Silti olisi pitänyt olla varmuudeksi kotikaranteenissa. Vastasin, että jos ei edes ole aikeita testata, niin eihän tämä koronaa voi olla, joten en todellakaan aio missään erityksissä olla vain siksi, että valtio haluaa säästää. Sain pitkän valistusjäkätyksen siitä, että jokaisen tulee kantaa vastuunsa. Vastasin, että minun vastuuni päättyy siihen, että todetaan testauksen olevan tarpeeton.

Vierailija
2/2 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli oireita, soitin koronapäivystykseen, en saanut testiaikaa, koska oireet epätyypilliset. Silti olisi pitänyt olla varmuudeksi kotikaranteenissa. Vastasin, että jos ei edes ole aikeita testata, niin eihän tämä koronaa voi olla, joten en todellakaan aio missään erityksissä olla vain siksi, että valtio haluaa säästää. Sain pitkän valistusjäkätyksen siitä, että jokaisen tulee kantaa vastuunsa. Vastasin, että minun vastuuni päättyy siihen, että todetaan testauksen olevan tarpeeton.

Tämä! Lapsilla alkaa ensiviikolla koulu ja on harrastusta ja muuta, aikuiset on töissä jne.

No nyt on jäänyt tällä viikolla muilta lapsilta harrastus väliin ja itsekkin olen yrittänyt olla superhuolellinen käsienpesun kanssa, ja kaupassa yritän kiertää muut ohmiset kaukaa.

Mies hoitaa kipeää lasta ja muilla ei hänen huoneeseensa ole asiaa.

Ihmettelen tosissani miksi ei voida testata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä