Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras älypuhelin?

Vierailija
21.07.2013 |

Antakaa vinkkejä hyvästä älypuhelimesta! Itse olen iPhonea katsellut, MUTTA on aika hintava, joten jos löytyy parempaa pienemmällä hinnalla, niin laittakaa ehdotuksia :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsungit.

Vierailija
2/7 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung lienee paras. Eihän se muuten olisi kasvanut suurimmaksi, kun ei ole mitään imagoakaan tukena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung S4

Vierailija
4/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan 4 vastaajaa. Tilasin kyseisen puhelimen. Kamera 13 pikseliä, iso näyttö ja  kaikki herkut. Mulla ennen Lumia 800 ja se liitin hajonnut jo kaksi kertaa. On jossain lehdessä arvioitu markkinoiden parhaaksi älypuhelimeksi. Pojallani s 3 mini ja sekin parempi kuin Lumia.

Vierailija
5/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän huomattavasti enemmän Nexus 4:stä, kuin Samsungeista. Pelkästään jo sen takia, kun siinä ei ole Samsungin turhia ohjelmia mukana ja puhelimeen tulee päivitykset heti, eikä tarvitse odotella että valmistajat päivittävät omat ohjelmansa ensin ja sitten vasta lähettävät päivityksen puhelimeen. Joskus niitä saa odotella kuukausikaupalla.

Vierailija
6/7 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Lumiastani, mutta on varmaan käyttäjästä kiinni myös mitä haluaa. Tablettini on Samsung.

Vierailija
7/7 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain suuntaa antaa hyvistä luureista suosio, suosittuja älypuhelimia pitää vain vertailla ominaisuuksiensa puolesta, niin niistä löytää itselleen hinta-laadultaan sopivan luurin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme