Sinkut, mitä päivänvaloa kestämättömiä tapoja tai ominaisuuksia sinulla on verrattuna parisuhteellisiin?
En tiedä mutta oletan että parisuhteelliset ovat aina tiptop ja itsellä taas saattaa usein olla vaikka hammastahnat yöpaidan rinnuksilla. Helposti siihen tippuu jotain pisaroita enkä jaksa koko ajan vaihtaa puhtainta päälle kun ei noita kukaan näe jos muuten olen vastikään vaihtanut yöpaidan :D
Kommentit (10)
Parisuhteellisilla on rumat tukat, rumat vaatteet ja ruma koti. Miksi panostaa mihinkään, kun kaikki on jo saavutettu.
Minulla on enemmän rahaa pankkitilillä.
Pienemmät menot, kuin parisuhteessa olevilla.
En tiedä. En ole koskaan ollut parisuhteessa. Asiaa tuntematta veikkaan, että aika paljon valittamista löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En ole koskaan ollut parisuhteessa. Asiaa tuntematta veikkaan, että aika paljon valittamista löytyisi.
Tähän lisään, että olen kuusikymppinen. Lienen koonnut aikamoisen valikoiman tapoja, jotka eivät kestä muiden katsetta. Olisi kiva tietää, mitä kaikkea.
Vaihdan lakanat ehkä parin kuukauden välein. Olen kotona likaisissa vaatteissa, koska sillä ei ole mitään väliä kun ei kukaan ole mua näkemässä tai haistamassa 😆 Teen siis työnikin kotoa, joten ei tosiaan usein tarvi lähteä koko päivänä mihinkään.
Nukun joskus monta kertaa viikossa sohvalla. Syön joskus iltaruoaksi kokonaisen sinihomejuuston ja pari lasia punaviiniä. Nukkumaanmennessä heitän vaatteet pois sängyn viereen lattialle ja kippaan siitä pari kertaa viikossa pyykkikoriin. Joskus kun olen syönyt ruokaa josta tulee luita (esim. kanankoipi, ribsit) enkä jaksa viedä roskia heti, niin laitan lautasen jääkaappiin ettei kissa pääse luiden kimppuun.
Kunnon possu siis. Röh röh.
Korjaan alushousuja usein kiskomalla verkkareiiten läpi.