Katen vauva? :(
voisko olla niin että on kuollut synnytyksessä ja nyt annetaan vanhempien sulatella ihan rauhassa asiaa
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 09:15"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 17:59"]
Katella ei ole ulospäin kapea lantio vaan ihan normaali. Ulkoa ei sitä paitsi näe sisämittoja. Kapoiset aasialaisnaiset synnyttävät yli nelikiloisia vauvoja. Eiköhän Katen lääkärit osaa parhaiten arvioida synnytystavan.
[/quote]
Näin mullekin sanottiin synnärillä, kun kauhistelin miten saan neljäkiloisen ulos. Kerrottiin että 150 cm ja pikkuruiset aasialaiset synnyttävät jopa viisikiloisia helposti, koska heillä on joustava luusto.
[/quote]
Miksi pienikokoisilla olisi sen joustavampi luusto kuin muillakaan?
[/quote]
Siroluinen voi olla sekä pitkä että lyhyt. Sirot luut antavat paremmin periksi.
Minulla on tuollainen samanlainen, kapea ja poikamainen lantio kuin Katellä. Kun ilmaisin huoleni synnytystapa-arviossa niin lääkäri kutsui sitä "ihanteelliseksi synnyttäjän lantioksi". Kuulemma sen malliset ovat hyvin tilavia yleensä.
JOKO? Joko se syntyi? onko sisäpiirin tietoa?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 20:29"]
JOKO? Joko se syntyi? onko sisäpiirin tietoa?
[/quote]
Mulla on kuuma linja auki sinne synnytyssaliin, ei näy vielä mitään...Kate siellä kiroilee ja käskee Williamia painumaan h*lvettiin siitä haukottelemasta
Mun kuumalinjani näyttää, että siellä lipitellään sairaalan viinejä ja ollaan niin tillintallin, että huomisen puolelle menee : (
Soittakee Ellulle ja kysykää mikä siellä kestää.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 12:37"]
voisko olla niin että on kuollut synnytyksessä ja nyt annetaan vanhempien sulatella ihan rauhassa asiaa
[/quote]
Toivottavasti näin onkin käynyt tai tulee käymään. Ompahan yksi turha loinen brittien verorahoja syömästä ja saa täällä viikkokaupalla nauraa miten jotkut elämättömät luuserit itkee silmät punaisine sitäkin tapausta.
Terve suloinen lapsi sieltä tulee. Mikä ettei?
Keisarinleikkauksella tulee. Siinä ei tiedä mitään että on synnyttänyt kuten mullekin kävi. Toki hereillä olin mutta ei ollut kipuja. Ihan mukavasti meni.
Katella ei ole ulospäin kapea lantio vaan ihan normaali. Ulkoa ei sitä paitsi näe sisämittoja. Kapoiset aasialaisnaiset synnyttävät yli nelikiloisia vauvoja. Eiköhän Katen lääkärit osaa parhaiten arvioida synnytystavan.
[/quote]
Totta. Mullakin pieni perse ja kapea lantio, mutta pienet ja joustavat lantion luut. Yli neljäkiloisen olen synnyttänyt.
[/quote]
Näin mullekin sanottiin synnärillä, kun kauhistelin miten saan neljäkiloisen ulos. Kerrottiin että 150 cm ja pikkuruiset aasialaiset synnyttävät jopa viisikiloisia helposti, koska heillä on joustava luusto.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 08:58"]
Keisarinleikkauksella tulee. Siinä ei tiedä mitään että on synnyttänyt kuten mullekin kävi. Toki hereillä olin mutta ei ollut kipuja. Ihan mukavasti meni.
[/quote]
Kate on itse sanonut, että toivoo alatiesynnytystä. Hyvä Kate ! :)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 17:51"]
Katella on kamalan kapea lantio, ainakin ulospäin...Tuskin vauva syntyy alateitse, sektioon menee. Mutta hyvin se menee, eiköhän jo ihan pian kuulla iloisia uutisia!
[/quote]
Se miltä ulospäin näyttää ei kerro mitkä ovat lantion sisämitat! Usein hoikka ja pieniluinen on parempi synnyttäjä kuin isoluinen/romuluinen nainen.
Kuninkaalliset kyllä yleensä kertoo lasketut ajat toiseen suuntaan väärin eli ilmoittavat liuan myöhäusen ajan. että saa synnyttää rauhassa eikä kukaan hätiköi vauva-palstalla kun menee yliajalle, mikä on ensisynnyttäjillä hyvin tavallista.
Mistä se tietää onko Kate ollut pahoinvoinnin takia sairaalassa. On voinut olla vaikka IVF ja saanut sen takua hyperstimulaatio-oireita, jotka usein pahenevat kun raskaus alkaa. Itse jouduin sairaalaan onnistuneen IVF:n jälkeen ja sain tietää verikokeella että olen raskaana viikoilla 3+5! Kaikki meni hyvin kuitenkin ja pääsin pois parin päivän päästä ja terve lapsi syntyi 39+0.
Minä en usko vauvan vaihtamiseen jos jotain ikävää tapahtuisi.
Ei kai kuninkaalliset halua rahvaan geenejä tulevalle kruunupäälle.
Sitä mietin että jos lapsi onkin vammainen miten menee perimysjärjestys. Jätetäänkö lapsi hoitamatta vai miten ongelmasta päästään eroon.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 12:49"]
Mulla on sellainen tunne että jotain ikävää tapahtuu, ollut jo pidempään. Ihmettelen jos saavat terveen lapsen.
Ihme pahanilmanlintu olet...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 09:28"]
Mistä se tietää onko Kate ollut pahoinvoinnin takia sairaalassa. On voinut olla vaikka IVF ja saanut sen takua hyperstimulaatio-oireita, jotka usein pahenevat kun raskaus alkaa. Itse jouduin sairaalaan onnistuneen IVF:n jälkeen ja sain tietää verikokeella että olen raskaana viikoilla 3+5! Kaikki meni hyvin kuitenkin ja pääsin pois parin päivän päästä ja terve lapsi syntyi 39+0.
[/quote]
Tuo puoltaisi sitä, että Katella on ollut hyvin pieni vatsa raskausviikkoihin nähden. Onkin mahdollista että oikea laskettuaika onkin muutaman viikon myöhemmin kuin oletettua.
Ei voi. Koita nyt elää ihan tavallista elämää, vaikka kuninkaallinen onkin raskaana. Vouhotetaan sitten, jos ei elokuun alkupuolellakaan mitään tapahdu.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 09:15"]
[/quote]
[/quote]
Miksi pienikokoisilla olisi sen joustavampi luusto kuin muillakaan?