Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miksi verojen korotuksista kitistään niin paljon vauraassa maassa.

Vierailija
05.08.2020 |

Pulinat pois. Meillä on varaa maksaa veroja.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rauhoittukaa, Kreikan vakuudet kun lävähtävät maksuun, ni taas on millä mällätä!

Ne maksaa niitä jo. Korot ovat juosseet koko ajan.

Vierailija
102/104 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua on keskiluokkaisena miehenä alkanut kyrpiä, että vaikka palkkani nousee, maksukykyni laskee. Eläkettä ei tule.

Tätä paskaa on jatkunut vuodesta 2006 eteenpäin, ja homma vain kiihtyy.

Jatkuva taantuminen on uusi normaali. Huominen on aina huonompi kuin eilinen.

tai sit lopetat nuuskan, ravintolaruuan ja viinan käyttäminen.

Noista menee vuodessa n. 150€ ravintolaan ja 20€ kuussa viineihin. Ei mene huvituksiin minun rahani, vaan lorttien ylläpitoon.

Vierailija
104/104 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa siihen, että onko Suomi vauras maa vai ei, tai onko suomalaisilla veronmaksajilla varaa maksaa lisää veroja: Minua ainakin vituttaa maksaa enemmän veroja vain siksi, että jotkin Etelä-Euroopan maat ovat järjestäneet taloutensa ihan päin hanuria. Niillä ei ole rahaa, kun eivät kehtaa sitä kansalaisiltaan pyytää tai kun kansa ei suostuisi sitä maksamaan, vaan mieluummin vaikka kapinoisi. En keksi yhtään järkevää oikeutusta sille, miksi minun pitäisi antaa taas yksi osa tulostani pois tuon takia. Niin kauan, kuin tuon tyyppisiä maita tuetaan, ei niillä ole mitään tarvetta oikeasti laittaa talouttaan kuntoon. Parin vuoden päästä niille pitää taas kauhoa rahaa jostain muualta, ja maksajana ovat hyvin todennäköisesti mm. suomalaiset.

Alkaa näyttää yhä enemmän ja enemmän siltä, että muutan lähivuosina pysyvästi ulkoimaille jonnekin sellaiseen maahan, joka ei kaada veroäyrejään suoraan johonkin pohjattomaan kaivoon, joka on oman maan rajojen ulkopuolella.

Terveisin,

korkeastikoulutettu hyvätuloinen

Etelä-Euroopassa maat ovat ottaneet EUsta hyödyn irti. Italialaiset kotitaloudet 1,5 kertaa varakkaampia kuin suomalaiset kotitaloudet. Valtion menot maksatetaan EUlla. Mielestäni hyvin pelattu!

Lopeta nyt tämän virheen viljely: talous italiassa koostuu 3-5 ihmisestä, suomessa 1-3:sta.

Tuo on huono mittari.