Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö epäkohteliaana, jos kaupan työntekijä ei tervehdi sinua hyllyjen välissä?

Vierailija
05.08.2020 |

Vai onko normaalia?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan oleta kaupan hyllyttäminen tervehtivät työnsä lomassa. 

Vierailija
42/55 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä voisi vähempää kiinostaa. Työtään se myyjä tekee ja toisaalta minä haluan tehdä ostokseni rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä voisi vähempää kiinostaa. Työtään se myyjä tekee ja toisaalta minä haluan tehdä ostokseni rauhassa.

mun päivä on kirjaimellisesti pilalla jos jokainen kaupan työntekijä ei tervehdi joka kerta kun tulee vastaan

Vierailija
44/55 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, mutta hyvin usein he tervehtivät ja se on ilahduttavaa, tietenkin tervehdin takaisin.

Vierailija
45/55 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Tuntemattomia ei tarvitse moikkailla kaupassa ellei ole tarkoitus mennä heitä ahdistelemaan.

Vierailija
46/55 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta pidän epäkohteliaana jos ei tervehditä kassalla. Kakan väriset ulkomalaaiset aika usein jättää tervehtimästä, siksi valitsen nykyään aina valkoisen kassavirkailijan.

Vierailija
47/55 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta pidän epäkohteliaana jos ei tervehditä kassalla. Kakan väriset ulkomalaaiset aika usein jättää tervehtimästä, siksi valitsen nykyään aina valkoisen kassavirkailijan.

tapa itses, incel

Vierailija
48/55 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä lihava ruma av-huo ra siellä taas purkaa pahaa oloansa

Vierailija
49/55 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. mitä se sua haittaa. joku yrittää tehdä työtään, pitäisikö kumarrella 3 sekunnin välein. Itse en tekisi.

Vierailija
50/55 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
51/55 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ylipäätänsä Suomessa asiakaspalvelun taso on laskenut tasaisesti siitä lähtien, kun kassa ym tehtäviin on alettu palkata vain nuoria naisia. Eihän niitä kiinnosta tuossa elämänvaiheessa muu kuin löytää kumppani, joten käyt missä tahansa niin aina sama näky: aspan tytöt flirttailee miesasiakkaiden kanssa, muilla ja etenkin valkoisilla naisilla ei ole mitään väliä, yksin saa pärjätä.

Vierailija
52/55 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

On.

Vierailija
53/55 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun niin moni on kertonut, että eivät välitä, vaikka hyllyvälissä oleva myyjä ei tervehtisikään, niin kertokaapa näkemyksenne myös kauppaketjujen johdoille. He kun vaativat, että kaikkia asiakkaita pitää tervehtiä, siis ihan kaikkia. Ei ole niin väliä, vaikka tavaraa ei olisi hyllyissä, ja hinnat olisivat päin prinkkalaa, mutta jos joku myyjä ei tervehdi, niin se on paha juttu. Ajatuksena on se, että kun myyjä tervehtii, asiakas ostaa helpommin enemmän.

Vierailija
54/55 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta jos tervehtii, niin plussaa. Aika usein pienemmissä kaupoissa tervehtivät. Suuremmat marketit sitten eri asia. 

Vierailija
55/55 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä luki että tervehtimällä pyritään estämään myymälävarkauksia, siitä lähtien oon aatellut että epäilläänkö mua varkaaksi jos myyjä tervehtii.