Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet rintsikat sulla on?

Vierailija
20.07.2013 |

Mulla on neljät,

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö... Mulla on neljät tai viidet hyvät ja napakat. Sitten on toise neljät, jotka pvat jo useamman vuoden vanhoja, ja tuntuvat uusien rinnoilla vanhoilta. Ja yhdet urheilurintsikat.

olen riipputissit, jolle sopii ainoastaa chantellen tai mariejon rintsikat. eikä niissäkään aina ole kokoano E70. Eli kadehdin alle ceekuppilaisia, jotka voi ostaa kymmeniä rintsikoita.

Vierailija
22/31 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.15 sta ja 2 urheiluliivit. Kaikki hyväkuntoisia- ja laatuisia merkkiliivejä ja eri väriä & kuosia, koska haluan alusvaatteideni mätsäävän vaatteisiini joka päivä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenet, ja nyt on rintsikkakriisi kun vaan kolmet ovat "hyvät". Sen siitä saa kun siivoaa kaapista kulahtaneet vaatteet pois :)

Maanantaina aion shoppailla taas ison arsenaalin uusia. Nyt kesällä on kiva jos on erilaisia liivejä kesätoppien alle, nudeja, ristiolkaimisia, olkaimettomia jne. Ja superhengittäviä puuvillajuttuja helteille. 

Vierailija
24/31 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet. Mustat ja puuterinväriset. Nämä riittää.

Vierailija
25/31 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhde tavalliset ja loput sloggin tai vastaavia toppimallisia n. 10.  Käytän näitä toppeja myös urheillessa. 

Vierailija
26/31 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat tavalliset ja useat urheiluliivit, joita käytän töissä - työssäni tarvitsen kunnon napakat tuet sillä työssä liikun erittäin monipuolisesti 5-7 tuntia. Pari bodya on sitten erikoisjuttuihin ja muutaman tietyn paidan alle.

Vierailija
27/31 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on vaan yhdet oikeankokoiset (nude). On myös yhdet mustat mutta ne on rinnanympärykseltään liian isot ja niitä tuossa pari päivää sitten ompelin pienemmiksi. MENETTELEVÄT mutta parsintakohta puristaa ilkeesti kainalon alta. On myös yhdet sporttiliivit jotka ei kuitenkaan tue tarpeeksi vaikka pitäis olla oikeaa kokoa.

Normaalikaupoista en löydä oikeankokoisia joten Changelta pakko ostaa ja niihin ei ole varaa kuin hyvin harvoin. Vanhoja , kulahtaneita ja liian isoja on laatikko täynnä. Pitäis heittää pois mutta en oo jaksanut.

Vierailija
28/31 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 urheiluliivit ja 2 sellaista toppimallia. Suurin osa ruotsalaista ketjuliikkeistä, mutta silti kestävät käytössä vuosia. Pesen iloisesti muun pyykin joukossa, 40 asteessa ja ostan uudet kun kulahtavat täysin muodottomiksi.

Vierailija
29/31 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku minulle (kokemuksesta), mitkä rintsikat ovat riittävän kapeita. Siis niin, etteivät tissit ole kainaloissa!  Kokoni on yleensä 75 E, mutta 70 varmaan olisi sopivampi, jos löytyisi riittävä kuppikoko.

Ärsyttää muuten hyvät liivit, jotka ovat edestä liian leveitä. Enkä ole mikään pienikokoinen nainen; 170cm pitkä ja vaatekoko n. 40.  Varmaan muillakin on samaa ongelmaa; olen huomannut. Ehkä se ei vaan kaikkia häiritse-minua kyllä, että rinnat ovat liian "levällään".

Vierailija
30/31 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen merkkiä Curvy Kate, Stockmann myy. Mulla koko sama 75E, ja kapee rintakehä. Melkein kaikki tukikaarelliset kalvaa kainaloita, paitsi tuo merkki! Ja rinnat näyttää ihanan terhakoilta :) Just tänään ostin poistuvan mallin -60% alekorista.

Vierailija
31/31 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet.

t. mies 28 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi