Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avio-ongelma, iso sellainen:

Vierailija
20.07.2013 |

Mies on pettänyt edellisessä suhteessaan huoran ja stripparin kanssa, kertoi minulle siitä ollakseen rehellinen. Hieno juttu.

Meidän suhteessa joudun jatkuvasti kärsimään seksinpuutteesta, joko kiireen tai väsymyksen puolesta (itseäni ei siis haittaa vaan miestä), joten mies nukkuu kun nukuttaa ja minä jään yksin pyörimään sänkyyn haluissani. Suhteen alkuaikoina mies sanoi että seksielämää piristäisi jos olisin aloitteellisempi (olin kyllä aloitteellinen, mutta olisi pitänyt tehdä jotain enemmän), pukeutuisin viekoittelevasti jne. Silloin jo tilanne oli niin että mies halusi vähemmän kuin minä.

Tämä oli iso kolaus mun seksuaaliselle itsetunnolle ja menin sen jälkeen niin jäihin etten oikein ole uskaltanut olla enää rohkea seksissä vaikka olin ajatellut että olen sellainen luonnostaan. Nykyään taidan olla vain lahna josta en kyllä nauti mutta toivon että pystyisin ja uskaltaisin tehdä enemmän, en vain kykene.

Kerran sanoin miehelle että jännittää jotenkin tehdä aloite ja sanoin että anna kun yritän. Aloin arasti ottaa mieheltäni suuhun joka sitten hermostui ja sanoi että anna olla ei oo pakko väkisin ottaa kun ei kerran haluu, ei tunnu kivalta. Tämä taas vahvisti mun epäonnistumisen pelkoa ja enää en edes halua ottaa suihin. Taustatiedoksi että tykkään ottaa suihin, mun mielestä se on mukavaa. Nykyään se ahdistaa ja jännittää ja jos joskus miettiikin että olispa kiva imeskellä mulkkua, en todellakaan uskaltaisi ehdottaa edes ääneen sitä.

Mies tietää mikä on tilanteeni, mutta myös että kärsin seksinpuutteesta. Hän kokee kaiken ylläolevan syyllistämisenä ja minä taas pelkään etten ole viehättävä kun hän ei halua minua, tai että olen suorastaan huono (jota ihan totta nykyään olenkin), lisäksi pelkään että hän tässäkin suhteessa ajautuu pettämään.

Mitä tässä tilanteessa voisi tehdä? En haluaisi puhua ulkopuolisen kanssa seksielämästämme kasvotustenkaan. Me riidellään nykyään jatkuvasti ja kaikenlainen hellyys on suhteestamme kadonnut. Joskus silloin tällöin halitaan riidan jälkeen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitelettekö te muustakin kuin seksistä? Mikä teidän suhteessa on hyvää?

Teillä on nyt seksin kanssa pattitilanne, joten minusta käynti seksuaaliterapeutin luona voisi olla teille hyödyllistä. Itse tiedän kaksi kätilöä, jotka ovat hankkineet tuohon koulutuksen eli heitä on julkisellakin puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme