Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Evoluutiobiologi: Masennuslääkkeet vievät ihmiseltä kyvyn ihastua

Vierailija
20.07.2013 |

Tämä on tiedetty AV:lla jo vuosia! Mä hain jo monia vuosia sitten SSRI-lääkkeitä erosuruun kun joku täällä vinkkasi että ne poistavat kyvyn ihastua ja edes kiinnostua miehistä. 

Mun mielestä idioottimaisen ihastumisentunteen katoaminen on noiden lääkkeiden ehdottomasti paras sivuvaikutus, ei tule enää otettua 'riskejä rakkaudessa'. En kaipaa myöskään seksiä. Yhdellä sanalla: suosittelen!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 22:39"]

Heippa av:n mammat! Se ihastumattomuus ja haluttomuus on mahdollisesti depression oire. Jotkut lääkkeet kyllä aiheuttavat esim. seksuaalista haluttomuutta, mutta eivät suinkaan kaikki SSRI:tkään. Mun ex-mies kärsi impotenssista yhden lääkkeen aikana, mutta toinen lääke kun vaihdettiin, niin jopas alkoi meno hurjistua. Haluttomuutta ei ollut koskaan.

Yksi parhaista ystävistäni sairasti vakavaa masennusta. Kun sairaus vähän helpotti, mm. SSRI-lääkkeiden ansiosta, hän rakastui ja mennä pätkähti naimisiinkin. Että semmoista. Edelleen käyttää lääkkeitä, mutta lääkitystä ajetaan alas hissuksiin, koska hän on parantunut niin hyvin.

[/quote]

No, mä tykkään todella paljon tästä mielentilastani. Enkä edes haluaisi entistä takaisin.

Mun mielestäni rakastumiset aiheutti vaan ongelmia, ja seksi on sotkuista ja todella  typerää ähellystä..

Olen tosi onnellinen, että pääsin niistä. Sanoisin, että minäkin parannuin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla