Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin tietämäsi parisuhde, joka päättyi eroon?

Vierailija
05.08.2020 |

Itse olen omassa lähipiirissäni se, jonka ei olisi ikinä pitänyt erota. 9 v suhde päättyi, niistä kihloissa 4 v. Itse en tunne ketään, joka olisi eronnut näin pitkän taipaleen jälkeen.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni olimme ex:imme kanssa yhdessä 10 vuotta. En ole ajatellut että kyseessä olisi ollut edes pitkät suhteet. Mies ei ehtinyt naimisiin, minä ehdin. Teinisuhteita molemmat. Miehen veli erosi 20 vuoden jälkeen

Vierailija
42/48 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampia pariskuntia tuossa noin 25 yhteisen vuoden tienoilla, kun lapset ovat tulleet täysi-ikäisiksi. Kaikissa tapauksissa ongelmia oli näkynyt jo pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin exän kanssa 13 vuotta yhdessä. Tavattiin 16v... Siinä se syy eroonkin on...

Syy eroon että tapasitte 16 v? Tiedän onnellisia pareja jotka myös aloittaneet tuossa iässä.

Vierailija
44/48 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 vuotta.

Vierailija
45/48 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin ainakin 70v pariskunta erosi vuosia sitten. Olivat varmasti olleet nuoresta asti naimisissa. Rouvalla meni lopulta hermot ja muutti pois.

Vierailija
46/48 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni ja hänen vaimonsa erosivat, olivat olleet yli 20, mutta alle 30 vuotta naimisissa. En muista tarkkaa aikaa, enkä tiedä, kauanko he olivat yhdessä ennen naimisiinmenoa. Ystäväni erosi juuri miehestään, he olivat olleet yhdessä 20 vuotta. Saman ystävän vanhemmat erosivat yli 20 vuoden jälkeen (mutta tämä tapahtui siis jo 20 vuotta sitten).

Vierailija
47/48 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun liitto taitaa nyt päättyä eroon. Mä en jaksa enää. 29 vuotta yhdessä.

Vierailija
48/48 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkä takia erositte?

Se kliseinen erilleen kasvaminen. Ei kolmansia pyöriä. Onneksi ei ehditty ostaa omaa asuntoa ja hankkia lapsia... Tuntuu vaan nololta olla suvun silmätikkuna tämän jälkeen. -ap

Asut ehkä jollain vähän syrjäisemmällä seudulla, missä tuollaisiin kiinnitetään huomiota?