Pidätkö 40v miestä, joka seurustelee 24v naisen kanssa, jälkeenjääneenä?
Vai uskotko, että ovat yhdessä rakkaudesta ja mies haluaa tasa-arvoisen suhteen?
Kommentit (24)
No en pidä. Pidän, jos seurustelee 22-vuotiaan kanssa. Etenkin, jos itse on 34-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 16:00"]
Ja sitten vielä: miksi 40-v mies on sinkku edelleen?!? Ja miksei kelpaa ikäisilleen naisille?
Tietysti voi olla, että on eronnut/karannut, mutta sekin tuo nuorelle tytölle tietynlaisen sopeutumisen mahdollisesti lapsiin, kasvattajan rooliin, ex-vaimoon...jotka voivat lapsellisuuden ja kehittymättömyyden vuoksi olla vaikeita sopeutua.
[/quote]Monella 24 -vuotiaalla on omia lapsia. Tuon ikäinen ei ole enää "lapsellinen ja kehittymätön".
minä olen 22-vuotias, ja olen yhdessä vanhemman miehen kanssa nimenomaan siitä syystä, että hän on niin kypsä. Siunatkoon kun kuuntelen ikäisiäni "miehiä"=poikia.. heidän juttunsa on niin yläaste-tasoa.
Kai olen itse ikäistäni kypsempi, kun kaipaan rinnalleni miestä jonka kanssa asettua aloilleen ja kasvattaa perhettä. Yksi lapsi meillä jo on ja toinen tulossa.
Pidän todellakin. Jos nelikymppinen mies seurustelee naisen kanssa joka seuraa teinisarjoja telkkarista ja diggaa Petri Nygordia ( tiedän tapauksen) ei kyllä miehellä ole kaikki kehitysasteet tapahtuneet niin kuin kuuluu. Ikuinen lapsi. Nainen hakee jotain isäsuhdetta tai turvaa, tiedä häntä.
En pidä, meitä on niin joka lähtöön. Onhan se imartelevaa nelikymmpiselle, jos 20-kymppinen on ihastunut/rakastunut. Saattavat kumpikin kaivata jotain, mitä toinen pystyy tarjoamaan ja kehittävät suhdettaan siitä eteenpäin.
Täytyy kyllä mainita, että noin useimmiten se 40v etsii parikymppisestä etupäässä seksikumppania eikä ole niin kiinnostunut siitä, mitä ajatuksia naisen päässä liikkuu tai ota näitä ajatuksia kovin vakavasti.
Eihän sellainen voi olla ikäisellään tasolla.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 17:27"]
Pidän todellakin. Jos nelikymppinen mies seurustelee naisen kanssa joka seuraa teinisarjoja telkkarista ja diggaa Petri Nygordia ( tiedän tapauksen) ei kyllä miehellä ole kaikki kehitysasteet tapahtuneet niin kuin kuuluu. Ikuinen lapsi. Nainen hakee jotain isäsuhdetta tai turvaa, tiedä häntä.
[/quote]
Hoh. Mun 23-vuotias ystävä seurusteli vajaa nelikymppisen miehen kanssa hetken. Sai lopulta tarpeeksen miehen vajautta. Esimerkiksi ystäväni on hiphopdiggari ja tämä mies alkoi mieltymyksestä kuultuaan kuunnella juuri Petri Nygårdia. Kulki myös yleisillä paikoilla bändipaita päällään.(ainakin Lauri Tähkä) eli kyllä, jotkut nelikymppsiet nuorempiin kajoavat ovat vajakkeja.
Voi kuule miettikää sitä että suomen presidentti Sauli Niinistö on 60-vuotias ja seurustelee 30-vuotiaan naisen kanssa.
Sekö ei sitten ole yhtään sairasta? ja vielä presidentti??
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 17:37"]
En pidä, meitä on niin joka lähtöön. Onhan se imartelevaa nelikymmpiselle, jos 20-kymppinen on ihastunut/rakastunut. Saattavat kumpikin kaivata jotain, mitä toinen pystyy tarjoamaan ja kehittävät suhdettaan siitä eteenpäin.
Täytyy kyllä mainita, että noin useimmiten se 40v etsii parikymppisestä etupäässä seksikumppania eikä ole niin kiinnostunut siitä, mitä ajatuksia naisen päässä liikkuu tai ota näitä ajatuksia kovin vakavasti.
[/quote]Entäs parikymppinen ja kolmekymppinen? Uskotko, että kolmekymppinen voi rakastaa parikymppistä, eikä etsi vain seksikumppania?
no tässä tapauksessa ainoa jälkeenjäänyt on ap itse. kiitos ei muuta.
Mielestäni 30 ja 60 on eri asia, kuin 20 ja 40. 30-v on jo aikuinen...
Ymmärrän hyvin, että puolustelette ikäänne, kun olette vielä nuoria. Juuri noin minäkin olisin tehnyt teidän iässä, mutta sitten kun vanhenette, vasta sitten ymmärrätte, miten lapsia joissakin asioissa olette olleet. Toki moneen asiaan riittävän aikuisia ja vastuullisia suurin osa, mutta elämänkokemuksen myötä kasvua tulee... ja ikävuosien myötä. Muuta ette voi väittää, vai mitä itse ajattelette, jos vertaatte itseänne 5v taakse päin?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 20:10"]
Mielestäni 30 ja 60 on eri asia, kuin 20 ja 40. 30-v on jo aikuinen...
Ymmärrän hyvin, että puolustelette ikäänne, kun olette vielä nuoria. Juuri noin minäkin olisin tehnyt teidän iässä, mutta sitten kun vanhenette, vasta sitten ymmärrätte, miten lapsia joissakin asioissa olette olleet. Toki moneen asiaan riittävän aikuisia ja vastuullisia suurin osa, mutta elämänkokemuksen myötä kasvua tulee... ja ikävuosien myötä. Muuta ette voi väittää, vai mitä itse ajattelette, jos vertaatte itseänne 5v taakse päin?
[/quote]20-30 -vuotiaat ovat myös aikuisia, toki nuoria aikuisia. Elämänkokemusta tulee koko ajan lisää. 60 -vuotiaalla on 30 -vuotta enemmän elämänkokemusta kuin 30 -vuotiaalla. Eikö se muka merkitse mitään?
Olen 22 -vuotias ja seurustelen 31 -vuotiaan miehen kanssa. Onko mies nyt jotenkin häiriintynyt?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 16:00"]
Ja sitten vielä: miksi 40-v mies on sinkku edelleen?!? Ja miksei kelpaa ikäisilleen naisille?
Tietysti voi olla, että on eronnut/karannut, mutta sekin tuo nuorelle tytölle tietynlaisen sopeutumisen mahdollisesti lapsiin, kasvattajan rooliin, ex-vaimoon...jotka voivat lapsellisuuden ja kehittymättömyyden vuoksi olla vaikeita sopeutua.
[/quote]
24-vuotias ei ole nuori tyttö, hän on aikuinen nuori nainen.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 09:22"]
Vai uskotko, että ovat yhdessä rakkaudesta ja mies haluaa tasa-arvoisen suhteen?
[/quote] En pidä ja uskon, että voi hyvinkin haluta ja saada tasaveroisen suhteen.
En pidä itseänikään jälkeenjääneenä vaikka 9 vuotta sitten menimme mieheni kanssa vihille hänen ollessaan 22 ja minun ollessani 39.
Pidän jälkeenjääneenä ja näen, että siinä on todella epäsuhtainen asetelma. En antaisi oman 24-v. tyttäreni seukata 40-v. miehen kanssa ( tekisin kaikkeni...). Tosin kun ajattelen tytärtäni, tiedän että se ei kestäisi kauan- alkuviehätyksen jälkeen loppuisi kuin kanan lento. Ihan eri maailmasta. 70-luvulla syntynyt on kuin muinaismuisto 90-luvulla lapsuuttaan viettäneen rinnalla. Tiedän kun olen itse 40-vuotiaiden ryhmässä.
Tosin tyttäresi on aikuinen ihminen ja tekee päätöksensä itse riippumatta siitä mitä sinä antaisit hänen tehdä.
Pidän miehiä ihan yleisestikin jälkeenjääneinä, ainakin suusta osaa. Mutta kyllä, tuollaista miestä pidän varmana erityisen jälkeenjääneinä.
Eiköhän sellanen mies ole ihan päinvastaista. Ja sitä tuskin kiinnostaa 40-vuotiaiden muijien ruikutus aiheesta.
Ikis on saapunut. Jatkaa vastailuja omiin kysymyksiinsä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 15:58"]
Pidän kyllä valitettavasti heitä aivan eri maailmassa elävinä. Poikkeukset toki ovat mahdollisia suuntaan, tai toiseen mikäli nainen on ikäistään vähän kypsempi ja mies puolestaan lapsellisempi. Todennäköisesti ongelmia odotettavissa: mies on kokeneempi, elämää nähneempi, eikä välttämättä jaksa naisen lapsellisia oikkuja ja odotuksia toteuttaa kovin kauaa. Mies voi olla mukavuudenhaluisempi, eikä välttämättä enää niin seikkailunhaluinen, kuin nuori nainen. Ja valitettavasti nuori on tyhmä; hänellä ei ole elämänkokemusta eletystä elämästä. Heillä ei ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kaveripiiri aivan täysin erilainen, elämäntilanne täysin erilainen...Haasteita odotettavissa ainakin. Lisäksi harva nainen on tuossa iässä vielä sinut itsensä ja vartalonsa kanssa. Aivotkin kehittyvät vielä 25-v. saakka, identiteetti jatkuvasti, mutta n kolmekymppisena tapahtuu usein tasaantumista tässä. Miten he ymmärtävät toisiaan?
Mitä 40-v naisiin tulee, meitä on upeita, nuorekkaita ja fiksuja naisia, joiden samanlaiset miehet eivät nuoriin tyttöihin vilkaisekkaan
Itsekin toivoisin tyttärelleni vähän nuoremman kumppanin.
[/quote]Entä mitä mieltä olet 21 -vuotiaan ja 33 -vuotiaan suhteesta?