Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö 40v miestä, joka seurustelee 24v naisen kanssa, jälkeenjääneenä?

Vierailija
20.07.2013 |

Vai uskotko, että ovat yhdessä rakkaudesta ja mies haluaa tasa-arvoisen suhteen? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rakkaus katso ikää. Katri Helenallakin 30 v nuorempi mies ja rakastavat toisiaan.

Vierailija
22/24 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 12:50"]

Pidän jälkeenjääneenä ja näen, että siinä on todella epäsuhtainen asetelma. En antaisi oman 24-v. tyttäreni seukata 40-v. miehen kanssa ( tekisin kaikkeni...). Tosin kun ajattelen tytärtäni, tiedän että se ei kestäisi kauan- alkuviehätyksen jälkeen loppuisi kuin kanan lento. Ihan eri maailmasta. 70-luvulla syntynyt on kuin muinaismuisto 90-luvulla lapsuuttaan viettäneen rinnalla. Tiedän kun olen itse 40-vuotiaiden ryhmässä.

[/quote]

Oho! Koitappas ymmärtää, että tyttäresi on aikuinen :)

Olen alkanut seurustella aviomieheni kanssa, kun olin 25v ja hän oli nuorekas, hyvinsäilynyt 38-vuotias :)

Se oli menoa, heti eka illan jälkeen tiesimme molemmat, että nyt löytyi ihminen, jonka kanssa haluaa jakaa loppuelämän.

Meillä on neljä lasta ja nyt mä olen lähellä neljääkymppiä, umpirakastuneita ollaan edelleen. Ei se ikä mitään merkitse, vaan se kemia ja miten synkkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä valitettavasti heitä aivan eri maailmassa elävinä. Poikkeukset toki ovat mahdollisia suuntaan, tai toiseen mikäli nainen on ikäistään vähän kypsempi ja mies puolestaan lapsellisempi. Todennäköisesti ongelmia odotettavissa: mies on kokeneempi, elämää nähneempi, eikä välttämättä jaksa naisen lapsellisia oikkuja ja odotuksia toteuttaa kovin kauaa. Mies voi olla mukavuudenhaluisempi, eikä välttämättä enää niin seikkailunhaluinen, kuin nuori nainen. Ja valitettavasti nuori on tyhmä; hänellä ei ole elämänkokemusta eletystä elämästä. Heillä ei ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita, kaveripiiri aivan täysin erilainen, elämäntilanne täysin erilainen...Haasteita odotettavissa ainakin. Lisäksi harva nainen on tuossa iässä vielä sinut itsensä ja vartalonsa kanssa. Aivotkin kehittyvät vielä 25-v. saakka, identiteetti jatkuvasti, mutta n kolmekymppisena tapahtuu usein tasaantumista tässä. Miten he ymmärtävät toisiaan?

Mitä 40-v naisiin tulee, meitä on upeita, nuorekkaita ja fiksuja naisia, joiden samanlaiset miehet eivät nuoriin tyttöihin vilkaisekkaan

Itsekin toivoisin tyttärelleni vähän nuoremman kumppanin.

Vierailija
24/24 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä: miksi 40-v mies on sinkku edelleen?!? Ja miksei kelpaa ikäisilleen naisille?

Tietysti voi olla, että on eronnut/karannut, mutta sekin tuo nuorelle tytölle tietynlaisen sopeutumisen mahdollisesti lapsiin, kasvattajan rooliin, ex-vaimoon...jotka voivat lapsellisuuden ja kehittymättömyyden vuoksi olla vaikeita sopeutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan