Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7

Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
1861/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kutina että joku sisätiloista yrittää erästä henkilöä jos ottavat vähän kupposta...

Joel on pihkassa Minnaan ja sama toisin päin....

Vierailija
1862/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella topissa ja shortseissa hohhoijaa mikä hottis!

Talon kuumin nainen helposti. Kristiina olisi myös ok, mutta noi tatuoinnit niin 2012.

Voiko tässä puhua varsinaisesti naisesta, kun ko. tyypillä on kuitenkin p e n i s? Eikö ”transnainen” olisi parempi termi?

Ei tietenkään voi puhua naisesta, mieshän se on. Näkee sokea elsakin.

Ei tuo kyllä mieheltä näytä. Käypä optikolla.

Väitätkö että naiselta siitten näyttää?😂😂

Tollanen luinen kumihuuli nuori mieshän tuo on. Tykkää meikeistä ja bimboilusta.

Varmasti enemmän kuin sinä. Laita kuvasi, niin suoritetaan vertailu. Ei ole normaalia olla noin epävarma omasta naiseudestaan, että pitää yrittää lytätä muita. "Öyhmöyh, m-mutku mul o munasarjat". Kaunis on Ella ja naisellinen mielestäni. M44

Naiseus ei ole tunne, vaan biologinen tosiasia. Mikä sinä olet määrittelemään, miltä naisen pitää näyttää? Vaikka sulla olisi siilitukka ja rinnat poistettu, olet ihan yhtä nainen kuin muutkin, jos sinulla on biologisen naisen ruumis. Ella on transnainen eli biologinen mies, joka haluaa tulla nähdyksi naisena. Se on täysin ok, mutta se on eri asia kuin biologinen nainen ja kasvaa sellaisena. Suosittelen tutustumaan "en ole cis-nainen, vaan nainen" -ketjuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula on .....hmmm inhoan sanaa "inhokki" mutta se se on

Vierailija
1864/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kiva seurata ulkolaisten juttuja, ei oo liikaa yrittämistä mikä häiritsi päivällä.

Vierailija
1865/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos Big Brotherin ääni ei oo se viime vuoden plussapallo

Vierailija
1866/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella topissa ja shortseissa hohhoijaa mikä hottis!

Talon kuumin nainen helposti. Kristiina olisi myös ok, mutta noi tatuoinnit niin 2012.

Voiko tässä puhua varsinaisesti naisesta, kun ko. tyypillä on kuitenkin p e n i s? Eikö ”transnainen” olisi parempi termi?

Ei tietenkään voi puhua naisesta, mieshän se on. Näkee sokea elsakin.

Ei tuo kyllä mieheltä näytä. Käypä optikolla.

Väitätkö että naiselta siitten näyttää?😂😂

Tollanen luinen kumihuuli nuori mieshän tuo on. Tykkää meikeistä ja bimboilusta.

Varmasti enemmän kuin sinä. Laita kuvasi, niin suoritetaan vertailu. Ei ole normaalia olla noin epävarma omasta naiseudestaan, että pitää yrittää lytätä muita. "Öyhmöyh, m-mutku mul o munasarjat". Kaunis on Ella ja naisellinen mielestäni. M44

Minusta on hienoa, että miehille käy peniksellinen "nainen" kumppaniksi. Mies jos kuka osaa miellyttää toista miestä, joten peniksellinen "nainen" ja mies ovat made match in heaven. Suurin osa ei halua edes lapsia, joten en näe mitään ongelmaa siinä, että jokaisen miehen kumppani on tulevaisuudessa peniksellinen "nainen". Onnea ja olkaa onnellisia <3

-eri

Vierailija
1867/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täällä sanovat että ellalla on p*nis mistäs te sen näette, itse en ole vielä nähnyt mitään sellaista.

Vierailija
1868/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Kaikki täällä sanovat että ellalla on p*nis mistäs te sen näette, itse en ole vielä nähnyt mitään sellaista.

No itse sanoi tänään, että tekee leikkauksen jos voittaa.

Vierailija
1869/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä ketju on aivan mielisairas. Pelkkä kisaajien haukkumista jaulkonäön mollaamista.

Ja naiset on se empaattinen ja hyväsydäminen sukupuoli? 

Ja siellä kamalalla miesten foorumilla on bb-lauta, jossa keskustelu on asiallista.

Anteeksi mitä, ”asiallinen”? Todella asiallista kysellä, kuinka monta kertaa on r*nkattu ja kelle asiakkaalle, puhutella talon naisia ”siiderivalaina” ja postata jatkuvalla syötöllä screenshot:eja naisten haaroväleistä ja Ellasta alusvaatteisillaan.

Missä lie käyt. Av:lle ei kuvia saa edes postata ja sen kokeilu loppui todella lyhyeen sisällön ollessa mitä oli. 23.00 Suomen aikaan lappu luukulle kun eukkojen jutut mitä ovat.

Taidat olla uusi täällä kun luulet että öinen lapsilukko tuli naisten takia? Kyllä se tuli ihan pohjattoman mielisairaiden miespalstailijoiden takia jotka yhtäkkiä rynni tänne häiriköimään päivin ja öin. Sitä ennen palstailtiin 10 vuotta naisten kesken niin fiksusti ettei tarvittu mitään rajoituksia. Rajoitustusten ja m o d e r oin nin tarve alkoi tasan siitä kun hommapojat tuli tänne.

No aivan varmasti joo ja nyt sama fiksu keskustelu naisten kesken taas jatkuu. Ja sen kuvakokeilunkin fiksut naiset hoitivat hienosti. No hyvä että suitsitaan kumminkin. Suomessa 2020 aikarajoitettu naisten keskustelupalsta ja silti jutut täysin mauttomia. Eiköhän se äänioikeuskin vielä oteta tarkasteluun.

Kiitos että tulit näyttämään mallia minkälaisten tyyppien ja kirjoittelun takia mååde roin nin tarve aikanaan alkoi. Nyt kun vielä voisit vetäistä siihen mausteeksi hoo-sanan tai jonkun sen lukuisista variaatiosta, mutta valitettavasti se taisi olla ensimmäinen sana joka jouduttiin kieltämään.

Mååå-hooo-sana-öö-ööööö. Laita korkki kiinni, parin tunnin päästä on aikasi poistua palstalta. Mitään sanoja ei jouduta kieltämään, kuin av:lla. Muualla keskustelu pyörii 24/7/365 ilman ongelmia.

Ja mikäpä on pyöriessä kun muualla on rekisteröitymispakko. Tämä paikka on yksi harvoja joka on kovalla työllä kestänyt miehet joiden ympäriltä tuolit viedään.

Vierailija
1870/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Ei kyllä puhunut alapää leikkauksesta... joka tiedoksesi ei suomessa maksa transihmisille mitään vaan sinä verorahoistasi maksat sen heille :)

Vierailija
1871/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne noita määritelmiä, että mikä on transnainen, tiedän että eri kuin transu mies. Ikävää kun luullaan haukkumiseksi jos asiallisesti kysyy.

Vierailija
1872/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tunne noita määritelmiä, että mikä on transnainen, tiedän että eri kuin transu mies. Ikävää kun luullaan haukkumiseksi jos asiallisesti kysyy.

Transu on transvestiitti ei transsukupuolinen

Vierailija
1873/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Oletko sokea/kuuro? Maininnut itse asiasta, eikä tuggaa. Koko on arvoitus. Suuhun ottaisin ja pepppuun, jos ei liian iso.

Vierailija
1874/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transu on transvestiitti ei transsukupuolinen

Transua käytetään molemmista, mutta tosiaan yleisemmin transvestiiteista.

Vierailija
1875/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näen Kimmo Vehviläisen, niin tulee mieleen hänen laittaman kuvan naisestaan ilman housuja, melkein koko pilde näkyi. Se kuva jämähti verkkokalvoilleni.

Vierailija
1876/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ella ja moni muu transneito edes yrittää panostaa ulkonäköönsä ja näyttää hyvältä. Huomattavasti parempi kuin märistä sohvalla sipsikulho kädessä rupuisissa verkkareissa ja nalkuttaa tossun alla olevalle nahjusmiehelle, jos miestä ylipäänsä on. Vai siitäkö juuri kenkä puristaa.

No tässäpä se on ongelma onkin - naiseus typistetään pelkäksi ulkonäöksi, vaikka on paljon, PALJON muutakin. 

Vierailija
1877/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Ei kyllä puhunut alapää leikkauksesta... joka tiedoksesi ei suomessa maksa transihmisille mitään vaan sinä verorahoistasi maksat sen heille :)

Puhuihan. Ei kukaan halua Suomeen leikkaukseen, jos voi käydä jossain Aasiassa tms. missä taso "hieman" eri.

Vierailija
1878/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

No puhuihan.

Vierailija
1879/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun näen Kimmo Vehviläisen, niin tulee mieleen hänen laittaman kuvan naisestaan ilman housuja, melkein koko pilde näkyi. Se kuva jämähti verkkokalvoilleni.

Sama

Vierailija
1880/104451 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ella ja moni muu transneito edes yrittää panostaa ulkonäköönsä ja näyttää hyvältä. Huomattavasti parempi kuin märistä sohvalla sipsikulho kädessä rupuisissa verkkareissa ja nalkuttaa tossun alla olevalle nahjusmiehelle, jos miestä ylipäänsä on. Vai siitäkö juuri kenkä puristaa.

No tässäpä se on ongelma onkin - naiseus typistetään pelkäksi ulkonäöksi, vaikka on paljon, PALJON muutakin. 

Paljastit juuri, ettet tunne yhtään transnaista kovin henkilökohtaisesti. Et juuri enempää väärässä voisi olla.

Ketju on lukittu.