Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
17721/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä veikkaatte kuka menee möksälle kun sieltä häädetään 1 asukas? Vai meneekö sinne edes kukaan.

Ei kukaan.

Jos häädetyn herja on huomennakin, niin taloon menee yksi mökkiläisistä Minnan herjaamana.

Samin herjaamana lähtee Roope taloon.

Vai lähtiskö Minna?

Vierailija
17722/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että lopussa Arttu ja Joel kääntyilee sängyssä. Muut häädetty pois. Kivaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17723/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut siinä käsityksessä, ettei Minna meikkaa. Viime pudotuksessakin lässytti, miten tytöt tekivät hänestä kauniin.

Nyt meikkipussista löytyy vaikka mitä, eikä taatusti käytä niitä ensi kertaa.

Feikki mikä feikki.

Minnahan sanoi, että hänellä on vaan pari perusjuttua, joilla retusoi kasvojaan. Vertasi niitä muiden talon asukkaiden meikkeihin ja koki, ettei hän meikkaa ollenkaan esim Ellaan verrattuna.

Koki itsensä kauniiksi, kun tytöt meikkasivat hänet taitaen. Oli varjostukset, highliterit ja värejä käytetty. Paljon enemmän kuin itse käyttäisi, kun lähinnä tekee kulmat ja ripset, ehkä huulirasvaa.

No jännä juttu, että hänellä näyttää olevan tuossa nyt sellaisia meikkejä, joita minullakaan ei ole, vaikka mielestäni meikkaan ihan säännöllisesti. Melko taidokkaasti teki esimerkiksi vaalean rajauksen tumman viereen. 

Mahdotontahan tuota on varmaksi sanoa, mutta pari faktaa kuitenkin on:

1. Minnan Youtube-videoilla meikkiä on olemattoman vähän (ehkä jotain pientä on tai sitten ei ollenkaan)

2. Netissä on joku vanha lehtijuttu Minnasta korutöiden tiimoilta, ja siinä on meikitön, huivitettu Minna (eroaa taloon astelleesta vain siten, että näyttää nuoremmalta).

3. Minna on käsityöläinen, eli on tottunut pikkutarkkaan työskentelyyn, joten voi hyvinkin oppia hienomotoriikkaan perustuvan taidon, kun joku kerran näyttää. Myös visuaalista silmää varmaan on.

Itse olen opetellut meikkaamaan vuosia, mutta aina kun päätän laittaa ne näyttävämmät juhlameikit, pitää lopulta pyyhkiä ne pois, koska tulos on karsea. Käsi ei vaan tee sitä mitä aivot käskee (esim. rajaus on niin epätasainen, että hävettää). Tavallinen meikkivoide, ripsari ja puuteri ei vielä isoja vaadi, mutta jotkut korostustuotteet ym. kasvojenmuodonmuokkaimet näyttäisi varmaan naurettavalta minun tekemänäni.

No siellä ne nyt vain olivat hänen omassa meikkipussissaan erilaiset rajauskynät ja tekoripset valmiina. Ei ensikertalainen niitä noin vain naamaan heitä, vaikka olisi miten hyvä hienomotoriikassa. Ja jos taas on harjoitellut paljon ja hankkinut erilaisia meikkejä ja ottaa ne mukaan myös bb-taloon ja käyttää niitä, en kyllä sanoisi, ettei meikkaa koskaan ja omistaa vain perusjutut eikä osaa meikata samalla tavalla kuin Sasa ja Ella. 

Vierailija
17724/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten pisti korvaan aikasemmin kun kessu haukkui Marinia TOLLUKAKSI. 

Oikea tollukka, ikuisjonne joka tuskin paljon on elämässä aikaseksi saanut muiden hyväksi haukkuu Suomen vaativammalla paikalla olevaan pääministeriä TOLLUKAKSI, jolla vielä naisena pitää olla kaksinkertaiset hermot, juuri tämmösten maailman kessujen takia.. Tollanen makaava velliperse poika kehtaa pieksää suutaan.

Korville pitäs vedellä kunnolla.

Onhan kessu ilmiselvä persu, ja siksi niin aito persoona tuonne. Persut ei tykkää hallituksesta, onhan se selvä. Sami ei pelaa, kun tietää että osa äänestäjistä ottaa herneen nenuun. Mä tykkään, että on viihdyttävä.

Tollukka on nyt kyllä ehkä vähän outo käsite, tollukka kuvaa paremmin ehkä tossun alla olevaa miestä, niin olisi sopinut ennemmin alijäämä-Mattiin. 

On kyllä ihan virallisestikin pesunkestävä kepulainen, siinä mielessä hauskaa, miten arvostelee hallituksia, joissa omat on olleet päättävässä asemassa.

Sanoo olevansa mutta eihän nuo sen arvot kohtaa Keskustan kanssa ollenkaan, haluaisi poistaa maataloustuet, maaseutu on hänelle lähinnä vitsi jne 

Lähteeni on niinkin luotettava, että muistelen täältä lukeneeni, mutta kerron kuitenkin, ehkä joku muistaa paremmin ja korjaa tai vahvistaa:

Kessu puhui EU:n maataloustuista ym. rahoista, eli tarkoitti, että Suomi EU:n nettomaksajana Kessun mielestä hyötyy vähemmän kuin saa. Eli EU-menojen ja -tulojen erotus on merkittävämpi kuin EU:sta saatava muu hyöty (vienti ym.).

Huom! Mielipide ei ole omani, eikä välttämättä Kessunkaan, kun on toisen käden tietoa.

Vierailija
17725/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko aika söpöliini Minnan hattu päässä 😁

Vierailija
17726/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niko voisi pitää ruman turpansa edes hetken kiinni.

Menee kyllä aika pahasti yli. Jopa Roope alkaa jo kypsyä. 

Vierailija
17727/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ällöttää noi Arttu ja Joel ameeba kaksikko! Miten voi olla noin löysiä ihmisiä ja voineet valikoitua 6000 hakijan joukosta taloon!!

Vierailija
17728/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa ne videot nimeämisistä, ja muiden asukkaiden perustelit Minnan pisteille. Minna pilaa mökin tunnelman, ei pääse sisälle juttuihin, ei omaa tilannetajua... 

Juu juu, mutta meiltä katsojilta poistuu se vähäinen viihde, jos Minna pitkitaan ulos.

Minna ärsyttää kaikkia muita kilpailijoita niin paljon, että hän tulee aina olemaan häätöäänestyksessä. Pidetään Minna ihan kiusallamme sisällä. Ei hänestä voittajaa silti tule, sitä emme halua! Mutta 'kiusataan' kilpailijoita Minnan läsnäololla. Se tuo esiin uusia puolia muista. Ilman suntiota emme olisi nähneet esim. Samin pyssy suuhun -eleitä. 😁

Tai sitten Minnan lähdön jälkeen ilmapiiri kevenee ja mökissä on paljon hauskemmat jutut, kun yhden ihmisen monologi ei latista tunnelmaa.

Mä olen välillä katsellut tuota streamia ja en ole mitään monologeja huomannut. Minkähänlainen tutka sun päässäsi oikein on? Ihminen näkee toisissa vain sen, mikä haluaa. Toki on hyvä, jos Minna lähtee ja sen jälkeen ei kukaan enää ketään ärsytä ja koko loppu BB on yhtä suurta gummailaijaa.

Eikä tälläkään palstalla ketään haukuta ja vihata. Amen.

Älä viitsi höpöttää. Ei kukaan täällä haluamalla ole halunnut nähdä Minnaa ärsyttävänä jaarittelijana ja feikkinä hihkujana. Sinä olet VÄHÄN katsonut streamia, mutta muut on enemmän.

MINKÄ TAKIA MÖKKILÄISET ITSEKIN SANOO MINNAA ÄRSYTTÄVÄKSI, JOS ME OLLAAN MUKA VAAN TÄÄLLÄ ILKEYTTÄMME KEKSITTY KOKO JUTTU?

Onko noi foliohatuillaan kanavoinut meidän palstasinien ajatukset?

Haista nyt home!

Sulla jääny pamit ottamatta ku noin riehut?

Vastaa kysymyksiin, äläkä auo päätäsi ja käske toisia syömään sun typeriä narkkilääkkeitäsi.

VASTAA! MIKSI MÖKKILÄISET ITSEKIN SANOO MINNAA ÄRSYTTÄVÄKSI?  MITEN SE ON MAHDOLLSTA HÄH!!!!!!

Onko sulla kaikki hyvin??

-eri

Joku kokee piston omassatunnossaan kun tulee noin vahvoja tunteita läpi. 

-toinen eri

Olettepa tyhmiä ihmisiä, kun ette osaa vastata ESITETTYIHIN kysymyksiin vaan alatte lässyttää jostain lääkkeistä ja jostain v*t u n omastatunnosta.

Jos ett osaa vastata yksinkertaiseen kysymykseen, niin hävetkää sitten. Ja menkää nyt keskustelupalstoilta he*vettiin edes.

Kysymys oli: Miten on mahdollista että asukkaat jokainen sanoi Minnan ärsyttävän, tai olevan kiusallinen?

Miten se on mahdollista, jos teidän harhainen väite olisi tosi. Te väitätte että Minna ei ärsytä yhtään eikä kenellekään asukkaalla ole kiusaantunut olo hänen takiaan. Teidän väittämä on, että me palstalaiset pahuuttamme vain keksimme tämän.

Se teidän väittämä on todistettu vääräksi, kun katsoo ne videot. Miksette katso, ja miksette vastaa kysymykseen?

No koska olette väärässä, ja teidän eväät on syöty.

Ette onnistu muuttamaan p*sk ansössötystänne todeksi, sillä että puhutte jostain "lääkkeiden syömisestä" ja "sulla on vaan huono omatunto"? MISTÄ MUKA? KUN EN OLE PAHAA TEHNYT!

Mä olen sitä mieltä että Minna aiheuttaa kiusaannuttavia tilanteita ja ärsyttää monia. Olen myös sitä mieltä että sinä lässytät ja huudat täällä ihan turhaan kun on myös mahdollista keskustella asiallisesti. En ymmärrä miksi huudat ja riehut. Annat itsestäsi todella yksinkertaisen vaikutelman.

Vierailija
17729/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluaako toi Sasa oikeesti seksiä vai mitä se jatkuvasti kiehnää tossa Joelissa? Joel vois kouria kunnolla tisseistä ja haarovälistä niin asia selviäisi. Jos Sasa ei panis hanttiin niin olis luultavasti myös pildeä tiedossa ja jos taas päinvastoin niin ehkä lopettaisi sen jälkeen tuon kiehnäämisen. 

En minä ainakaan miehenä tuollaista vierihoitoa tartte, jos ei pillua irtoa niin ei tartte kyhnätä siinä vieressä.

Vierailija
17730/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sasa : Saaka halata ? Joel : Et.Sasa miksei ? Joel kun ei tee mieli.Tuo nainen ei vaan ymmärrä mitään.Tuotannosta varmaan kivaa kun toinen väkisin miehessä kiinni.

Jos roolit olis toisin päin, Joel olis kutsuttu päiväkirjahuoneeseen ja annettu ukaasi, että poistetaan talosta jos ruumiillisen koskemattomuuden kunnioitta jättäminen ei lopu toisen pyynnöstäkään. Ihme kaksinaismoralismia taas.

Just tälläisen vuoksi on naurettavaa, että vain miehet tuomitaan seksuaalisesta häirinnästä vaikka tuota ja kaikkia muutakin tapahtuu aivan samalla tavalla naisten tekemänä, siis niin, että mies ei halua heitä, mutta on puun ja kuoren välissä eikä voi/kehtaa raportoida asiasta kun pidettäisiin täysin saamattomana vätyksenä ja tuhkamunana. Seksuaalista häirintää tekeviä naisia taas pidetään voimaantuneina, itsenäisinä ja naisten mielestä esikuvina mm. Madonna ym. muut kuvottavat tätikähmijät. (Madonna kähmi mm. dokumenttielokuvassaan peiton alla nuokkuvaa homomiesta munista ja sanoi, että munan pitäisi olla aina kovana kun hän on lähellä)

Vierailija
17731/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa ne videot nimeämisistä, ja muiden asukkaiden perustelit Minnan pisteille. Minna pilaa mökin tunnelman, ei pääse sisälle juttuihin, ei omaa tilannetajua... 

Minna on joutunut aika ikävään tilanteeseen, koska oli ensin aluksi talossa ja kaikki olivat toisilleen tuntemattomia, sitten joutui akkaköörin hampaisiin, sitten valehäädettiin eikä talon porukka edes tiennyt, että Minna oli katsojien suosikki vaan luuli päin vastoin. Sitten Minna joutui taas tuntemattomien porukkaan mökille. Mökin porukka oli jo hitsautunut yhteen, jotenMinnan oli taas tutustuttava uusiin ihmisiin ja mietittävä miten päin olisi. Ja tietenkin ulkopuolisena on ärsyttänyt mökkiläisiä.

On aika kohtuutonta laittaa tuommoinen määrä uusia tapahtumia vain yhden asukkaan kontolle. Minnan varassa ohjelma on pitkälti mennyt nämä kaksi viikkoa, oli se sitten ärsyttävä tai ei. Markon tilanne oli kaikin puolin helpompi.

Kaksi viikkoa vasta on mennyt BB:a ja Minna on molemmissa tiimeissä joutunut silmätikuksi tahtomattaan, joutui taas häätöäänestykseen. Aika vaikeaksi tehtiin Minnan tie tuolla.

Itse näkisin kyllä että Markolla oli Minnaa vaikeampi tilanne joutuessaan vaihtamaan puolta. Minna tuli mökille taskussaan se tieto että yleisö on äänestänyt hänet jäämään, Markolla ei vastaavaa suojausta ole tiedossa. Molemmat menivät täysin uuteen porukkaan joka oli viikossa hitsautunut yhteen. Marko oli ulkopuolinen talossa mutta ei hän ole muita ärsyttänyt niin paljoa. 

Höpö höpö. Minnaa oli nujerrettu talossa, Markolla hyvät oltavat mökillä. Minna joutui häätöön, Marko sai vain häädetyn kirouksen, Tiian yhden ihmisen kirouksen, jonka muut halusivat häätää.

Ihan eri lähtökohdat ja Markolla hyvät.

Joo, kyllä munkin mielestä alkuasetelma oli helpompi Markolla. Markolla hyvä viikko mökillä takana, voi mennä itsevarmana ja omana itsenään taloon.

Ainoa mikä ero mun mielestä on niin mökin puolella porukka on kivempi ja siihen on mukavempi mennä mukaan. Talon puolelta varsinkin miehet oli alkuun aika nuivia Markoa kohtaan, joka on kyllä itse joutunut raivaamaan oman paikkansa siellä.

Vierailija
17732/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavalle iranilaiselle suukapula.

Kauheeta huutamista ja kiljmista muutenkin toi nökkitouhu.

Vierailija
17733/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on kauniina.

Vierailija
17734/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut siinä käsityksessä, ettei Minna meikkaa. Viime pudotuksessakin lässytti, miten tytöt tekivät hänestä kauniin.

Feikki mikä feikki.

Minnahan sanoi, että hänellä on vaan pari perusjuttua, joilla retusoi kasvojaan. Vertasi niitä muiden talon asukkaiden meikkeihin ja koki, ettei hän meikkaa ollenkaan esim Ellaan verrattuna.

Koki itsensä kauniiksi, kun tytöt meikkasivat hänet taitaen. Oli varjostukset, highliterit ja värejä käytetty. Paljon enemmän kuin itse käyttäisi, kun lähinnä tekee kulmat ja ripset, ehkä huulirasvaa.

No jännä juttu, että hänellä näyttää olevan tuossa nyt sellaisia meikkejä, joita minullakaan ei ole, vaikka mielestäni meikkaan ihan säännöllisesti. Melko taidokkaasti teki esimerkiksi vaalean rajauksen tumman viereen. 

1. Minnan Youtube-videoilla meikkiä on olemattoman vähän (ehkä jotain pientä on tai sitten ei ollenkaan)

2. Netissä on joku vanha lehtijuttu Minnasta korutöiden tiimoilta, ja siinä on meikitön, huivitettu Minna (eroaa taloon astelleesta vain siten, että näyttää nuoremmalta).

3. Minna on käsityöläinen, eli on tottunut pikkutarkkaan työskentelyyn, joten voi hyvinkin oppia hienomotoriikkaan perustuvan taidon, kun joku kerran näyttää. Myös visuaalista silmää varmaan on.

Itse olen opetellut meikkaamaan vuosia, mutta aina kun päätän laittaa ne näyttävämmät juhlameikit, pitää lopulta pyyhkiä ne pois, koska tulos on karsea. Käsi ei vaan tee sitä mitä aivot käskee (esim. rajaus on niin epätasainen, että hävettää). Tavallinen meikkivoide, ripsari ja puuteri ei vielä isoja vaadi, mutta jotkut korostustuotteet ym. kasvojenmuodonmuokkaimet näyttäisi varmaan naurettavalta minun tekemänäni.

No siellä ne nyt vain olivat hänen omassa meikkipussissaan erilaiset rajauskynät ja tekoripset valmiina. Ei ensikertalainen niitä noin vain naamaan heitä, vaikka olisi miten hyvä hienomotoriikassa. Ja jos taas on harjoitellut paljon ja hankkinut erilaisia meikkejä ja ottaa ne mukaan myös bb-taloon ja käyttää niitä, en kyllä sanoisi, ettei meikkaa koskaan ja omistaa vain perusjutut eikä osaa meikata samalla tavalla kuin Sasa ja Ella. 

No oliko ne Minnan omia meikkejä kaikki? Värit ainakin kuovittiin ehkä Ellan paleteista. Senhän Minna sanoi jo ekoina päivinä, että oli ostanut taloa varten tapojensa vastaisesti alelaareista kaikkea meikkitavaraa, hällä oli esim. iskemätön valkoinen rajauskynä, jolla Ella ja Sasa tekivät Sinille aika hienon Kleopatra-luomimeikin.

Lisäksi Minna mielestäni sanoi, että tytöt laittoivat ripset, ei hän.

Vierailija
17735/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten pisti korvaan aikasemmin kun kessu haukkui Marinia TOLLUKAKSI. 

Oikea tollukka, ikuisjonne joka tuskin paljon on elämässä aikaseksi saanut muiden hyväksi haukkuu Suomen vaativammalla paikalla olevaan pääministeriä TOLLUKAKSI, jolla vielä naisena pitää olla kaksinkertaiset hermot, juuri tämmösten maailman kessujen takia.. Tollanen makaava velliperse poika kehtaa pieksää suutaan.

Korville pitäs vedellä kunnolla.

Onhan kessu ilmiselvä persu, ja siksi niin aito persoona tuonne. Persut ei tykkää hallituksesta, onhan se selvä. Sami ei pelaa, kun tietää että osa äänestäjistä ottaa herneen nenuun. Mä tykkään, että on viihdyttävä.

Tollukka on nyt kyllä ehkä vähän outo käsite, tollukka kuvaa paremmin ehkä tossun alla olevaa miestä, niin olisi sopinut ennemmin alijäämä-Mattiin. 

On kyllä ihan virallisestikin pesunkestävä kepulainen, siinä mielessä hauskaa, miten arvostelee hallituksia, joissa omat on olleet päättävässä asemassa.

Sanoo olevansa mutta eihän nuo sen arvot kohtaa Keskustan kanssa ollenkaan, haluaisi poistaa maataloustuet, maaseutu on hänelle lähinnä vitsi jne 

Lähteeni on niinkin luotettava, että muistelen täältä lukeneeni, mutta kerron kuitenkin, ehkä joku muistaa paremmin ja korjaa tai vahvistaa:

Kessu puhui EU:n maataloustuista ym. rahoista, eli tarkoitti, että Suomi EU:n nettomaksajana Kessun mielestä hyötyy vähemmän kuin saa. Eli EU-menojen ja -tulojen erotus on merkittävämpi kuin EU:sta saatava muu hyöty (vienti ym.).

Huom! Mielipide ei ole omani, eikä välttämättä Kessunkaan, kun on toisen käden tietoa.

Juu, näin tosiaan sanoi. Jotenkin puhui siihen tyyliin ikään kuin EU-jäsenmaksut käytetään pelkkiin maataloustukiin ja ne Suomen maksamat jäsenmaksut maksetaan muille maille maataloustukina. 

Vierailija
17736/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feikki mikä feikki.

No oliko ne Minnan omia meikkejä kaikki? Värit ainakin kuovittiin ehkä Ellan paleteista. Senhän Minna sanoi jo ekoina päivinä, että oli ostanut taloa varten tapojensa vastaisesti alelaareista kaikkea meikkitavaraa, hällä oli esim. iskemätön valkoinen rajauskynä, jolla Ella ja Sasa tekivät Sinille aika hienon Kleopatra-luomimeikin.

Lisäksi Minna mielestäni sanoi, että tytöt laittoivat ripset, ei hän.

Kyllä tuossa hetki sitten meikkasi ihan omilla meikeillään ja länttäsi itselleen tekoripset. 

Vierailija
17737/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuolla yhtään normaalia ihmistä?

Vierailija
17738/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oho arttu kääntynyt mahalleen

Tää on kovin hämmentävää.

Kovasti Arttua kritisoidaan, kun ei anna mitään ja siitä huolimatta tuntuu olevan suht yleinen puheenaihe. Eli jostain syystä jengi nyt sitten seuraa ja vaan Arttua, kun se makaa ja kääntyilee. Vielä ottaa asiakseen kommata sitä toisella foorumilla.

Niin paljon se Arttu kuitenkin kiinnostaa.

No mitäpä sille voi, jos talon puolelta häntä satutaan näyttämään. Minäkin katsoin aamulla hetken talon puolta ja siellä se Arttu möllötti. 

Ajattele, että esim. Minna levyttäisi päivät pitkät milloin missäkin. Puhumatta juuri mitään, tekemättä mitään. Kunhan tuijottaisi vuoroin kattoa, vuoroin seinää.

Minusta Arttu on (tai oli alussa, ennenkuin paljastui nössöksi) saanut ok-maineensa pelkästään olemalla ulkoisesti kohtuusalskea mies. Mitään muita meriittejä hänellä ei ole. Taskulämmin märkä säämiskä.

Vierailija
17739/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä jollain menee joku Minnan meikkaus noin tunteisiin?

Vierailija
17740/104451 |
20.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna ei tipu nyt eikä jatkossakaan. Kuinkahan monta viikkoa kilpailijoilla kestää tajuta että Minnaa ei kannata laittaa häätöäänestykseen koska tiputtaa vastassa olevan?

Ketju on lukittu.