Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Roope ja Kristiina sulahtaa helposti Ellan ja Sasan meikkausrinkiin talossa. Ihkudaa meikkinelikko.
Vierailija kirjoitti:
En kannata kumpaakaan, minnaa tai kessua, mutta äänen annan Minnalle ihan sen takia, että haluan nähdä talollisten ilmeet kun Minna jääkin taloon/mökille :D
Mä taas tykkäisin, että talon väki näkisi Kessun. Se olisi viihdettä, Minna on talossa jo nähty ja nuolee heidän takapuoltaan ihan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestystilanne hetki sitten,
Minna 95 prosenttia.
Sami 5 prosenttia.
Nyt vauhdilla Kessua äänestämään. Laitoin 5000 ääntä menemään Kessulle. Pidetään säbä-äijä talossa!
Missähän tällainen tieto on?
Ei oikeasti näe mistään.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin joku puhuu järkevää politiikasta koko BB:n historiassa. Tietenkin BB siirsi kamerat mökin makuuhuoneeseen katsomaan Roopen meikkausta, kun ei sopinut BB:n tekijöiden poliittiseen agendaan. Niko ja O-P kuunteli virnistys naamassa faktoja, muka huvittuneina, kun itse ovat niin kovia vasemmistolaisia, mutta eivät itse pystyneet sanomaan mitään järkevää kumotakseen Samin puheita, on sen verran aivopestyä porukkaa hekin. Ihme sakkia. Ei ihme että Suomi on menossa alas.
Ei siinä mitään järkevää ollut, oiottiin asioita, annettiin väärää taustatietoa, unohdettiin edellisen hallituksen huonot puolet ja vaahdottiin. En tykkää edellisestä enkä nykyisestä hallituksesta mutta ärsyttää tuollainen yksisilmäisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu näyttää ihan Nuuskamuikkuselta :)
Onkohan sillä kaikki muumit laaksossa..
Enemmän Nuuskamuikkuselta näyttävät konkreettisesti nuuskaa käyttävät, mm. naama alvariinsa norsun veellä kiukutteleva SamiYliT*ssu ja Jeevelin sekä Nuuskamuikkusen risteytys O-P.
Huhun mukaan lestadiolaiset tv-katsojat aikovat keskittää äänet Minnalle ja pitää suntion talossa.
Kessu voisi naija Sasan kanssa, kun Arttu ei viitsi vaikka uhosi.
Blaa blaa,kyllä on tylsää tuo länkytys politiikasta,ovat olevinaan niin tietäviä aiheesta,hoh hoijaa,ei jaksa kuunnella.
Minua kiinnostaisi nähdä Minna jatkossa. Koska kun Roope ja Kristiina lyöttäytyy käärmejengiin, niin miten käy Minnan. Saako Roope vedettyä Minnan mukaan vai alkaaako Kati juonimaan suunnitelmia. Ikävä sanoa, mutta naiset on niin kieroja, että alkaa varmasti kieroilu. Siksi Minna jatkoon.
Miksei kukaan enää hoe naisen tai miehen genitaalia, ne olisi helppo muovailla?
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi nähdä Minna jatkossa. Koska kun Roope ja Kristiina lyöttäytyy käärmejengiin, niin miten käy Minnan. Saako Roope vedettyä Minnan mukaan vai alkaaako Kati juonimaan suunnitelmia. Ikävä sanoa, mutta naiset on niin kieroja, että alkaa varmasti kieroilu. Siksi Minna jatkoon.
Ei Minna lyöttäydy mihinkään vaan kulkee ympäriinsä ja pälättää kaikkien korvat puhki.
Mä oon kahden vaiheilla kumman haluan putoavan. Ehkä kuitenkin mieluummin Samin. Talossa tarvitaan se vastavoima joka ärsyttää muita ja vaikka Samikin on sellainen niin Sami on sanonut haluavansa ärsyttää ja jotenkin en haluaisi antaa hänelle sitä iloa. Ja vaikka olisi jännä nähdä kauanko Samin pää kestää ennen kilahtamista niin toisaalta se vähän myös hirvittää. Samista huokuu aika paljon negatiivisuutta (siihen voi vaikuttaa myös hänen perusilmeensä, ja pienisilmäiset ihmiset näyttävät aina vähän ilkeiltä) enkä sittenkään ole varma haluanko altistaa muita talolaisia Samin kiukulle sitten kun se kunnolla purkautuu.
Minna saisi mielestäni pysyä muutaman viikon outolintuna kiristämässä muiden hermoja.
Miten Timo voi olla nii tyhmä et ei tajunnut kenestä Minnasta puhuttiin kun Markon salatehtävä paljastui..
Vierailija kirjoitti:
käärmejengi?
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan enää hoe naisen tai miehen genitaalia, ne olisi helppo muovailla?
V*ttu, hyvä idea!!!!
T. Kessu salapuhelimella
Suntio-Minna pitäisi jäädä taloon. Ärsyttää selkeästi sekä talolaisia että mökkiläisiä. En jaksa katsoa, jos kaikki ovat kavereita keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kahden vaiheilla kumman haluan putoavan. Ehkä kuitenkin mieluummin Samin. Talossa tarvitaan se vastavoima joka ärsyttää muita ja vaikka Samikin on sellainen niin Sami on sanonut haluavansa ärsyttää ja jotenkin en haluaisi antaa hänelle sitä iloa. Ja vaikka olisi jännä nähdä kauanko Samin pää kestää ennen kilahtamista niin toisaalta se vähän myös hirvittää. Samista huokuu aika paljon negatiivisuutta (siihen voi vaikuttaa myös hänen perusilmeensä, ja pienisilmäiset ihmiset näyttävät aina vähän ilkeiltä) enkä sittenkään ole varma haluanko altistaa muita talolaisia Samin kiukulle sitten kun se kunnolla purkautuu.
Minna saisi mielestäni pysyä muutaman viikon outolintuna kiristämässä muiden hermoja.
No äänestä Minnaa jos mieles tekee, minä en.
Vierailija kirjoitti:
En kannata kumpaakaan, minnaa tai kessua, mutta äänen annan Minnalle ihan sen takia, että haluan nähdä talollisten ilmeet kun Minna jääkin taloon/mökille :D
Mitäköhän näkemistä kuvittelet niissä olevan? Ei Minnaa talossa mitenkään inhottu, ei vain sopinut joukkoon. Sini oli kade, mutta hän ei ole enää siellä. Katillakin on uusi kohde (Marko), ketä selän takana suolaa, niin mitä he Minnan jäämisestä piittaavat? Talolaisethan olivat jo unohtaneet koko Minnan olemassaolon.
Aina, kun joku mielenkiintoisempi keskustelu olis, niin kamera kääntyy seuraamaan äänetöntä naaman värkkäämistä. Ilmeisesti katsojat halutaan myös puuduttaa tai sitten idiootteja ohjaamassa.