Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla, että juuri talon porukat alkaa yksitellen ärsyttää ihan hulluna. Ei kestä kuunnella enää kuin Timoa, ja Markoa tietty. Kaikkien muiden äänet jo aiheuttaa puistatuksia. En ole ikinä törmännyt tällaiseen. Ei mua koskaan ole noin moni ärsyttänyt. En usko, että olen yksin tämän kanssa. Ainoa pelastus on yhdistäminen, jolloin nuo sekoittuisivat joukkoon.
Itse asiassa jopa Timo alkaa menettää hohtoaan. Talo on kirottu.
Aikusena naisrna ei iske mökin jutut.
Peukuttakaa: En ole koskaan harrastanut seksiä bb-asukin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa että noitten leikeltyjen pippelit on sitten jossain muualla- mahtaa olla tunne jos katuukin.
Missä muualla? Kikkelien hautausmaalle ne menee?
Vierailija kirjoitti:
Peukuttakaa: En ole koskaan harrastanut seksiä bb-asukin kanssa.
tarkennus: peukku ylös= olen harrastanut , peukku alas = en ole harrastanut
Vierailija kirjoitti:
Paula on just tuollainen tyypillinen pinkeä peräpohjalainen.
Juu lestaporukoissa kasvanut ja yrittää irti. Tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna on kuin kivi kengässä. Tietyn aikaa sitä kestää, mutta ajan myötä se alkaa jäytämään yhä enemmän ja enemmän ja loppuviimein ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin pyrkiä pääsemään siitä eroon.
Olettekobihan nuoria?? Itsecpystyisin Minnan kanssa olemaan tuolla mutta noista muista en kelpuuttais kun Roopen ja Kristiinan.
Oletko itse, kun luulet kemioiden olevan iästä kiinni? Mäkään en pystyisi. Olen 45v. Arvioi itse olenko nuori. Mä saan hyviä keskusteluja aikaan teini-ikäisten lasteni, heidän kavereiden, ikäisteni ja työssäni asiakkaiden kanssa joista vanhin on 101v. Ei mulle ole pitkään aikaan ollut mikään juttu, että saman henkisten ihmisten pitäisi olla kanssani saman ikäisiä. Enkä pidä kiinnostavuuden kriteerinä samanlaisia mielipiteitä. Sehän olisi sama kuin keskustelisin peilin kanssa. Erilaisuus on hyvä juttu. Mutta silti, ketään kiusaamatta, voin sanoa, että en tulisi Minnaa jaksamaan suljetussa kopissa paria tuntia kauempaa. Isossa esim. työporukassa hän olisi ihan ok ja jopa rikkaus.
Mitä väliä, kun ei Minnakaan välttämättä viihtyisi sinun kanssasi suljetussa kopissa. Hän silti sietää muita ihmisiä, vaikka eivät olisikaan samanlaisia ja omaisi samanlaisia mielipiteitä. Jokaiselle jotakin.
Niinhän muutkin sietävät häntä. Ei ole kukaan sitä hakannut tai tappanut. Se on sitä suvaitsemista.
Vierailija kirjoitti:
Kati näyttää ihan jätkältä.
Eikö tuo ole loukkaus jätkää kohtaan?
Mahtaakohan Joel ja Sasa pusutella tänään
HimoTimo :D. On se ihan mahdoton :D. Voi hyvänen aika sentään. On se RivoTimo vain melkoinen mitä tuolta peliltä saa käsityksen :D.
Minna on takiaisena poikien seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Oisko Katin siili ja laulu vanhoilta kausilta myös ulkomailta kopioitua, just guessing
Pertulla oli ananas coconuts bananas, kati aatteli keksii jonku niin pippeli hyppeli kalliolla xD
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla, että juuri talon porukat alkaa yksitellen ärsyttää ihan hulluna. Ei kestä kuunnella enää kuin Timoa, ja Markoa tietty. Kaikkien muiden äänet jo aiheuttaa puistatuksia. En ole ikinä törmännyt tällaiseen. Ei mua koskaan ole noin moni ärsyttänyt. En usko, että olen yksin tämän kanssa. Ainoa pelastus on yhdistäminen, jolloin nuo sekoittuisivat joukkoon.
Itse asiassa jopa Timo alkaa menettää hohtoaan. Talo on kirottu.
Sama täällä.
Alussa on juuri mielenkiintoista, kun porukkaa on paljon.Nyt tämä vaihe jäi kokonaan pois. Nyt meininki on yhtä väsynyttä, kuin loppuvaiheessa porukan vähentyessä. Talolaiset ovat erityisen flegmaattisia.
Arttukin on miettinyt poislähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Marko höpisi kaksois-agentti-hommista? Tarkoittiko vain sitä, että aikoo olla alkuperäisille mökkiläisille uskollinen (äänestyksissä)?
No varmaan ihan vaan sitä Minna juttua. Et talolaisille pitää esittää että ei tiedä Minnasta mitää. Ja toimia viestin viejänä talon ja väestönsuojan välillä, eikä saa paljastaa Minnasta mitään.
Ja mökkiläisille ei saa puhua ku iha välttämättömimmät asiat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kristiina pitää välillä jotain "lappua" nenässä?
Kick offissa kerrottiin että sillä on paha allergia jonka vuoksi joutuu pitämään allergiateippiä nenässä.
Kiitos, millekkä se on allerginen?
Eikö kukaan tiedä mille Kristiina on allerginen?
Kyllä jonkun pitää tietää mitä allergiaa varten tuo teippi on?
No jopa on bileet, ei paljuu ja 3 alkoholijuomaa. Kyllä ois ollu totuus ja tehtävä jos ois palju ollut lämmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho OP Roope ja Minna ja Niko juonivat nyt kahvien piilottamisella ja kanojen paistamisella ja ottavat pienen palan ja aikovat jättää sen kessulle. Puhuvat Kessusta nyt salaa.
Eli Kessua kiusataan. Näinhän täällä huudettaisiin, jos Minnalle juonittaisiin jekkua.
Miksi BB ei puutu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin että Kati olisi laittanut vadelmia smoothiehin keittämällä. Voiko pitää paikkansa?
Ei kai nyt kukaan käytä vadelmia keittämättä?
Osaako kukaan kertoa mikä on totuus? Onko Kati TODELLAKIN käyttänyt vadelmia keittämättä?
Onks tuol talon saunabileissä jotenkin vaivautunut tunnelma juomista huolimatta? Ihanku väkisin yrittäisivät keksiä "viihdykettä" ja puhuttavaa..
bondata
bondatabondata
bondata bpndata bondata bondata bondata bondata bondata bondata bondata bondatabondata
bondatabondata
bondata bpndata bondata bondata bondata bondata bondata bondata bondata bondatabondata
bondatabondata
bondatabondata
bondata bpndata bondata bondata bondata bondata bondata bondata bondata bondata bondata bondata bondata bondata bondata bondata bondatabondata
bondatabondata
bondatabondata
bondatabondata
bondata bpndata bondata bondata bondata bondata bondata bondata bondata bondata
monta kertaa haluatte vielä jankata bondata
Samilla äsken taas niin mukafiksu kommentti "Siellä on 5 asukasta ja ne on naimisissa serkkujensa kanssa."