Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
>muna ollut suussa
>harrastanut kolmen kimppaa
>hypännyt rautatiesillalta järveen
>paskonut aikuisiällä housuun
>maksanut seksistä
>ukovarvas fetissi
>harrastanut seksiä junassa
>siivonnut toiselle alasti
Timo on absoluuttinen NIH-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa ettei niko ole suomalainen, palelee toppatakissa huppu päässä vaikka on tommonen laardikasa, suomalaiset voi vaivatta hillua t-paitasillaankin vielä jos haluavat.
Jännä että sun mielestä läski kestää automaattisesti lämmintä paremmin, mulla on 39kg nistiystävä, jolla on aina ihan hiton kuuma, mutta mulla 100-kilosella on aina hiton kylmä 😃
No on siinä parivaljakko. Pilli ja Pulla!
Vierailija kirjoitti:
Katilla hirveät raskausarvet tisseissä, onko se laihtunut 200kg?
Mitä liikkuu tällaisten viestien kirjoittajatien päässä? Kannattaisi miettiä, mikä on mennyt noin pahasti pieleen?
Timo on kohta juotu pöydän alle
Vierailija kirjoitti:
Kuulin että Kati olisi laittanut vadelmia smoothiehin keittämällä. Voiko pitää paikkansa?
Ei kai nyt kukaan käytä vadelmia keittämättä?
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö ton Katin anti bb:lle edes siiderin jälkeen ole muuta kuin viime kaudesta jauhaminen? Uskomaton tyhjäpää tuokin.
Eikö sillä ole mitään muuta sisältöä. Tässä asukkaassa ei ole mitään mielenkiintoista.
Timollapa on ollut vilkas seksielämä.
Mikä juttu et Joel ja Niko seistessään heijaa itteensä eestaas ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katilla hirveät raskausarvet tisseissä, onko se laihtunut 200kg?
Mitä liikkuu tällaisten viestien kirjoittajatien päässä? Kannattaisi miettiä, mikä on mennyt noin pahasti pieleen?
kirjoittajien*
Mä oisin niin halunnu nähä olli-pekan ja roopen kahden kesken, että mitä kaikkee ne keksii ja juttelee. Harmi kun minna nyt tuli siihen.
Mä en ymmärrä mitä hauskaa tai symppistä näette Timossa. Musta sen koko olemus on vaan ärsyttävä, aina ihan pihalla ja ihme lässyttäjä.
Mitä hittoa, Joel meni saunaan syömään riisikakkua.
Hyvää kuvaa saunasta 2020 tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Timollapa on ollut vilkas seksielämä.
No kyllähän tuohon ikään ehtii, vaikka ei edes kiirettää pidä.
Ihan teini-tier saunabileet kaikki uikkarit päällä muutama juoma ja heti alkaa pullonpyöritys jutut.... hihihihuii kuka teistä on imenyt kikulia hihihihi kaiken kruunaa kovaääniset huomionhakuiset keskenkasvuiset naiset... tämäkö on bb 2020... olisinpa katsonut ekat kaudet :/
Kati ollut 85 kiloa painavimmillaan. Ei uskalla juoda ettei kuori murene :D Peluri mikä peluri.
Miksihän Tiia nimes juuri Markon häädetyn herjaksi? Tiesikö Tiia etse häädetyn herja pääsee/joutuu taloon?
Vierailija kirjoitti:
Hauska kun joku täällä sanoi Sasaa pieneksi ja pyöreäksi, pyöreä joo, mutta hän sanoi tänään olevansa 172cm. Ei toki pitkä, mutta ei mikään pienikään. Artusta yllätyin, että on jopa 188cm. Olisin veikannut 180cm maksimissaan.
Joo minä oon se joka sanoi pieneksi ja pyöreäksi, yllätyin että olikin niin pitkä. :)
Olli-Pekka on ilkeä ja epävarma r- ja l- vikainen.
Roopen ja O-P:n iltakällit: Syödään kanat ja piilotetaan kahvi, kessulla menee hermot. :D