Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Onkohan Kessun jutuista kymmenesosakaan totta? Twitterissä joku hyvin totesi, että Kessun jutut on kuin vanhan akan pieru, puolet ilmaa ja puolet paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kristiina pitää välillä jotain "lappua" nenässä?
Kick offissa kerrottiin että sillä on paha allergia jonka vuoksi joutuu pitämään allergiateippiä nenässä.
Kiitos, millekkä se on allerginen?
Eikö kukaan tiedä mille Kristiina on allerginen?
Vierailija kirjoitti:
>muna ollut suussa
>harrastanut kolmen kimppaa
>hypännyt rautatiesillalta järveen
>paskonut aikuisiällä housuun
>maksanut seksistä
>ukovarvas fetissi
>harrastanut seksiä junassa
>siivonnut toiselle alasti
Timo on absoluuttinen NIH-mies
Timo on helvetin kova jätkä. Ei voi muuta sanoa kuin hattua nostaa. 5/5, mutta 10/5 jos totta puhutaan.
Oho OP Roope ja Minna ja Niko juonivat nyt kahvien piilottamisella ja kanojen paistamisella ja ottavat pienen palan ja aikovat jättää sen kessulle. Puhuvat Kessusta nyt salaa.
Kunpa mökkiläiset saisi salatehtävä, että saisivat käydä salaa saunassa tms...
Tuo Katin jekkujen tekeminenkin kuuluu hänen tarkkoihin suunnitelmiin. Aliarvioi katsojien älykkyyttä tämä "mastermind".
Mitä tuo Marko höpisi kaksois-agentti-hommista? Tarkoittiko vain sitä, että aikoo olla alkuperäisille mökkiläisille uskollinen (äänestyksissä)?
Vierailija kirjoitti:
Oho OP Roope ja Minna ja Niko juonivat nyt kahvien piilottamisella ja kanojen paistamisella ja ottavat pienen palan ja aikovat jättää sen kessulle. Puhuvat Kessusta nyt salaa.
Eli Kessua kiusataan. Näinhän täällä huudettaisiin, jos Minnalle juonittaisiin jekkua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa, Joel meni saunaan syömään riisikakkua.
Rankkua tommosesta. Sais joutua häätöäänestykseen ylimääräisenä. Nih.
Vierailija kirjoitti:
Olli-Pekka on ilkeä ja epävarma r- ja l- vikainen.
Siellä puolestaan joku kiltti ja empaattinen ihminen ilkkuu toisen puhetta.
Miten voi olla, että juuri talon porukat alkaa yksitellen ärsyttää ihan hulluna. Ei kestä kuunnella enää kuin Timoa, ja Markoa tietty. Kaikkien muiden äänet jo aiheuttaa puistatuksia. En ole ikinä törmännyt tällaiseen. Ei mua koskaan ole noin moni ärsyttänyt. En usko, että olen yksin tämän kanssa. Ainoa pelastus on yhdistäminen, jolloin nuo sekoittuisivat joukkoon.
Itse asiassa jopa Timo alkaa menettää hohtoaan. Talo on kirottu.
Katin Siili ja pippelilaulu kuuluu varmasti myös hänen suunnitelmiin.
Paula on just tuollainen tyypillinen pinkeä peräpohjalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kick offissa kerrottiin että sillä on paha allergia jonka vuoksi joutuu pitämään allergiateippiä nenässä.
Jodelis oli et pölylle
Ajatelkaa että noitten leikeltyjen pippelit on sitten jossain muualla- mahtaa olla tunne jos katuukin.
Oisko Katin siili ja laulu vanhoilta kausilta myös ulkomailta kopioitua, just guessing
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenäteipeille.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla, että juuri talon porukat alkaa yksitellen ärsyttää ihan hulluna. Ei kestä kuunnella enää kuin Timoa, ja Markoa tietty. Kaikkien muiden äänet jo aiheuttaa puistatuksia. En ole ikinä törmännyt tällaiseen. Ei mua koskaan ole noin moni ärsyttänyt. En usko, että olen yksin tämän kanssa. Ainoa pelastus on yhdistäminen, jolloin nuo sekoittuisivat joukkoon.
Ai? Mä taas olen vasta alkanut pitämäään noista talon asukeista
Vierailija kirjoitti:
Ok boomer
Nikolle ja Joelille pitäis langettaa heilumiskielto, mulle tulee matkapahoinvointia kun katon niitä.