Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Ei ansaitse finaalipaikkaa Arttu.
Vierailija kirjoitti:
Okei oon mökkiläisten fani mut tuo kassun teko sikamainen. Minusta rankun paikka. Eihän tuomosta voi tehdä.
Minä teen nyt lukiessani tämän sinun kommenttisi saman eleen.
Soita poliisit.
Kerropas nyt vielä, miksi itseään ei saisi ampua omalla sormellaan suuhun tai päähän?
Vierailija kirjoitti:
Tuo spgaattivaurio vie muuten viikkoja jos hermovaurio. Nyt ois ihan lekurin ja fyssan paikka, ei oo ihan pieni juttu. Nivuksessa on limapusseja ja ne voivat ärtyä päälle. Nyt lääkäriin , kylmässä olo pahentaa vaivaa vielä. BB LÄÄKÄRI!!!!
Ennen spagaattia pitää lämmitellä hyvin ja spgaattia yritetään niin että lantio on kohtikuoraan eteenpäin ja takana olevan polven ollessa suoraan takana ja etujalan ollessa suoraan edessä- lantio ei saa selkinen kääntyä > hermovaurio vaarana. On muuten Iskiashermo aika hirveä viikkoja tuon jälkeen jos pahasti käy. Lääkäriin Kessu ja heti aamusta.
Sasa on todella tarkka ruuasta ja hermostuu jos joku muu kuin hän saa enemmän ruokaa/syö jonkun asian loppuun.
Onkohan sillä joku ahmimishäiriö tms?
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaiset marjat tulee keittää jos ovat pakastemarjoja! Ulkomaiset tuoreet marjat sen sijaan huuhdellaan erittäin hyvin. Kotimaisia ei tarvitse.
Miksei pakastemarjoja voi vain huuhdella? Esim. lävikössä juoksevan veden alla.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan hautausjärjestelijän työ tehnyt Minnasta noin vakavan vai onkohan vakava luonne syynä moiseen ammattiin?
Hän etsii vaan itseään edelleen, pitää antaa tilaa sille kasvulle. Kaikilla ei ole parhaat olosuhteet siihen elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Olen pari koostetta katsonut tällä viikolla ja miettinyt mikä ihmeen laastarilappunen Kristiinalla on nenässä?
Foliohatun latausliina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt huomaa että nikosta ei muslimius ole mihinkään karissut, kun puhutaan koirista, tämä sanoi "koirankoppi hyi vttu".
Nikollahan on koira... Just aiemmin puhui, ettei ite aio kastroida omaa koiraansa.
Ei kai se ole edes laillistakaan kastroida itse koiraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en kyllä noissa koosteissa huomaa mitään sellaista mitä tuo joku Minnasta täällä läyhää. Ihan hyvin se näyttää muiden kanssa tulevan toimeen ja muut myös hänen.
Kyllähän nyt kenestä vain saa kaivamalla ja liioittelemalla vaikka mitä kieroutumaa kehitettyä! Joillain täällä on selkeä missio mustamaalata Minnaa ihan urakalla!Kooste on kooste. Eipä siitä paljoa viisastu. Toistan taas, että sympatiseeraan Minnaa, mutta se on ollut todella raskasta seuraa pari viimeistä päivää. Itsellä on ihan suuret toleranssit, mutta Minna osaa olla pihalla ja rasittava.
Koosteessa ei ollut yhtään sitä Minnaa mitä 24/7 katselijat ja KUUNTELIJAT ovat joutuneet seuraamaan, puhumattakaan mökkiläisistä.
No kai niihin koosteisiinkin pitäisi sitä todellisuutta leikata!?
Älä istu kylmässä nyt Kessu aamulla et liiku! Se ärtyy se nivunen ja hermo.
Artulla on kolmatta päivää nuo samat kalsarit. Hyh hyh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Minna tekee Marikat tuolla talossa.
Mitä Marika on tehnyt?
Oli jokaisessa häätöäänestyksessä ja silti selvisi finaaliin asti. Tuli toiseksi kun Nousiainen voitti.
Marika oli kyllä kanssa aikoinaan vallan mainio tyyppi. Kellään ei hermo kestänyt, mutta hyväntahtoinen "hölmö" sai suuren kannattajakunnan.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Onkohan hautausjärjestelijän työ tehnyt Minnasta noin vakavan vai onkohan vakava luonne syynä moiseen ammattiin?
Kotikasvatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna vittumaisen holhoavalla äänellä "me ollaan edistytty hyvin"...
Jaahas, missähän TE olette edisyneet, Minna,
Tollasta lässynläätä. Ja nyt haukkuu köyhiä.
Tekeekö tiukkaa? Mistä moinen inho toista ihmistä kohtaan?
Minnasta. Etkö osaa lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaiset marjat tulee keittää jos ovat pakastemarjoja! Ulkomaiset tuoreet marjat sen sijaan huuhdellaan erittäin hyvin. Kotimaisia ei tarvitse.
Niin tai esimerkiksi kemikaalisukan sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä. Täytyy kuumentaa.
Minä kyllä tykkään siitä miten Kessu huolehtii Paulasta!
Olen nyt pari päivää seuraillut talon tai lähinnä mökkiläisten elämää 24/7:sta ja Minna on sinänsä mukava ja ystävällinen, mutta hyvin erikoinen ja sosiaaliset taidot, kuten luonteva vuorottainen keskustelu, keskusteluun liittyminen ja muiden eleiden tunnistaminen todella heikkoa ja se syö koko mökkiporukan henkeä. Alkavat olemaan todella kyllästyneitä ja pikku hiljaa yksi kerrallaan liittyvät siihen selän takia silmiä pyöritteleviin ja merkitseviä katseita luoviin "kiusaajiin", kun eivät vaan enää jaksa.
Tänään Minna puhui monotonista puhettaan ja Niko koitti siihen ihan tavallisesti jotain kommentoida ja Minna keskeytti hänet kättä nostamalla ja sanoi hyvin topakasti, että "minä puhun nyt tämän asian loppuun ja olen päättänyt oppia puolustamaan itseäni.." tms. Hän ei siis ymmärrä, että keskustelu on vuorottaista puhetta, ei yhden henkilön monotonista hyvin pitkäveteistä puhetta, jota muiden pitäisi hiljaa kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Vtu ei täällä ole mitään asiallista keskustelua. Koko ajan vain haukutaan jotain asukasta tai jotain muuta turhaa sontaa. Mieluummin positiivista kuin pelkkää negaa koko ajan. Tai että kerrottais talon tapahtumista ilman haukkumista. Viime vuonnakin Krisu tais saada täällä koko ajan pskaa niskaan, mutta kuinka kävikään.
No totta, ei taida olla pahemmin liveseuraajia täällä nyt. Aiempina vuosina on saanut lukea täältä hyviä selostuksia mitä tapahtuu eikä ole joutunut olemaan vaan koosteen varassa.
Samaa mieltä, tähtiporttiin vaan.