Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Paula on kyllä muuttunut paljon ekoista päivistä. Alkuun oli tosi ärsyttävä kälättäjä, nyt suosikkien joukossa. Näyttää kyllä välillä aika kyrpiintyneeltä hommaan, kuten moni muukin.
Toivottavasti huomennä nyt saavat ne bileet. Tai ainankin jotain mukavaa. Ei kukaan jaksa päivätolkulla vaan makoilla ja höpötellä.
Miten ihmeessä Minna ei osaa taivuttaa sankoa? Se on sangot eikä sankot. Hieman ärsyttää tuo jatkuva sankottelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kukaan muuhan ei koskaan tee mitään virheitä kuin Minna?
Ei kai kukaan sellaista ole väittänyt.
Nähtävästi Minnaa ei saa kritisoida ollenkaan. Häntä saa vain kehua, mutta jos hän on vaivaannuttava ja rasittava, niin siitä pitää vaieta, ja leikkiä ettei hän yhtään ole kiusallinen.
Aika paljon minna on nyt viime aikoina saanut täältä kritiikkiä osakseen, että mitään vaiennusta täällä ei ole ainakaan omasta mielestäni tapahtunut :D
Voit itse lukea tämän ketjun uudestaan. Täällä on ihmetelty Minnan käytöstä ja kritisoitu sitä. Häntä ei ole solvattu tai herjattu. On vain sanottu että on myötähäpeää herättävää ja kiusallista, kun hän yrittää vähän liikaa. On todettu 100% varma tosi asia ääneen, ja se on se, että mökkiläisiä ottaa hermoon Minnan hermostunut pälätys.
Tästä on 1 henkilö öyhöttänyt ja repinyt pelihousujaan. Hän on aukonut päätään, ollut inhottava nenäkäs ja rasittava v**tuilija.
Hänen mielestään Minnasta ei saa sanoa mitään mikä on kriittistä.
Ihan turha mussuttaa mitään muuta, voit lukea kaiken tästä ketjusta.
Kun luin tämän, mulla alkoi kuulua sanat nikon äänellä ja aksentilla. :D
Pitäsköhän käydä vaikka happihypyllä tai lähteä vaikka vessaan...
eri
Vierailija kirjoitti:
OP on sen näköinen kuin olisi ryypännyt viimeiset puoli vuotta putkeen.
Itseasiassa hyvä lookki.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin bb, antaisin Timolle sellaisen päivätehtävän, että aina kun Sasa avaa suunsa, Timon pitää kalistella kattilan pohjaa soppakauhalla. Siis joka kerta kun juustonaksu-gimman leipäläpi avautuu ja sieltä plärähtää joku typeristä jutuistaan.
Kiitos illan nauruista! 🤣🤣 Olisi kyllä tosi hauska tehtävä
Vierailija kirjoitti:
Paula on pinseri
Ei vaan suomen pystykorva.
Roope on smol bean ❤️ #protecc
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti hiljaisia ei edusta Minna vaan OP ja mainiosti edustaakin. Viisas mies.
OP on se tyyppi, joka matkaa huomaamattomasti jopa finaaliin asti ja sitten vasta porukka huomaa että hetkonen kukas toi kaveri on? Ja OP:sta voi kuoriutua ihan hyvä tyyppikin vielä. Mutta veikkaan että OP yltää maximissaan sijalle 3.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun pitää aina välillä kysellä tyhmiä, miksiköhän?
Oliko tämä minulle, joka kysyi 24/7 lähetyksen taaksepäin kelaamisesta? Ihan oli rehellinen kysymys ja avunpyyntö. Tuli surullinen olo vastauksestasi.
En usko. Luulen, että kyse oli Kristiinan laastarista. Täällä joku irvileuka kyselee siitä päivittäin.
Kyseessä on luultavasti eri ihminen joka kerta. Minunkin tekisi mieli kysyä, kun en tiedä, mutta olkoon.
Tajuavatko, että OP on tarkka tuossa tähtäämisessä? Osaavatko yhdistää hänen pallonheittotaitonsa tähän. Hänellä on myös kylmimmät hermot.
Vierailija kirjoitti:
Seurasin mökkiläisten elämää, mukavaa jutusteluahan noilla oli, ei se Minna sen enempää höpissyt kuin muutkaan, normaalia höpinää. Paula vaikuttaa pettyneeltä touhuun, eikä ihme, Minnan kanssa asialla ei ole tekemistä, on vaan ylipäätänsä väsähtänyt kun ei homma ollutkaan sellaista kuin kuvitteli ja yksinasuvana ahdistaa varmaan tuo jatkuva muiden ihmisten seura. Talossa taas tuntuu olevan tärkeintä näyttää bb-talon asukilta. Boooring!
Sinä olet selvästi katsellut vain satunnaisen pätkän hiljakkoin, me muut ollaan katottu koko helkkarin päivä-
Jos väität katsoneesi koko päivän, valehtelet, tai olet jotenkin vajaa, kuten tuo minnakin.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Minna ei osaa taivuttaa sankoa? Se on sangot eikä sankot. Hieman ärsyttää tuo jatkuva sankottelu.
Sitä kuule kutsutaan murteeksi, oletko koskaan kuullut?
joelill on saman värinen pipo kuin viikset ja silmänaluset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä minulle, joka kysyi 24/7 lähetyksen taaksepäin kelaamisesta? Ihan oli rehellinen kysymys ja avunpyyntö. Tuli surullinen olo vastauksestasi.
En usko. Luulen, että kyse oli Kristiinan laastarista. Täällä joku irvileuka kyselee siitä päivittäin.
Kyseessä on luultavasti eri ihminen joka kerta. Minunkin tekisi mieli kysyä, kun en tiedä, mutta olkoon.
Sama täällä. Varmaan ylivoimaista vastata tai sitten kaikki katsovat koneelta eikä boksin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sure, uskon että tuo vastaus oli tarkoitettu tuolle joka kyseli taas Kristiinan nenälaastarista eikä sinulle.
p.s. Eikö sinulla streamin kelaaminen toimi sitä valkoista palloa liikuttamalla?
Kiitos sinulle herttainen. Enpäs huomannutkaan peräkkäisen viestin samaa "miksiköhän" -sanaa.
Ahaa, katson lähetystä tv:n kautta ja kaukosäädin ei reagoi kelaamiseen, eli siis täytyy kokeilla tabletilla. Kiitos vielä.
Olen pahoillani, oletin jotenkin automaattisesti että katsot ohjelmaa tietokoneella tai mobiililaitteella. TV:n kautta katsomisesta en valitettavasti osaa sanoa mitään. Ole hyvä ja mukavaa iltaa sinulle :)
Pakastevadelmia smoothieen keittämättä.Voi Kati...
Marko ainoa, jonka oikeasti kelpuuttaisin petipuuhiin, varmaan aika kokenut. Tossuviikingillä olisin voinut Sinin kiusaksi ratsastaa, jos olisi saanut vaikka jonkun roolipuvun päälle niin, ettei naama ja karvainen yläruumis näy.
Kiitos sinulle herttainen. Enpäs huomannutkaan peräkkäisen viestin samaa "miksiköhän" -sanaa.
Ahaa, katson lähetystä tv:n kautta ja kaukosäädin ei reagoi kelaamiseen, eli siis täytyy kokeilla tabletilla. Kiitos vielä.