Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noista asukkaista jotkut olleet samoissa ryhmätehtävissä hakuprosessin aikana ?
Mitä väliä?
Niin, mitäpä väliä millään näillä sivutolkulla jatkuneilla spekuloinneilla on. Muuta, kuin, että hauskaa pohtia.
Ei ainakaan kukaan ole tuonut millään tavalla esille, että ovat tavanneet, mutta tietysti se on kielletty säännöissäkin.
Roskaparta näyttää ihan tontulta.
Toi Kristiina on kaikkitietävä pentu. Kaikki on ok, kunhan se ei loukkaa muita.
Joopa joo. Kristiinan mielestä transuilla ei varmaan loukkaa ketään, vaikka tosiasiassa transnaiset loukkaavat oikeita naisia, esim tunkemalla naisten liigoihin urheilussa, vessoihin, vankiloihin jne.
Rasittava naiivi kakara.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä parta roskakuskilla on turn off. Likapesäke.
Entä pitkät hiukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula on mun suosikki!
Paula on hyvin samanlainen kuin Tiia, mutta taisi Tiiaa itse kuunnellessaan tajuta, että kannattaa rajoittaa omaa äänenkäyttöään.
Minnan tulon jälkeen on huomannut että Paulaa on päivä päivältä enemmän alkanut jurppimaan se jatkuva monotonisen paapatuksen kuuntelu, mitä ei pääse pakoon.
Kyllä se hauskaa läppää edelleen mun mielestä on heittänyt ja osallistunut kaikkeen mielellään mutta varmaan korvat soi jo hänelläkin.
Eilen tiskatessa Op, Kessu ja Paula juttelivat ja Kessu sanoikin, että oli rennompi fiilis ennen Minnan tuloa taloon.
Kyllä tota samaa näkee kaikista, moni alkanut pakenemaan paikalta ja lähtee juttelemaan parin, kolmen porukassa kun sen paapatus alkaa.
Viimeiset ei kehtaa lähteä vaan jonkun aina jäätävä kuuntelemaan ja nyökyttelemään Minnan jutuille hamaan loppuun asti.
Porukan yhteiset juttutuokiot on vaihtuneet siihen että jokainen yrittää saada suunvuoron ennenkuin Minna ehtii ääneen, koska sen jälkeen kellään ei enää ole mahdollisuutta yhteiseen, koko porukan vuorokeskusteluun, vaan kaikki siirtyy kuulijoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukas kirjoitti:
Paula dissaa Minnaa eikä edes peittele sitä. Eipä kovin aikuismaista tuokaan.
Paula koittaa sanattomasti kommunikoida minnalle, että olisi hiljaa. Eipä vaan minna tajua mistään vihjeistä
Miksei sano suoraan ? On kuitenkin korostanut suoraan puhumisen tärkeyttä.
Tämä on vähän ongelmallista. Miten sä sanot toiselle, että olepa vähän aikaa hiljaa, kun toi sun puhuminen ärsyttää? Minnassa on se juttu, että se ei tee mitään kiellettyä, ilkeää, väärää jne, johon voisi puuttua. Sillä sattuu olemaan vain hyvin ärsyttävä tyyli puhua (loputtoman pitkään, täytesanoin, kirjakielisesti jaaritellen), joka voi saada toisen hulluksi, jos ei pääse sitä pakoon. Miten voi sanoa tuosta asiasta kuitenkaan loukkaamatta toista? Siinä on helppo alkaa itse kärttyisäksi. Ja yleensä se ärsytys vielä ajan mittään kärjistyy.
Sanoo vaikka, että koitahan nyt päästä jo asiaan. Ihan ystävällisesti sen voi sanoa. Sanoihan Paula Roopenkin kysymykseen ekana iltana melkein ensi töikseen " mitä kyselet, miksi et kokeile itse " ( kun Roope kyseli onko altaan vesi lämmintä )
Mökkipuolella aina menossa mamushow.
Minna on just paras kun se käy asukkaiden hermoile xD
Roope pistää Kessulle jauhot suuhun! :D
Vihdoin Paula sanoi Minnalle suorat siitä, että Minna aloittaa jostain mielipiteitä jakavasta asiasta puhumisen, mutta kuitenkin pian sanoo "mä en ite lähe tähän keskusteluun ollenkaan".
Illalla oli aika ihkuu ku Niko meni cuddlailee Roopea. Roopelle tuli niin hyvä mieli ku Niko halaili hetken aikaa <3
Vierailija kirjoitti:
Paula on mun suosikki!
Aivan hirveä akka, vaikka yrittää vielä käyttäytyä hillitysti. Ei kannata miettiä ikisinkkuutta. Rempseys ihan ok, mutta kärttyinen ja suppea mielenmaisema ei puhuttele positiivisesti.
Kopissa tunteet kumenee!
Sanoks OP Minnan yksin selviytymiseen "jos se on 40 vuotta ollu yksin ni tottakai pärjää" :D
Räjähdysaltis tilanne tuolla huoneessa. Roopesta tuli epämiellyttävä piirre esiin.
Mitä O-P sanoi Roopelle ? "jos on 40 vuotta..." Mitä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Roope ei voi tietää mikä serkku on? Olen tähän asti pitänyt häntä ihan kohtuullisen järkevänä ihmisenä joten tämä tuli vähän puun takaa :D
Ehkä Roopella ei ole serkkuja?
Kyllähän se silti kuuluu ihan yleissivistykseen tietää sukulaisuussuhteet.
Ehkä ne on koulussa käyty läpi, mutta jääkö moinen mieleen, jos se ei kosketa itseä, en tiedä? Tai en kyllä nykykoulusta ole enää varma, mitä siellä edes opetetaan. Minun aikanani käytiin läpi sukulaisuussanat, mutta silti olen aikuisena joutunut selittämään samanikäisille esim. sanoja lanko ja vävy.
Roope sentään käynyt lukion.
Vierailija kirjoitti:
Räjähdysaltis tilanne tuolla huoneessa. Roopesta tuli epämiellyttävä piirre esiin.
Epämiellyttävä piirre? Nauraa tuolla ja muistelee eilistä Nikon kanssa cuddlailua.
Näkikö muut, Sinillä on Insta-storyssa BB:stä!
Vierailija kirjoitti:
mitä tapahtui?
Mitä ruokapoliisia toi Sasa taas esittää? Eiköhän tuo ole syönyt jo ihan tarpeeksi.