Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
13141/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä ovat teidän top 3?

Minulla kai 

Kristiina

Roope

Timo

Paula, Marko, Roope, hyvänä nelosena Kristiina

Vierailija
13142/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Roope ei voi tietää mikä serkku on? Olen tähän asti pitänyt häntä ihan kohtuullisen järkevänä ihmisenä joten tämä tuli vähän puun takaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13143/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paulalla on kyllä melkein aina naama norsunv.llä ja tuijottaa murhaavasti.

Vierailija
13144/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Paula ei taida osata keskustella.

Vierailija
13145/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti miten tyhmää sakkia tuolla on, Roope kysyi "onko serkku sukulainen?"

Ja ihan tosissaan kysyi. 😩

Eikö tolla ole yhtään serkkua kun ei tiedä. Miten helv... 😵😵

Vierailija
13146/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O-P ja Roope suosikkini mökkiläisistä, Timo talon väestä. Roope on mukava, ainut joka sanoo Minnallekkin otatko mandariinia ym

Hymyilee mukavasti, luo hyvää ilmapiiriä. O-P on vähän tarkkailija mutta seuraa kivasti, myhäilee. Hyvä kisoissa. Timo on ystävällisyyden perikuva.

Roope ja Timo ovat ihania, ystävällisiä, positiivisia ihmisiä. Nämä on mun kaksi suosikkia.

OP:sta pidin ensin, mutta on ruvennut häiritsemään, kuinka puhuu ihmisistä pahaa selän takana, vaikka edessäpäin hymyilee.

Kristiina ja Paula naisista mukavimmat.

Vierailija
13147/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi ikinä bb taloon.

Vierailija
13148/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Roope ei voi tietää mikä serkku on? Olen tähän asti pitänyt häntä ihan kohtuullisen järkevänä ihmisenä joten tämä tuli vähän puun takaa :D

Ehkä Roopella ei ole serkkuja?

Vierailija
13149/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä parta roskakuskilla on turn off. Likapesäke.

Vierailija
13150/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sillä ei ole serkkuja? Kaikilla ei ole, nykyään niin vähän lapsia perheissä. Yhdelle kaverilleni jouduin kanssa selittämään serkun joitain vuosia sitten (mut hän oli vasta 15), ja hällä ei tosiaan ollut serkkuja. Isänsä oli ainut lapsi ja äidillään yksi veli, jolla ei lapsia.

Vierailija
13151/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O-P ja Roope suosikkini mökkiläisistä, Timo talon väestä. Roope on mukava, ainut joka sanoo Minnallekkin otatko mandariinia ym

Hymyilee mukavasti, luo hyvää ilmapiiriä. O-P on vähän tarkkailija mutta seuraa kivasti, myhäilee. Hyvä kisoissa. Timo on ystävällisyyden perikuva.

Roope ja Timo ovat ihania, ystävällisiä, positiivisia ihmisiä. Nämä on mun kaksi suosikkia.

OP:sta pidin ensin, mutta on ruvennut häiritsemään, kuinka puhuu ihmisistä pahaa selän takana, vaikka edessäpäin hymyilee.

Kristiina ja Paula naisista mukavimmat.

Paula on ihan samanlainen selän takana puhuja.

Vierailija
13152/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa kun tuotanto vaikuttaa olevan tänä vuonna tosi laiskaa. Asukkailla tekemistä avuttoman vähän ja mielikuvituksettomasti, sääntöjä ei pahemmin ole tai jos on, niin niitä ei tarvi noudattaa. Kuvitellaanko että asukkaiden läsnäolo ja itse keksimänsä tekemiset (tai tekemättömyydet) ja puheenaiheet riittää sisällöksi? Tarkoitus ikävystyttää sekä asukkaat että katsojat?? Ja kuinka kauan niitä yksiä pidetään siellä ulkona?? Mikä pointti edes on pitää kahtiajakoa näin pitkään? Aluksi ajattelin, että ihan kiva käänne heti alkuun herätellä uteliaisuutta ja hämmennystä, mutta pidemmän päälle käy kohta niin, että kaikki turtuu tilanteeseen ja sen viihdearvo häviää. Hurjaksi käänteeksi ei enää riitä se, että kuka seuraavaksi lähtee taloon tai kuka lähtee mökille ja onko sillä ehkä salatehtävä tai onko valetiputettu. Pahoin pelkään, että tuolla kuviolla ratsastetaan nyt liian pitkään... Jollei yhdistymistä tapahdu tän viikon lopussa, niin eipä tarvi enää pahemmin seurata.

Vierailija
13153/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paula on mun suosikki!

Paula on hyvin samanlainen kuin Tiia, mutta taisi Tiiaa itse kuunnellessaan tajuta, että kannattaa rajoittaa omaa äänenkäyttöään.

Vierailija
13154/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä serkun merkitys kuuluu ihan yleissivistykseen jonka ekaluokkalainenkin tietää.

Vierailija
13155/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi ikinä bb taloon.

Ei kukaan järkevä lähde.

Vierailija
13156/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten tuo Paula näyttää aina noin kyrpiintyneeltä?

Ei oo saanunna mulukkua pitkee aikoo.

Vierailija
13157/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ei aiota nyt yhdistää, niin kyllähän nyt nuo sisällä olijat pitäisi laittaa mökkiin myös.

Vierailija
13158/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tänään vielä yksi kaksintaistelu ennen finaaliottelua? Arttu vastaan kuka? Alkaako ottelu taas vasta joskus iltapäivällä? Miksei viikkotehtävään keksitty mitään lisäjuttuja, joita asukkaat voisivat tehdä sinä aikana kun odottavat taisteluita? Makoilua, meikkailua ja finnien puristelua ei jaksa katsoa.

Veikkaan samaa aikataulutusta kuin viime päivinä: eka kisa klo 14 jälkeen, kun iltavuoro on tullut töihin. Toka kisa (finaali) joskus 19 maissa. Mahdollinen majapaikkojen vaihto (tai porukoiden yhdistyminen?) iltalähetyksen päätteeksi livenä.

Voittajasta tulee talon valtias.... jos yhdistytään, voisiko olla että voittunut joukkue saa määrätä talossa tietyissä asioissa ja saa bileet? Toinen mahdollisuus on tietty majapaikkojen vaihto.

Vierailija
13159/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoin pelkään että Roopesta paljastuu vielä ikäviä puolia kun hän pääsee Ellan juorukerhoon.

Vierailija
13160/104451 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roope ei tienny mitä sukua serkku on, mitä ihmettä.

Miten voi olla mahdollista? Luulisi Roopellakin serkkuja olevan, vai eivätkö pidä mitään yhteyttä?

Ketju on lukittu.