Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Nikoa jäi näköjään harmittamaan kommenttinsa Ellasta.
Harmittaa vaan se kun muut toruivat eivätkä lähteneet mukaan haukkumaan. Koitti vielä puolustella sanomistaan.
Vierailija kirjoitti:
Talosta huudettiin ohjeita omalle tiimille, jotka ne kilpailijat kuuli.
Eihän sitä ole kielletty.
Ohjeet annettiin kilpailijoille.
Onko tosiaan ok, että jos tehtävä on nonverbaalinen, niin sellainen suoritus hyväksytään, missä puhutaan? Sama kuin ampumahiihtäjät hiihtäisi konekivääri selässä.
Kyllä on huonoja häviäjiä mökkiläiset. Ei tuolla asenteella voiteta bb eikä päästä taloon. Mahtaa se keljuttaa kun heidän ihailemansa Marko fuskasi kaksintaistelussa kun puhui eikä saanut kommunikoida.
Vierailija kirjoitti:
Niko on mieli maassa, kun sanoi Ellasta miten sanoi. Onkohan Ella pahoillaan kun nauroi op:n ärrävialle ja breivik-kommentista.
Ella ei osaa olla mistään pahoillaan niin täys blondi!!
Minna konversatiivi suntiokin on raamatunvastaisesti tuossa asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Paula tuottanut mitään kontinenttia, kun täällä ei juuri koskaan kerrota mistään Paulan sanomista tai älynväläyksistä?
Jos meinaat kontenttia, niin on. Paula on huikea. Hyvä huumorintaju ja hauskoja tarinoita kertoo. Ei vaan ole koko ajan suuna päänä puhumassa tai huutamassa muiden päälle, niin ei ärsytä eikä siksi siitä kirjoiteta täällä. Selkeä voittajaehdokas on Markon ohella.
Ja rita niemen hyvä kaveri :D
No työkavereitaan nyt ei voi välttämättä valita :/
Sen kuitenkin voi kenen polttareihin menee ja kenen luona viettää lomautuspäiviään uima-altaalla.
Kai sitä nyt menee jos kutsutaan... ei oo epäkohtelias.
Ja jakaa siitä kuvia instagramiin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on huonoja häviäjiä mökkiläiset. Ei tuolla asenteella voiteta bb eikä päästä taloon. Mahtaa se keljuttaa kun heidän ihailemansa Marko fuskasi kaksintaistelussa kun puhui eikä saanut kommunikoida.
Ja talolaiset huonoja sääntöjen noudattajia. Mökkiläiset sentään edes yrittää vähän, mutta talolaiset ovat ylimielisiä bb:akin kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Minna kun ei ottanut kantaa tuohon kun nuo päivitteli miehen ääntä.
Miten niin hyvä? Miksi ei voi kertoa että hän on transnainen. Nöyryyttävämpäähän tämä on nyt Ellalle kun kaikki sanoo hänen ääntään miehen ääneksi ja pelottavaksi. Jos kaikki tietäisi totuuden niin tälläistä ei lauottaisi.
Koska asian selittäminen ei kuulu hänelle.
Ei nytkö eletään jo maailmassa, jossa vaan toinen trans kelpaa kertomaan jonkun ihmisen olevan trans? Huutista!
Miksi kenenkään pitää ylipäätään kertoa tuollainen asia? Pitääkö myös kertoa ihonväri, iso nenä, puuttuva sormi ja ylipaino, vai miksi ihmeessä juuri tämä asia nyt olisi sellainen tiedotettava asia ja sen kertomattomuus nyt olisi niin iso ongelma.
Siksi koska kyseessä oli kilpailu ja oleellista oli fyysiset ominaisuudet sekä hermojen hallinta. Ellei Minna itse tajunnut mitään transnaisesta, olisi muut mökkiläiset voineet tajuta hänen puolestaan että Ellalla on miehen fyysisiä voimia. Minna osaltaan aiheutti häviön mökille, kun jätti kertomatta faktoja vastustajasta. Koska kyseessä oli voimalaji, kilpailijaksi olisi voitu valita mies-mies.
tottakai Ellalla on voimaa enenmän mitä samanikäisrllä tytöllä. Ella on ex Eetu ja tanssinut mitä lie se tanssi sisältääkään nuori 23 v vastaan yli 40 v nainen vaikja onkin ikäistään paljon paremmassa kondiksessa
Jos multa ois kysytty, kumpi on vahvempi, Paula vai Eetu/Ella, olisin kyllä sanonut Paula. Nelikymppinen, hyväkuntoinen nainen on oikea voimanpesä ja sitkeä.
Eetulla ei ole mitään lihaksia, maskaran levitys ei kasvata hauista.
Ella silti voitti nuoruuden innolla.
Itse olen aina ollut lihava tai pyöreä ja mietin, että kuinkakohan moni ystävänikin näkee mussa vaan lähinnä mun painon. Jotenkin tääkin palsta on todistanut sen miten läpimätiä ja pinnallisia suuri osa ihmisistä on. Ihmisten ilkeys on kyllä jo ehtinyt kovettaa minutkin, en enää jaksa olla ystävällinen kenellekkään.
N21
Minna on ihan kamala töhöttäjä, vaahtoo tuolla kohta enemmän kuin Niko. Vaikuttaa esitykseltä. Tykkäsin alun aidosta Minnasta enemmän!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
19.26 transfobinen kommentti Nikolta, viittasi Ellaan sanoin "se joka luulee olevansa nainen" ja pyöritteli päätään. Muut mökkiläiset tuomitsivat asiattomaksi ja harmaaksi aiheeksi.
No mutta Nikohan on ihan oikeassa. Transvestiitit eivät kuvittele olevansa naisia. Mutta Eetu haluaa ajatella itsensä naiseksi ja luulee, että se tarkoittaa paksua meikkiä, nakkihuulia ja pitkää platinatukkaa. Eetun käsitys naiseudesta on ihan hakoteillä.
Lopeta.
Niko mökötttää kun häntä arvosteltiin.
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto päätti tehtävän, ku pelkäs et Kessu ja Niko vielä kiipee tohon telineelle.
😂😂😂 sehän oli hutera. Erittäin kilpailuhenkisiä mökkiläiset. Marko tais tehdä tahallaan kun puhui....
Niko on maailman huonoin häviäjä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina ollut lihava tai pyöreä ja mietin, että kuinkakohan moni ystävänikin näkee mussa vaan lähinnä mun painon. Jotenkin tääkin palsta on todistanut sen miten läpimätiä ja pinnallisia suuri osa ihmisistä on. Ihmisten ilkeys on kyllä jo ehtinyt kovettaa minutkin, en enää jaksa olla ystävällinen kenellekkään.
N21
ei kannata muodostaa ihmisistä kuvaa tämän palstan perusteella. Näissä möykkäävät usein he, joilla on hyvin yksioikoiset mielipiteet ja halu julistaa niitä. Iso osa ihmisistä on kuitenkin ihan mukavia tyyppejä oikeassa maailmassa.
Lopettakaa nyt se transfobinen räksytys. Älkää alentuko kiusaajien tasolle. Olette yhtä paljon kiusaajia kuin Sini oli. Enemmänkin.
Mökkiläiset on raskasta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
N21
Näin se menee.
Vieraat ihmiset ainakin näkevät ja tekevät päätelmänsä ihmisestä nopeasti: lihava, vanha, laiha, mummo, huonoihoinen, tylsimys jne. Erityisesti vastakkainen sukupuoli näkee muissa ihmisissä vain sen ilmeisen. Jos ulkoasu ei miellytä, ihmiseen ei haluta tutustuakaan.
Kai sitä nyt menee jos kutsutaan... ei oo epäkohtelias.