Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vähän ikävään sävyyn täällä tuota Minnaa kuvaillaan. Minusta hän on mitä mainioin hahmo, vähän höpsö, mutta hirvittävän hyväsydäminen ihminen, jolla on huumorintajuakin. Ja nätti nainen, näyttää huomattavasti nuoremmalta (jos ei lasketa pukeutumista) kuin suurinosa ikäisistään naisista. Häntä en varmaan pelkäisi juurikaan.
Terveisin Naispelko27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP, Kessu ja Paula tiskipaikalla keskipäivällä puhuvat suntiosta.
OP: "Mää sanoin eilen että kohta määkin rupeen rukoilemaan, niin se otti jo foliohatun pois päästä. *räkäistä naurua*. Ohhoh."
Kessu: "Joo se on vähän omalaatunen persoona kyllä. Sanotaan näin että tällä hetkellä en ihmettele yhtään että minkä takia on saanut poistumiskäskyn."
Paula: "Tuskin kukkaan ihmettellee."
OP: "EI."Kessu: "Nimittäin meillä ois paljon rattosampaa ehkä ilman häntä, jos hän ei ois.."
Ei voi olla totta että nuokin rasvamahat ja neljänkympin kriisissä olevat ja yksinkertaiset roskakuskit katsovat asiakseen haukkua Minnaa selän takana. Munattomat idiootit. No, katsojat näkevät kaiken. Se heiltä on unohtunut. Todella lapsellista toimintaa. Eikö tuolla ole tosiaankaan yhtään suoraselkäistä ja aikuista ihmistä koko tanan talomökissä.
Ei kaikkien tartte tykätä kaikista ihmisistä, eikä siitä voi mitenkään suuttua jos tollasessa suljetussa ympäristössä joku yksilö alkaa käymään hiuka hermoihin jos on täysin erilaine ku kaikki muut, niinku ny Minna vaikuttaa olevan. Ei ne arvostellu mitenkään sen ulkonäköö tai haukkunu luonnetta, totesivat vaan et on hiukan omituinen persoona, mikä nyt valitettavasti pitää paikkansa.
Näin minustakin. Minä pidin Minnasta alussa, mutta nyt jo olen itsekin kyllästymässä häneen, vaikka en edes katso 24/7. Hänen puheensa ovat vain niin pitkiä ja puuduttavia. Hyvä esimerkki oli mielestäni se, kun Sinin lähdöstä kerrottiin, hän otti jotenkin tehtäväkseen kertoa, minkä ajattelee olevan syynä ja jaaritteli pitkään, mutta ei silti sanonut yhtään mitään. "Noo, Sinin tuntien ajattelen, että hän on sellainen ihminen, että jos hän lähtee henkilökohtaisista syistä, niin siinä on varmaankin syynä, koska hän on kyllä vähän sellainen ihminen sen perusteella, mitä tästä ihmisestä tiedän, mutta minähän en tosiaan varmasti tiedä, mutta olettaisin, että on jokin henkilökohtainen syy."
Minun mielipiteeni on että nöyryys, vaatimattomuus, hurskaus ei ole yhtään niin paha asia kuin jatkuva peen puhuminen ja kieroilu, kiusaaminen, naurunalaiseksi tekeminen. Ei yksikään kiusaaja ansaitse 30 000euroa.
Enkä ole itse edes uskovainen.
Vierailija kirjoitti:
Hienosti Minna antaa Ellan itse kertoa asiasta. Hienoa!
Kuinka ruskea sinun kieli jo on, kun suollat tänne sivutolkulla tätä samaa (minnan perseestä nuoltua)baskaa.
Rauhotu hyvä ihminen. Normaali ihminen olis maininnut kyllä että tämä ellä on oikeasti mies tai joku olisi sanonut että transnainen, mutta kukaan normaali ei häntä sanoisi naiseksi, kuten pököpääminna.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista että joku jaksaa katsella tälläistä. Varsinkin jos sitä tuijottaa 24/7 kun porukka tyhjäntoimittajia ei tee mitään.
Mutta jokainen tavallaan.
Täällä voi olla lomautettuja.työttömiä.eläkeläisiä.opiskelijoita.sairaslomalaisia.vapaapäivällisiä tai muuten vaan oleilijoita. Ps. En saa yhteiskunnan tukia.
ööö, miten ajattelit opiskelijoilla olevan aikaa seurata jotain tuollaista 24/7?
Mulla ei ole 24/7:aa, mutta oma opiskeluni on tällä hetkellä pelkkää etäopetusta, ja ihan hyvin ehtisin sen lomassa BB:tä seuraamaan jos haluaisin. Opiskelun intensiteetti tietysti vaihtelee paljon tutkintovaatimusten mukaan, mutta yleensä opiskelussa on enemmän vapautta itse valita paljonko siihen haluaa panostaa, kun taas työelämässä on sopeuduttava tiukemmin työnantajan aikatauluihin ja vaatimuksiin.
Joo, varmasti riippuu paljon alasta ja vapautta toki on. Lähinnä kummastutti vain tuo opiskelijoiden rinnastaminen niihin, joilla ei oikeasti ole mitään ulkopuolisia velvollisuuksia ajankäytön suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP: "Mää sanoin eilen että kohta määkin rupeen rukoilemaan, niin se otti jo foliohatun pois päästä. *räkäistä naurua*. Ohhoh."
Kessu: "Joo se on vähän omalaatunen persoona kyllä. Sanotaan näin että tällä hetkellä en ihmettele yhtään että minkä takia on saanut poistumiskäskyn."
OP: "EI."Kessu: "Nimittäin meillä ois paljon rattosampaa ehkä ilman häntä, jos hän ei ois.."
Ei voi olla totta että nuokin rasvamahat ja neljänkympin kriisissä olevat ja yksinkertaiset roskakuskit katsovat asiakseen haukkua Minnaa selän takana. Munattomat idiootit. No, katsojat näkevät kaiken. Se heiltä on unohtunut. Todella lapsellista toimintaa. Eikö tuolla ole tosiaankaan yhtään suoraselkäistä ja aikuista ihmistä koko tanan talomökissä.
Ei kaikkien tartte tykätä kaikista ihmisistä, eikä siitä voi mitenkään suuttua jos tollasessa suljetussa ympäristössä joku yksilö alkaa käymään hiuka hermoihin jos on täysin erilaine ku kaikki muut, niinku ny Minna vaikuttaa olevan. Ei ne arvostellu mitenkään sen ulkonäköö tai haukkunu luonnetta, totesivat vaan et on hiukan omituinen persoona, mikä nyt valitettavasti pitää paikkansa.
Näin minustakin. Minä pidin Minnasta alussa, mutta nyt jo olen itsekin kyllästymässä häneen, vaikka en edes katso 24/7. Hänen puheensa ovat vain niin pitkiä ja puuduttavia. Hyvä esimerkki oli mielestäni se, kun Sinin lähdöstä kerrottiin, hän otti jotenkin tehtäväkseen kertoa, minkä ajattelee olevan syynä ja jaaritteli pitkään, mutta ei silti sanonut yhtään mitään. "Noo, Sinin tuntien ajattelen, että hän on sellainen ihminen, että jos hän lähtee henkilökohtaisista syistä, niin siinä on varmaankin syynä, koska hän on kyllä vähän sellainen ihminen sen perusteella, mitä tästä ihmisestä tiedän, mutta minähän en tosiaan varmasti tiedä, mutta olettaisin, että on jokin henkilökohtainen syy."
Minun mielipiteeni on että nöyryys, vaatimattomuus, hurskaus ei ole yhtään niin paha asia kuin jatkuva peen puhuminen ja kieroilu, kiusaaminen, naurunalaiseksi tekeminen. Ei yksikään kiusaaja ansaitse 30 000euroa.
Se on sun mielipiteesi, monella muulla on täysin erilainen. Onneks täällä maailmassa ei yhden ihmisen mielipiteen perusteella toimita, vaan enemmistö yleensä demokratiassa päättää. Eikä tuolla mökin puolella onneks oo kiusaajia, vaan aika normaalia keskustelua ja fiilisten sanoittamista toisten ihmisten piirteistä siellä on ollut. Mä hlökohtaisesti pidän Minnaa vaan ihan he*vetin tylsänä (niinku ton tyyliset "hurskaat" tyypit yleensä just on), enkä missään nimessä soisi hänelle sen takia voittosummaa tällasessa formaatissa. JA ärsyttää myös se et täytyy jatkuvasti puhua itsestään ja kertoa omia kokemuksia ja mielipiteitä joka ikiseen asiaan. Ei kauheen vaatimatonta toimintaa siltä osin...
Haemittaa, kun Paula hävisi tahallaan. Lopussa olisi pitänyt raivolla kiskoa ja kääriä, se olisi voinut onnistua jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista että joku jaksaa katsella tälläistä. Varsinkin jos sitä tuijottaa 24/7 kun porukka tyhjäntoimittajia ei tee mitään.
Mutta jokainen tavallaan.
Täällä voi olla lomautettuja.työttömiä.eläkeläisiä.opiskelijoita.sairaslomalaisia.vapaapäivällisiä tai muuten vaan oleilijoita. Ps. En saa yhteiskunnan tukia.
ööö, miten ajattelit opiskelijoilla olevan aikaa seurata jotain tuollaista 24/7?
Mulla ei ole 24/7:aa, mutta oma opiskeluni on tällä hetkellä pelkkää etäopetusta, ja ihan hyvin ehtisin sen lomassa BB:tä seuraamaan jos haluaisin. Opiskelun intensiteetti tietysti vaihtelee paljon tutkintovaatimusten mukaan, mutta yleensä opiskelussa on enemmän vapautta itse valita paljonko siihen haluaa panostaa, kun taas työelämässä on sopeuduttava tiukemmin työnantajan aikatauluihin ja vaatimuksiin.
Joo, varmasti riippuu paljon alasta ja vapautta toki on. Lähinnä kummastutti vain tuo opiskelijoiden rinnastaminen niihin, joilla ei oikeasti ole mitään ulkopuolisia velvollisuuksia ajankäytön suhteen.
Mitä se kenellekään kuuluu, jos joku on palstalla päiväsaikaan ja mistä syystä? Toisaalta, jos joku olisi työaikana touhuamassa näitä, niin olisihan se törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minnalla on salatehtävä saada mökkiläiset häviämään.
Tämä taitaa olla oma arvauksesi eikä varmistettua tietoa?
Pelkkä arvaus. Tosin Minna on tehnyt kaksi väärää ratkaisua kuka valitaan talon puolelta vastustajaksi. Tämä kertoo lopuksi ettei Minna tiedä talon ihmisistä juuri mitään.
Mutta myös kaksi oikeaa ratkaisua. Älytöntä "syyttää" Minnaa, kun BB on laatinut nuo ohjeistukset siten, että itse tehtävä voi olla mitä vaan. Esim. Paula-Ella kaksintaistelussa vaadittiin muutakin kuin raakaa voimaa ja Kati-Kristiina kaksintaistelussa ei vaadittu muuta työkalujen tietämystä kuin arvioida paino ja toinen kävi senkin kokeilemassa. Turha Minnaa syytellä, kun Roopekin on mukana valitsemassa ja Minna ei edes kisaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinille on kerrottu tietenkin mitä mies teki ts avioero hakemus ja siihenhän liittyy lakitsto. Tottakai päätti että lähtee.
Eli Minnaan suhtautuminen mökissä. Heh naureskellaan op sun muut. Sami entä kuka muu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Minna sanonut muuta kuin ettei ota kantaa koska on kyse henkilökohtaisista syistä ja muut tyytyivät siihen.
Itse jaarittelet.
Vierailija kirjoitti:
Ei se sini mitään eroa, äijä vaan veti sellaisen kortin millä saa eukon pois tuolta
Tämä. Vahingot minimiin.
Jos äänestykseen joutuisi Marko ja Minna, kumman haluaisit lähtevän?
Vierailija kirjoitti:
Jos äänestykseen joutuisi Marko ja Minna, kumman haluaisit lähtevän?
En äänestäisi, ei olisi niin väliä. Kumpikaan ei herätä mitään erityisiä tunteita puoleen tai toiseen.
Ella ei pidä aliarvioida noissa tehtävissä
On kuitenkin syntyjään mies ja se antaa loppuiäksi lihaksistolle edun perus naiseen verratuna
Laihat kuikelon näköiset miehetkin on yllättävän vahvoja vaikka ei päällepäin siltä näytä
En kyllä ymmärrä Sinin motiiveja osallistua koko formaattiin. Luuliko tosiaan, että hänellä olisi mitään mahdollisuuksia voittaa tuolla käytöksellä? Lisäksi jo pelkkä osallistuminen big brotheriin oli aika outoa asianajajalta ja se kyllä vähentää uskottavuutta vaikka kuinka mukava ja ihana ihminen olisikin ollut. I don't get it. Halusiko se vartavasten erota ja lopettaa työt asianajajana?
Minna on vain erilainen. Suvaitsevaisuuden pitäisi olla aina kahdensuuntaista, eli jos ja kun Minna suvaitsee muita, pitäisi myös muiden suvaita häntä sellaisena kuin hän luonnostaan on.