Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Olisin halunnut nähdä Sinin kaksintaisteluissa. Miten olisi pärjännyt ja miten ottanut mahdollisen häviön. Olisi myös ollut kiva kuulla Sinin ja Kessun armeijakeskusteluja yhdistymisen jälkeen. Kaikki mehukkaan yhteentörmäykset jäi väliin.
Vierailija kirjoitti:
Hyi kauhistus toi ötökkä!?
LinssiLude 😉
Hienosti Minna antaa Ellan itse kertoa asiasta. Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Yrittääkö Arttu matkia Krisua ja Hemmiä kun otti vallan kylpytakki lookin käyttöön ja lojuu sohvalla...
Siihen suosioon vaan tarvitaan ihan muuta ja sitä muuta ei Artussa ole näkynyt. Ainakaan vielä.
Talon porukka huomioi aika paljon kameroita, usein suoraan katse kameraan.
Tuskin, koska viime vuonnakin siitä jatkuvasta kylpytakissa olosta vaan valitettiin. Ehkä se on vaan vaivattomin ja kotoisin oloasu joillekin?
Mitenkäs talolaiset huijas kilpailussa tällä kertaa? Tai mistä niko tällä kertaa märisi. Tutti suuhun nikolle
Voisko Minna lopettaa "isoveljestä" ja "broidista" puhumisen. Ihan oikeesti nyt joku kapula tuon suuhun tai rankkua päälle, ei tota tiedostavaa puhetta jaksa kuunnella enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna on esitellyt kaikki talon asukkaat ammatteja, luonteenpiirteitä, harrastuksia, ulkonäköä ja seksuaalista suuntautumista (Timo) myöten. Ellan tarinaa ei kerro, miksi? Kertoo ehkä jotain Minnan suhtautumisesta, ikäänkuin se olisi asia jota pitäisi hävetä. Kaikki talossa ja katsomoissa tietää asian ja Ellalle se on ihan normaali juttu.
Ei Minnan pidä asiaa hävetä hänen puolestaan. Näyttää vain siltä, ettei Minna itse hyväksy sitä tosiasiaa ja saa mökkiläiset kummastelemaan miksi jätti kertomatta asian. Asiahan on Ellalle normaali, nyt Minna teki siitä epänormaalia.Onko Minna siis maininnut muiden sukupuolen? Miksi Ellan sukupuoli pitäisi nostaa erikseen esiin?
Ja siis mitä tuo Ella on itse puhunut sukupuolestaan? Ehkä Minna ajattelee, ettei halua sanoa sellaista, mitä Ella ei ole itse sanonut (suoraan Minnalle). Siten tuo asia poikkeaa esimerkiksi Timon seksuaalisesta suuntautumisesta, jonka hän on itse selkeästi ottanut puheeksi.
Ella on kertonut transsukupuolisuudestaan, mutta en muista oliko Minna kuulemassa. Voiko olla, että Minnalta on mennyt varma tieto asiasta ohi, eikä siksi tahdo kertoa mahdollisia oletuksiaan muille? Eri
Onko kiva mennä suihkun jälkeen puhtaana sellaiseen kylpytakkiin, jossa on jo koko päivän hionnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna on esitellyt kaikki talon asukkaat ammatteja, luonteenpiirteitä, harrastuksia, ulkonäköä ja seksuaalista suuntautumista (Timo) myöten. Ellan tarinaa ei kerro, miksi? Kertoo ehkä jotain Minnan suhtautumisesta, ikäänkuin se olisi asia jota pitäisi hävetä. Kaikki talossa ja katsomoissa tietää asian ja Ellalle se on ihan normaali juttu.
Ei Minnan pidä asiaa hävetä hänen puolestaan. Näyttää vain siltä, ettei Minna itse hyväksy sitä tosiasiaa ja saa mökkiläiset kummastelemaan miksi jätti kertomatta asian. Asiahan on Ellalle normaali, nyt Minna teki siitä epänormaalia.Onko kaikista kertonut seksuaaliset suuntautumiset? Tai onko esimerkiksi kertonut ihmisten menneisyydestä ja kipeistä asioista ja esimerkiksi parisuhteista, sairauksista tms? Minusta sukupuoli-identiteetti on pikkuisen eri juttu kuin ulkonäkö, ikä tai ammatti.
Nättihän Minna diplomaattisesti vastaamatta kyselyihin Sinin henkilökohtaisista syistä poistua talosta. Olisi tosin kiinnostanut kuulla olisiko arvannut oikein, että kyse oli Sinin miehen suhtautumisesta Sinin käyttäytymiseen.
En tietenkään ajattele että Ella olisi pitänyt esitellä transnaisena, ei se ole oleellista. Mutta jos joku ääneen ihmettelee jotain ominaisuutta joka liittyy transsukupuolisuuteen, olisi ihan fiksua sitten mainita asiasta. Ihan vaan väärinkäsitysten välttämiseksi. /12253
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Minnan pidä asiaa hävetä hänen puolestaan. Näyttää vain siltä, ettei Minna itse hyväksy sitä tosiasiaa ja saa mökkiläiset kummastelemaan miksi jätti kertomatta asian. Asiahan on Ellalle normaali, nyt Minna teki siitä epänormaalia.Onko kaikista kertonut seksuaaliset suuntautumiset? Tai onko esimerkiksi kertonut ihmisten menneisyydestä ja kipeistä asioista ja esimerkiksi parisuhteista, sairauksista tms? Minusta sukupuoli-identiteetti on pikkuisen eri juttu kuin ulkonäkö, ikä tai ammatti.
Nättihän Minna diplomaattisesti vastaamatta kyselyihin Sinin henkilökohtaisista syistä poistua talosta. Olisi tosin kiinnostanut kuulla olisiko arvannut oikein, että kyse oli Sinin miehen suhtautumisesta Sinin käyttäytymiseen.
*jättihän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Minna kun ei ottanut kantaa tuohon kun nuo päivitteli miehen ääntä.
Miten niin hyvä? Miksi ei voi kertoa että hän on transnainen. Nöyryyttävämpäähän tämä on nyt Ellalle kun kaikki sanoo hänen ääntään miehen ääneksi ja pelottavaksi. Jos kaikki tietäisi totuuden niin tälläistä ei lauottaisi.
Koska asian selittäminen ei kuulu hänelle.
Ihan hyvin olis voinu tossa vaiheessa mainita, eihän se mikään salaisuus ole. Olisi ollut suorastaan kohteliasta mielestäni, sekä O-P:ta että Ellaa kohtaan. Saattais tulla ehkä snadisti nolo tilanne kun asia paljastuu... Tai sitten ei.
-eri
millä tavalla nolo tilanne? Eihän talolaisiakaan etukäteen varoitettu, kun Ella astui taloon, että hän on syntynyt mieheksi. Ihan itse heidän piti se päätellä ja todennäköisesti äänen perusteella hekin asian hoksasivat. Ääni on miehen ääni, mitäs ihmeellistä siinä on.
No kyllä minä ainaki nolostuisin jos olisin ääneen arvioinut jonkun "pelottavaksi amatsoniksi" tajuamatta että kyseessä on transnainen. Eri asia jos näkee kyseisen henkilön ftf, asia selviää nopeasti jos vaikka hämmennystä tuleekin aluksi. Haluaisin että tuollaisessa tilanteessa kerrottaisiin jos asia kerran yleistä tietoa niille on jotka Ellan ovat tavanneet.
Miksi olisi jotenkin hyväksyttävämpää sanoa jotakuta cis-naista "pelottavaksi amatsoniksi" kuin transnaista? Täsmälleen yhtä kiusallista se on molemmissa tapauksissa.
Vaikka tällä kaudella on ollut korkeasti koulutettuja ja monelta alalta ihmisiä, niin vaikuttaa siltä, että tälläkin palstalla parjattu "vaan" roskakuski vaikuttaisi osaavimmalta tyypiltä. Elämiseen kun tarvitaan muutakin kuin diplomeja.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään ajattele että Ella olisi pitänyt esitellä transnaisena, ei se ole oleellista. Mutta jos joku ääneen ihmettelee jotain ominaisuutta joka liittyy transsukupuolisuuteen, olisi ihan fiksua sitten mainita asiasta. Ihan vaan väärinkäsitysten välttämiseksi. /12253
Voitko vielä kertoa, mikä väärinkäsitys tuossa voi syntyä siten, että se voi loukata transnaista, mutta ei naiseksi syntynyttä.
hheeh ne ei tiiä myrskystä joka tulossa. Tuleepas jännää.
Vierailija kirjoitti:
Voisko Minna lopettaa "isoveljestä" ja "broidista" puhumisen. Ihan oikeesti nyt joku kapula tuon suuhun tai rankkua päälle, ei tota tiedostavaa puhetta jaksa kuunnella enää.
Niinpä, ärsyttävää. Ja kun viikkotehtävän alkaessa mökkiläiset kysyi Minnalta onko hän tässä tehtävässä mökkiläisten vai talolaisten puolella, Minna vastasi: "Mä oon Big Brotherin puolella!" Huoh....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin hyvä? Miksi ei voi kertoa että hän on transnainen. Nöyryyttävämpäähän tämä on nyt Ellalle kun kaikki sanoo hänen ääntään miehen ääneksi ja pelottavaksi. Jos kaikki tietäisi totuuden niin tälläistä ei lauottaisi.
Ihan hyvin olis voinu tossa vaiheessa mainita, eihän se mikään salaisuus ole. Olisi ollut suorastaan kohteliasta mielestäni, sekä O-P:ta että Ellaa kohtaan. Saattais tulla ehkä snadisti nolo tilanne kun asia paljastuu... Tai sitten ei.
-eri
millä tavalla nolo tilanne? Eihän talolaisiakaan etukäteen varoitettu, kun Ella astui taloon, että hän on syntynyt mieheksi. Ihan itse heidän piti se päätellä ja todennäköisesti äänen perusteella hekin asian hoksasivat. Ääni on miehen ääni, mitäs ihmeellistä siinä on.
No kyllä minä ainaki nolostuisin jos olisin ääneen arvioinut jonkun "pelottavaksi amatsoniksi" tajuamatta että kyseessä on transnainen. Eri asia jos näkee kyseisen henkilön ftf, asia selviää nopeasti jos vaikka hämmennystä tuleekin aluksi. Haluaisin että tuollaisessa tilanteessa kerrottaisiin jos asia kerran yleistä tietoa niille on jotka Ellan ovat tavanneet.
Varmasti OP tajusi että kyseessä on transnainen. Mitä jos hänellä onkin ennakkoluuloja kun piti keksiä noin tökerö nimitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa millaisia voimapusseja ne tanssijat kun siinä äärisuorituksessa erikoisjoukoissa äijä pärjäsi tokaksi. Se on erittäin rankka kisa. Ne sietää kipua hirveästi ja ovat oikeita kettuja etenemään. Se vaan treenaa hermostonkin äärihyvin.
Ketään ei kiinnosta nää tanssisössötykset eikä ne liity BB:iin mitenkään.
Liittyyhän suoraan. Ella on tanssija ollut.
Lopettanut tanssihraastuksen JO VUOSIA sitten, eli nykykuntoon sillö ei ole mitään vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
o
No eikö se olisi kehu? Amatsonhan on naispuolinen.
Muistakaa kun ennustan Joelin muuttuvan humalassa vittumaiseksi.