Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna ei tiennyt ettei tanssijaa pidä aliarvioida koskaan. Nyt olisi yleissivistys auttanut tietää tanssijoista enemmän.
Monta kertaa sanoi, että on tanssija.
Niin mutta ei ymmärtänyt kyllä niitten voimia ja ketteryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OP: ”Se oli pelottavaa et oli miehen ääni.”
:D
juu...mitenkäs se OP:n oma ääni........?
No toisaalta Ella on jo ehtinyt pilkata OP:n r-vikaa ja haukkua tätä Breivikin näköiseksi.
Mutta sateenkaarikansallahan on vaan oikeuksia, myös pilkata toisia. Toisin kuin suomalaisella heteromiehellä. -eri (N32)
Tota krissen sössötystä ei kyllä jaksa kovin kauaa kuunnella.
Alkaa tehdä ranskalaisia ja ketsuppia mieli kun se sössöttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna ei tiennyt ettei tanssijaa pidä aliarvioida koskaan. Nyt olisi yleissivistys auttanut tietää tanssijoista enemmän.
Siis yleissivistykseen kuuluu tietää, että ”tanssijaa ei pidä aliarvioida koskaan”..? Ok.
Kyllähän se kuuluu, on fyysisesti raskain ammatti missään koskaan. Lapsesta saakka.
Kertokaapas sitten kun OP ja Niko läyhää Ellasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Minna kun ei ottanut kantaa tuohon kun nuo päivitteli miehen ääntä.
Miten niin hyvä? Miksi ei voi kertoa että hän on transnainen. Nöyryyttävämpäähän tämä on nyt Ellalle kun kaikki sanoo hänen ääntään miehen ääneksi ja pelottavaksi. Jos kaikki tietäisi totuuden niin tälläistä ei lauottaisi.
Koska asian selittäminen ei kuulu hänelle.
Ihan hyvin olis voinu tossa vaiheessa mainita, eihän se mikään salaisuus ole. Olisi ollut suorastaan kohteliasta mielestäni, sekä O-P:ta että Ellaa kohtaan. Saattais tulla ehkä snadisti nolo tilanne kun asia paljastuu... Tai sitten ei.
-eri
millä tavalla nolo tilanne? Eihän talolaisiakaan etukäteen varoitettu, kun Ella astui taloon, että hän on syntynyt mieheksi. Ihan itse heidän piti se päätellä ja todennäköisesti äänen perusteella hekin asian hoksasivat. Ääni on miehen ääni, mitäs ihmeellistä siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ukollesi laittaisit edes ruokaa, jos et lapsillesi viitsi. Noloa keski-ikäisen tiedottajan toimet lasten leikeistä talossa. Seuraavaksi sitten valitus, miten tässä voikin olla niin väsynyt.
Sä voit ilmeisesti poistaa, jos kiukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Arttu ois kannattanut laittaa tuohon ennemmin kuin Ella. Iso kroppa, niin hankalampi näpertää johtojen kanssa maan tasolla.
Ainut vaan kun etukäteen ei ollut tiedossa että kyse on johtojen kanssa näpertelystä maan tasolla vaan jostain voimaa vaativasta...
No eikös o-p sanonut että Ella taitaa olla myynyt hänelle kahvia Roberts Coffeessa. Vai kuka se oli kuka niin sanoi ?
"Mä koen et mua vastaan ei voi käyttää vihapuhekorttia, koska mä en harrasta sellasta"
Minna
No joo jos kertoisi rehdisti mielipiteensä kuten muutkin, niin sen lipun moni nostaisi.
tuolla ja katomossa. Mutta kun ei voi sanoa mitään, että pääsis voittoon.
Ville sentään uskalsi sanoa mitä ajatteli.
Yrittääkö Arttu matkia Krisua ja Hemmiä kun otti vallan kylpytakki lookin käyttöön ja lojuu sohvalla...
Siihen suosioon vaan tarvitaan ihan muuta ja sitä muuta ei Artussa ole näkynyt. Ainakaan vielä.
Talon porukka huomioi aika paljon kameroita, usein suoraan katse kameraan.
Ajatelkaapa millaisia voimapusseja ne tanssijat kun siinä äärisuorituksessa erikoisjoukoissa äijä pärjäsi tokaksi. Se on erittäin rankka kisa. Ne sietää kipua hirveästi ja ovat oikeita kettuja etenemään. Se vaan treenaa hermostonkin äärihyvin.
Tänne pesiytyi nyt joku tanssihullu. Kisa loppui jo, eikä vaikuta mitenkään viikkotehtävän voittoon. Mökilläkin tehdään jo muuta.
Vierailija kirjoitti:
"Mä koen et mua vastaan ei voi käyttää vihapuhekorttia, koska mä en harrasta sellasta"
Minna
No joo jos kertoisi rehdisti mielipiteensä kuten muutkin, niin sen lipun moni nostaisi.
tuolla ja katomossa. Mutta kun ei voi sanoa mitään, että pääsis voittoon.
Ville sentään uskalsi sanoa mitä ajatteli.
No eihän Jeesuskaan vihannut vaikka sanoi suoraan asioita.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa millaisia voimapusseja ne tanssijat kun siinä äärisuorituksessa erikoisjoukoissa äijä pärjäsi tokaksi. Se on erittäin rankka kisa. Ne sietää kipua hirveästi ja ovat oikeita kettuja etenemään. Se vaan treenaa hermostonkin äärihyvin.
Ketään ei kiinnosta nää tanssisössötykset eikä ne liity BB:iin mitenkään.
Minna on esitellyt kaikki talon asukkaat ammatteja, luonteenpiirteitä, harrastuksia, ulkonäköä ja seksuaalista suuntautumista (Timo) myöten. Ellan tarinaa ei kerro, miksi? Kertoo ehkä jotain Minnan suhtautumisesta, ikäänkuin se olisi asia jota pitäisi hävetä. Kaikki talossa ja katsomoissa tietää asian ja Ellalle se on ihan normaali juttu.
Ei Minnan pidä asiaa hävetä hänen puolestaan. Näyttää vain siltä, ettei Minna itse hyväksy sitä tosiasiaa ja saa mökkiläiset kummastelemaan miksi jätti kertomatta asian. Asiahan on Ellalle normaali, nyt Minna teki siitä epänormaalia.
Vierailija kirjoitti:
Tänne pesiytyi nyt joku tanssihullu. Kisa loppui jo, eikä vaikuta mitenkään viikkotehtävän voittoon. Mökilläkin tehdään jo muuta.
Oletpa ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä Brittien erikoisjoukko kisassakin balettitanssija tuli toiseksi, ne ovat uskomattoman sitkeitä kun treenanneet lapsesta saakka kehon ihan huippuunsa.
Miespuolinen? Hehän nostelee tanssiparejaan kevyesti kuin höyheniä. Vaikka ballerinat toki on laihoja, niin kyllä se aivan hurjasti käsivoimia vaatii. Sama pariluistelijoilla, jotka nostaa parinsa kevyesti jopa yhden käden varaan suorana ilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta nää tanssisössötykset eikä ne liity BB:iin mitenkään.
Liittyyhän suoraan. Ella on tanssija ollut.
Siis yleissivistykseen kuuluu tietää, että ”tanssijaa ei pidä aliarvioida koskaan”..? Ok.