Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Nuo tehtävät on kyllä sellaisia, että periaatteessa kuka tahansa noista ois pystynyt tekemään. Kati-Kristiina taistelussakin olisi voinut olla vaikka Arttu-Kristiina, kun ei fyysisesti oteta kontaktia keskenään. Mökkiläiset liikaa keskittyy noihin vihjeisiin, mitä BB antaa, esim. tuossakin tehtävässä muka tarvittiin raakaa voimaa, mutta ei ihan niinkään ollut.
Vierailija kirjoitti:
Minna on esitellyt kaikki talon asukkaat ammatteja, luonteenpiirteitä, harrastuksia, ulkonäköä ja seksuaalista suuntautumista (Timo) myöten. Ellan tarinaa ei kerro, miksi? Kertoo ehkä jotain Minnan suhtautumisesta, ikäänkuin se olisi asia jota pitäisi hävetä. Kaikki talossa ja katsomoissa tietää asian ja Ellalle se on ihan normaali juttu.
Ei Minnan pidä asiaa hävetä hänen puolestaan. Näyttää vain siltä, ettei Minna itse hyväksy sitä tosiasiaa ja saa mökkiläiset kummastelemaan miksi jätti kertomatta asian. Asiahan on Ellalle normaali, nyt Minna teki siitä epänormaalia.
Päinvastoin Minna osoittaa hyväksyvänsä täysin sen asian, että Ella on nainen eikä Ella itse halua että häntä esiteltäisiin miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä Brittien erikoisjoukko kisassakin balettitanssija tuli toiseksi, ne ovat uskomattoman sitkeitä kun treenanneet lapsesta saakka kehon ihan huippuunsa.
Miespuolinen? Hehän nostelee tanssiparejaan kevyesti kuin höyheniä. Vaikka ballerinat toki on laihoja, niin kyllä se aivan hurjasti käsivoimia vaatii. Sama pariluistelijoilla, jotka nostaa parinsa kevyesti jopa yhden käden varaan suorana ilmaan.
Juu ja vie vuoden että saa sivusuunnassa jalan ylös pään viereen jokainen voi kokeilla itse.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapas sitten kun OP ja Niko läyhää Ellasta.
Mutta kun miehitä läyhääminen on rehtiä. Naisilta se on kieroa. //sarkasmi
Vierailija kirjoitti:
Minna on esitellyt kaikki talon asukkaat ammatteja, luonteenpiirteitä, harrastuksia, ulkonäköä ja seksuaalista suuntautumista (Timo) myöten. Ellan tarinaa ei kerro, miksi? Kertoo ehkä jotain Minnan suhtautumisesta, ikäänkuin se olisi asia jota pitäisi hävetä. Kaikki talossa ja katsomoissa tietää asian ja Ellalle se on ihan normaali juttu.
Ei Minnan pidä asiaa hävetä hänen puolestaan. Näyttää vain siltä, ettei Minna itse hyväksy sitä tosiasiaa ja saa mökkiläiset kummastelemaan miksi jätti kertomatta asian. Asiahan on Ellalle normaali, nyt Minna teki siitä epänormaalia.
Ella ei esitellyt itseäänkään heti alkuun transnaiseksi, joten miksi Minnan pitäisi näin tehdä? Kyllähän sen näkee ja kuulee päällepäin, miksi siitä pitäisi edes mainita.
Onko täällä tietoa Ellan youtube-kanavasta? En löytänyt bbplazasta.
Vierailija kirjoitti:
Onko Minna siis maininnut muiden sukupuolen? Miksi Ellan sukupuoli pitäisi nostaa erikseen esiin?
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko kun näytettiin Sinin ja Ellan kauppatilaus? "Kylmähermoinen johtaja" Sini oli koko ajan paniikissa kosketusnäytön ja ruokakategorioiden kanssa. Vieressä seissyt Ella piti koko ostosreissun ajan pään kylmänä, näppäili ja puhui rauhallisesti. Sen suorituksen perusteella arvasin, että Ella pärjäisi hyvin tehtävissä, joka vaatii pitkää pinnaa. Ei mene helposti paniikkiin, kuten Sinille kävi.
Olisin kyllä toivonut mökkiläisten voittoa. Eniten ärsyttää Katin voitonriemu.
Uskokaa nyt jo että tanssijat oppivat hallitsemaan KOKONAAN itsensa kaikkialla missä on suoritus.
Mökkiläiset ihmettelivät Ellan ääntä, kuinka ihan kuin miehen ääni, eivät siis tiedä. Kyllä lentävät perziilleen kun näkevät, jännää.
Vierailija kirjoitti:
Mökkiläiset ihmettelivät Ellan ääntä, kuinka ihan kuin miehen ääni, eivät siis tiedä. Kyllä lentävät perziilleen kun näkevät, jännää.
Joku heistä oli hänet kohdannut. Mutta ei hänkään mitään alkanut painottamaan , että Ella muuten sitten on transnainen.
Saavatko ap lapsesikin katsoa bb? Miten suhtautuvat, kun täällä hurahtaa vuorokausi?
Tuleeko tänään vielä lisää kaksintaisteluja vai onko loppupäivä taas makoilua?
Vierailija kirjoitti:
Nuo tehtävät on kyllä sellaisia, että periaatteessa kuka tahansa noista ois pystynyt tekemään. Kati-Kristiina taistelussakin olisi voinut olla vaikka Arttu-Kristiina, kun ei fyysisesti oteta kontaktia keskenään. Mökkiläiset liikaa keskittyy noihin vihjeisiin, mitä BB antaa, esim. tuossakin tehtävässä muka tarvittiin raakaa voimaa, mutta ei ihan niinkään ollut.
Tuntuu että nuo vihjeet on tarkoituksella niin epämääräisiä ja harhaanjohtavia, että loppujen lopuksi tuolla annetulla oikeudella päättää kilpailijat ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Minnan pidä asiaa hävetä hänen puolestaan. Näyttää vain siltä, ettei Minna itse hyväksy sitä tosiasiaa ja saa mökkiläiset kummastelemaan miksi jätti kertomatta asian. Asiahan on Ellalle normaali, nyt Minna teki siitä epänormaalia.Onko Minna siis maininnut muiden sukupuolen? Miksi Ellan sukupuoli pitäisi nostaa erikseen esiin?
Ja siis mitä tuo Ella on itse puhunut sukupuolestaan? Ehkä Minna ajattelee, ettei halua sanoa sellaista, mitä Ella ei ole itse sanonut (suoraan Minnalle). Siten tuo asia poikkeaa esimerkiksi Timon seksuaalisesta suuntautumisesta, jonka hän on itse selkeästi ottanut puheeksi.
Hyi kauhistus toi ötökkä!?
Ella on kiva ja söpö sillon kun siitä tulee se aito puoli esiin eikä yritä pysyä kivikasvona.
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikista kertonut seksuaaliset suuntautumiset? Tai onko esimerkiksi kertonut ihmisten menneisyydestä ja kipeistä asioista ja esimerkiksi parisuhteista, sairauksista tms? Minusta sukupuoli-identiteetti on pikkuisen eri juttu kuin ulkonäkö, ikä tai ammatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Minna kun ei ottanut kantaa tuohon kun nuo päivitteli miehen ääntä.
Miten niin hyvä? Miksi ei voi kertoa että hän on transnainen. Nöyryyttävämpäähän tämä on nyt Ellalle kun kaikki sanoo hänen ääntään miehen ääneksi ja pelottavaksi. Jos kaikki tietäisi totuuden niin tälläistä ei lauottaisi.
Koska asian selittäminen ei kuulu hänelle.
Ihan hyvin olis voinu tossa vaiheessa mainita, eihän se mikään salaisuus ole. Olisi ollut suorastaan kohteliasta mielestäni, sekä O-P:ta että Ellaa kohtaan. Saattais tulla ehkä snadisti nolo tilanne kun asia paljastuu... Tai sitten ei.
-eri
millä tavalla nolo tilanne? Eihän talolaisiakaan etukäteen varoitettu, kun Ella astui taloon, että hän on syntynyt mieheksi. Ihan itse heidän piti se päätellä ja todennäköisesti äänen perusteella hekin asian hoksasivat. Ääni on miehen ääni, mitäs ihmeellistä siinä on.
No kyllä minä ainaki nolostuisin jos olisin ääneen arvioinut jonkun "pelottavaksi amatsoniksi" tajuamatta että kyseessä on transnainen. Eri asia jos näkee kyseisen henkilön ftf, asia selviää nopeasti jos vaikka hämmennystä tuleekin aluksi. Haluaisin että tuollaisessa tilanteessa kerrottaisiin jos asia kerran yleistä tietoa niille on jotka Ellan ovat tavanneet.
Muistatteko kun näytettiin Sinin ja Ellan kauppatilaus? "Kylmähermoinen johtaja" Sini oli koko ajan paniikissa kosketusnäytön ja ruokakategorioiden kanssa. Vieressä seissyt Ella piti koko ostosreissun ajan pään kylmänä, näppäili ja puhui rauhallisesti. Sen suorituksen perusteella arvasin, että Ella pärjäisi hyvin tehtävissä, joka vaatii pitkää pinnaa. Ei mene helposti paniikkiin, kuten Sinille kävi.
Olisin kyllä toivonut mökkiläisten voittoa. Eniten ärsyttää Katin voitonriemu.