Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Roope ei lähde talossa mukaan Sasan ja Ellan juorukerho juttuihin
Taitaa lähteä mukaan meikkaamiseen ainakin. Mutta jospa eivät ehdi edes olla samalla puolella.
Toi Minna on rasittava. Ihan liian varovainen puheissaan, ei ole luonteva ollenkaan. Ja sitten sanoo, että ei keskustele talossa tietyistä asioista. En ota kantaa, en ota kantaa. No mikä ihmisen tarkoitus tuolla on jos ei anna itsestään mitään.
Minnasta tulis hyvä poliitikko. Kiertelen ja kaartelen... Mitähän Minnaltakin on pois tasa-arvoinen avioliitto, tai mitähän huolen syytä siinä nyt ainakaan on. Tatuointiin vertaa. Jösses mikä nainen. Pisteet ropisee.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole nähnyt ,että tuo Joel sanoisi mitään.Kääntyilee kyljelleen tai nostelee sen muijan kättä pois päältään.Joskus kun ovat olkkarissa niin hissukseen on Joel vaikka nainen änkee siihen kiinni.
Joel ei vain ymmärrä, että se on tuolle paksukaiselle turvatyyny. Paksukainen on läheisriippuvainen ja jos ei käpelöisi Joelia, sitä uhkaisi paniikin tunne. Tuolla lailla Joeliin takertumalla se voi pysytellä omassa rasvaisessa kuoressaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko taas masentuneen näkönen?
Onko se jatkan tuota möksähtelyä ja passiivisagressiota?
Luulin et se viime viikolla liitty nimeämisiinNiko vaan odottaa, että voittaa palkintosumman. Jatkuvasti pitää lukua kuinka monta asukasta vielä on jäljellä ja on tyytyväinen kun luku vähenee.
Nikon takia toivoisin, että taloon tulisikin vielä vähintään kolme uutta asukasta. Haluaisin nähdä sen järkyttyneen ilmeen kun laskee, että heitä onkin taas yhtäkkiä enemmän kuin aluksi on kerrottu.
Mitä muuten luulette, tuleeko Sinin tilalle joku tai useampi?
Sini jätti ison aukon eli sais tulka 5 ihmistä tilalle.
Sini ois saanu jäädä, mut noi sen kaks hännystelijää pois. Sinistä ois sanomaan suoraan mielipiteitä.
Marko vaikuttaa ihan jees tyypiltä, en ollut aiemmin tutustu pahemmin kun ei jaksa mökkiä kauheesti seurata. Kai nämä jo tän toisen viikon jälkeen yhdistetään, mahtuisivat jo kaikki taloon nukkumaankin...? Tosin se Big Brother -talon herruus ei kyllä hyvää lupaile. Harmi jos jako vaan jatkuu ja jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Niko näyttää olevan täällä silmätikkuna. Teki/sanoi mitä tahansa, niin aina menee väärin.
Se on oikeasti pelottava, uhkuu niin paljon aggressiota ja ihailee väkivaltaa ja sotajuttuja.
Ilmeet ovat hyytäviä, silloin varsinkin kun hiljaa.
Minusta tuo on turvallisuusriski. Aikapommi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes Paula ei jaksa enää puhua.
Olisiko kuitenkin taktikointia kun tajusi, ettei hän itsekään jaksanut kuunnella laillaan kovaäänistä Tiiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoin asukasvalinta on kyllä OP! Mulla on 24/7 eikä mulla siltikään ole mitään käsitystä, mikä hän on miehiään. Onko jollain muulla??
Ehkä on jännittänyt kameroita enemmän, kuin etukäteen ajatteli jännittävänsä...
Ainakin on silmänruokaa. Ja kuka muu tuolla mökillä ääneeen pääsiskään kuin niko ja minna.
Makuja on kyllä monia. Itseä ei viehätä ketjussa polttava korsteeni joka on vielä langanlaiha ja risupartainen. :D
Vierailija kirjoitti:
Minnasta tulis hyvä poliitikko. Kiertelen ja kaartelen... Mitähän Minnaltakin on pois tasa-arvoinen avioliitto, tai mitähän huolen syytä siinä nyt ainakaan on. Tatuointiin vertaa. Jösses mikä nainen. Pisteet ropisee.
Niin no,vaikka itse olenkin tasa-arvoisen avioliiton kannalla,niin eikös suvaitsevaisuus pidä kuljea myös toisin päin. Että mekin voimme hyväksyä eriävän mielipiteen.
Vierailija kirjoitti:
Uh, Minna... Hirveän stereotypioihin juuttunut ihminen. Eikö tajua, että kaikki miehet ei oo keskenään samanlaisia eikä myöskään kaikki naiset...
Tilastot ja keskimääräisyydet eivät taida kuulua vahvuuksiisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole nähnyt ,että tuo Joel sanoisi mitään.Kääntyilee kyljelleen tai nostelee sen muijan kättä pois päältään.Joskus kun ovat olkkarissa niin hissukseen on Joel vaikka nainen änkee siihen kiinni.
Joel ei vain ymmärrä, että se on tuolle paksukaiselle turvatyyny. Paksukainen on läheisriippuvainen ja jos ei käpelöisi Joelia, sitä uhkaisi paniikin tunne. Tuolla lailla Joeliin takertumalla se voi pysytellä omassa rasvaisessa kuoressaan.
Paksukainenhan tuo Joel itsekin on.
Kukaan ei varmaan kohta uskalla ees kysyä Minnalta mitään, kun vastaus on yli 5 min kestävä monologi, jonka jälkeen kaikki jää hoomoilaseksi, että mikä se vastaus nyt olikaan.
On hänellä ihan hyviäkin heittoja välillä ja toki on kiltti ja mukava kaikille. Rasittava vaan. Ja liian tietoinen siitä missä on, monesti näyttää roolisuoritukselta. Onneksi on lakannut ainakin osittain puhumasta katsojista, viihdearvosta ja isoveikasta kokoajan mitä alkuun mökillä teki.
Toinen roolin vetäjä on Kati talossa. En kestä katsoa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ketjua tänä vuonna lukenut joten kysymys teille: onko palstalla joku yleinen lemppari / lemppareita?
No, Minnahan se näyttäisi olevan. Minun lemppari hän ei kyllä ole, vaikka hyvä asukasvalinta onkin. Mutta vie liikaa tilaa muilta.
No hyi vttu ei ole minna mikään yleinen suosikki, ne minnafanit vain mölyää somessa eniten. kun minna on niin uhri, yhyy. ja niin hiljanen ja ujo, yhyy.
VMP.Minä olen inhonnut tuota alusta asti ja tiedän etten ole ainoa, ihan perheestä löytyy samanmielisiä. Siskontytön kanssa esim paasattiin vuoronperään minnasta viikonloppuna kun yhdessä kateltiin BB.. :DDD
No kyllähän se sitten on objektiivinen totuus, jos kerran siskontyttö niin sanoo.
Minna kakkosella Roopen ja Kristiinan seurassa. Finaalikolmikko ja noista joku voittaja.Minna puhuu ja 2 kuuntelee välillä välirepliikkiä. On siinä ujo ja hiljainen ja Sini vei Artun ja samalla Minnan BB voittoon. Kenties. ??????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kuitenkin taktikointia kun tajusi, ettei hän itsekään jaksanut kuunnella laillaan kovaäänistä Tiiaa?
Tai kuka jaksaa puolitoista viikkoa olla koko ajan äänessä ? Eiköhän ole ihan normaalia, että kaipaa jo hetken omaa aikaa. Markokin sanoi jossain talolaisille, että vessa oli hyvä paikka, kun pääsi hetkeksi yksin, vaikka sosisaalinen onkin
Minnalla aika moni asia on "en ota kantaa täällä talossa". Puhuu tuntikausia sanomatta mitään. Jos aitoudesta puhutaan niin eihän tuo anna kenellekään mitään. Kuka on, mitä mieltä on asioista? Ei se tarkoita, että moittii muita jos itse sanoo oman mielipiteensä. Vertaa viime vuotisiin keskusteluihin uskonnosta tai seksuaalivähemmistöistä yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no,vaikka itse olenkin tasa-arvoisen avioliiton kannalla,niin eikös suvaitsevaisuus pidä kuljea myös toisin päin. Että mekin voimme hyväksyä eriävän mielipiteen.
No toki, mutta tiesitkö että suoranaista suvaitsemaisuutta ei pidä suvaita. Jos sä et suvaitse jotain niin et voi odottaa että suakaan suvaittaisi. Tutustupa käsitteeseen suvaitsevaisuuden paradoksi. Mutta tietenki mielipiteet voi hyväksyä jos ei ne oo täysin toisia suvaitsemattomia.
Minnalla ei huivia . Hiukset löyhästi kiinni ja on tosi pitkät hiukset.
Laittakaa nyt härregyyd se Markon mikki toimimaan.