Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoin asukasvalinta on kyllä OP! Mulla on 24/7 eikä mulla siltikään ole mitään käsitystä, mikä hän on miehiään. Onko jollain muulla??
Ehkä on jännittänyt kameroita enemmän, kuin etukäteen ajatteli jännittävänsä...
Mun mielestä OP on hauska, ei ehkä kovaäänisin mutta osallistuu keskusteluun kyllä ja lähtee juttuihin mukaan. Monesti kuuntelisinkin mielummin OPn ja jonkun toisen keskustelua, mutta kuva ja ääni tuntuu turhan usein keskittyvän johonkin Minnan jaaritteluun samalla kun lähistöllä vois olla kiinnostavampaakin kuunneltavaa.
Sain ensin kuvan perusmukavasta tyypistä, "kaikkien kaverista". OP:n osakkeet romahti mulla, kun Minnan tullessa mökille nimitti tätä saat*naksi ja suhtautui muutenkin vihamielisesti. Onneksi se ei kestänyt kuin yhden illan, nyt Minna on jo otettu täysin porukkaan.
Tunnelmaan vaikutti kaikkien osalta Nikon vihamielinen suhtautuminen Minnaan. Aistikaa asukkaiden tunnelmat, ja mistä kaikki on lähtenyt alunperin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli ihan kiva että Marko pääsi tuonne taloon, pidin sitä ihan turhana jätkänä :D Mutta se miten se meni sinne ja otti tilan heti haltuun niin olin että wau :D
Tässä on Talon alfa. Otti lennossa iskän, äiskän ja johtajan paikan.
Olis ollut niin kiva nähdä miten Sini olisi reagoinut Markoon ja olisiko johtajuudesta taisteltu. Vai olisiko Sini liimautunut lauman uuden alfauroksen, Markon, kylkeen hipsuttelemaan. Tai yrittämään, koska en usko, että Marko olisi suostunut kosketeltavaksi kuten Arttu.
Mää mietin samaa, ois ollu hauskaa seurattavaa :D Marko tuskin olis alistunut tollaseksi lapatossuksi ku talon muut "miehet". Oisko Sinin ollut vaikea tulla toimeen miehen kans, joka on selkeästi vahva persoona vai mitä. Mutta sitä emme tule näkemään.
Ei Sini olis jäänyt toiseksi Markon kanssa. Kättelyssä jää jo toiseksi kun aletaan puhua armeijasta. 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talossa kaksi jonnin joutavaa hahmoa, Arttu ja Joel. Heissä kulminoituu tämän vuoden "jännä"momentti "Mitä tapahtuu, kun ei tapahdu mitään". Ei tod tapahdu y h t ä ä n mitään, jos Joelista ja Artusta on kiinni. Makkoillaan makkoillaan kyllästynyt ilme naamalla.
Talossa on kaks turhemmistakin turhempaa tyhjäpäätä Ella ja Sasa.
Putoisivat jo pois !!!!Toivottavasti talo häviää. Ella, Sasa, Kati, Joel, Arttu -- ketään näistä en jäisi yhtään kaipaamaan. Worst case scenario on, että häädössä vain kaksi ja että ne on Timo ja Marko. Toivottavasti siis kolme häätöön.
Sasan voisi häätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoin asukasvalinta on kyllä OP! Mulla on 24/7 eikä mulla siltikään ole mitään käsitystä, mikä hän on miehiään. Onko jollain muulla??
Mun mielestä OP on hauska, ei ehkä kovaäänisin mutta osallistuu keskusteluun kyllä ja lähtee juttuihin mukaan. Monesti kuuntelisinkin mielummin OPn ja jonkun toisen keskustelua, mutta kuva ja ääni tuntuu turhan usein keskittyvän johonkin Minnan jaaritteluun samalla kun lähistöllä vois olla kiinnostavampaakin kuunneltavaa.
Sain ensin kuvan perusmukavasta tyypistä, "kaikkien kaverista". OP:n osakkeet romahti mulla, kun Minnan tullessa mökille nimitti tätä saat*naksi ja suhtautui muutenkin vihamielisesti. Onneksi se ei kestänyt kuin yhden illan, nyt Minna on jo otettu täysin porukkaan.
Tunnelmaan vaikutti kaikkien osalta Nikon vihamielinen suhtautuminen Minnaan. Aistikaa asukkaiden tunnelmat, ja mistä kaikki on lähtenyt alunperin.
Tuossahan Minna ja Niko juttelivat kaikessa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Alan olla todella kypsä Minnan höpötykseen. Ei siellä hiljaa tarvitse olla, mutta ihan jatkuva jauhaminen ja jumiutuminen samaan aiheeseen niin, ettei kukaan muu saa suun vuoroa alkaa kyllästyttää.
Hyvä puoli oli Sinissä, että hän sai Minnan lopettamaan turhaa siivoamista ja häsläämistä.
Toivottavasti Roope ei lähde talossa mukaan Sasan ja Ellan juorukerho juttuihin
Arttu tarvitsee naisia kimppuunsa voidakseen loistaa. Ilman naisia hänellä ei ole mitään annettavaa. Kun sai Siniltä huomiota niin naama oikein loisti. Nyt tuijottaa haikeana kattoon ja miettii miten tää nyt näin meni. Varmaan laskenut voittomahdollisuutensa sen varaan että pääsee heiluttamaan peittoa.
Vierailija kirjoitti:
Osaako joku kertoa, tietääkö talon puoli että mökkiläiset voitti ton helpotuksen viikkotehtävään? ja että yleisö ääänesti?
Käsittääkseni eivät tiedä (vielä).
Minna juuri kuvaili itseään, että on "vähän hiljaisempi luonne". Hiljainen my asssss!! Olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Talon puolelle siirryin. Artun kylpytakki vaikuttaa Helmeri jäljittelyltä. Onhan se Hauskan kuuloista, kun puhuvat tuota savolaisten jälkeensä jättämää murretta, jossa ei viännetä mutta rytmi sama.
Arttu ei puhu savolaisperäistä murretta. Eikös hän puhu ihan Oulu-Nivalan murretta.
"Esimerkiksi Haapaveden, Kärsämäen, Nivalan ja Pyhäjärven sekä Koillismaan murteissa savolaisvaikutteet ovat voimakkaat, mikä ilmenee selvimmin sanoista kuten mehtä tai kahto, joissa ts korvataan ht:lla." -wikipedia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ketjua tänä vuonna lukenut joten kysymys teille: onko palstalla joku yleinen lemppari / lemppareita?
No, Minnahan se näyttäisi olevan. Minun lemppari hän ei kyllä ole, vaikka hyvä asukasvalinta onkin. Mutta vie liikaa tilaa muilta.
No hyi vttu ei ole minna mikään yleinen suosikki, ne minnafanit vain mölyää somessa eniten. kun minna on niin uhri, yhyy. ja niin hiljanen ja ujo, yhyy.
VMP.Minä olen inhonnut tuota alusta asti ja tiedän etten ole ainoa, ihan perheestä löytyy samanmielisiä. Siskontytön kanssa esim paasattiin vuoronperään minnasta viikonloppuna kun yhdessä kateltiin BB.. :DDD
Säälittävää. Mikähän sinun ongelma on.
Vierailija kirjoitti:
Hiljentäkää Ellan ja Sasan mikit ei ketään kiinnota kahden tyhjäpään typerät löpinät.!!!
Okei siirryn takas mökkikameraan.
Joudut vaihtamaan takaisin talon kameraan, koska Mökillä näytetään vain enimmäkseen Minnaa. Joka on todella tylsää.
Uh, Minna... Hirveän stereotypioihin juuttunut ihminen. Eikö tajua, että kaikki miehet ei oo keskenään samanlaisia eikä myöskään kaikki naiset...
Onhan tuo Minna hieman liian rakastunut omaan ääneensä. Siihen on syynsä, miksei kukaan oikein jaksaisi kuunnella.
En oo enää vakuuttunut tuon Minnan aitoudesta, välillä kuulostaa teennäiseltä tuo puhetyyli. :/
Vierailija kirjoitti:
Ainakin on silmänruokaa. Ja kuka muu tuolla mökillä ääneeen pääsiskään kuin niko ja minna.
Edes Paula ei jaksa enää puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talossa kaksi jonnin joutavaa hahmoa, Arttu ja Joel. Heissä kulminoituu tämän vuoden "jännä"momentti "Mitä tapahtuu, kun ei tapahdu mitään". Ei tod tapahdu y h t ä ä n mitään, jos Joelista ja Artusta on kiinni. Makkoillaan makkoillaan kyllästynyt ilme naamalla.
Talossa on kaks turhemmistakin turhempaa tyhjäpäätä Ella ja Sasa.
Putoisivat jo pois !!!!Toivottavasti talo häviää. Ella, Sasa, Kati, Joel, Arttu -- ketään näistä en jäisi yhtään kaipaamaan. Worst case scenario on, että häädössä vain kaksi ja että ne on Timo ja Marko. Toivottavasti siis kolme häätöön.
En usko että voivat äänestää Markoa koska vasta siirtyi talolaisten porukkaan, olisi liian helppo kohde.
Jos talo häviää viikkotehtävän ja joutuvat mökille sekä häätöäänestykseen luulen että häätöön joutuvat Timo ja Ella.
Pojat äänestää Ellaa koska vaivaannuttavaa seuraa, tyhjäpäät äänestää timoa.
Vierailija kirjoitti:
Uh, Minna... Hirveän stereotypioihin juuttunut ihminen. Eikö tajua, että kaikki miehet ei oo keskenään samanlaisia eikä myöskään kaikki naiset...
Mutta jostain syystä tuollakin tuo on mennyt noin. Talossa kierrellääna ja varotaan, mökissä puhutaan paljon suoremmin.
Mutta olet oikeassa, kyllä myös miehet puhuvat selän takana tai eivät osaa sanoa asiotia suoraan.
Mikä tolla Minnalla on kun sen pitää kokoajan laskostaa jotain, onko se tätä mökinmummoroolia myös. Ja jos ei edes puuroa osaa keittää, niin oudolta tuntuu tuo kodinhengettärenä esiintyminen aina kun muut nukkuvat.
ja Kessu vissiin nostaa osakkeitaan.