Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Mulla on kaikista asukkaista mielipide. Pidä tai et - tää on mun mielipide.
Kati - maskuliinisen kaunis mut aika tylyttäjä välillä, mut sentään onneks osaa myöntää virheitään ja on kehityskelpoinen
Arttu - kohtalaisen ulkonäön omaava 'viikinki' mutta kuitenkin kakaramainen mammanpoika, tanssii naisten pillin mukaan
Sini - kuinka moni pilaa elämänsä viikossa... Huh mun käy jo sääliksi millainen ripuli iski akan naamaan
Joel - siis kuka? Menny täysin ohi
Ella - tämä turbohuuli jonka oleminen pelkkää meikkaamista ja asujen vaihtoa. Heräisi nyt viimein siihen että tarvitaan ihan persoona eikä pelkkää ulkonäköä
Minna- symppis aito ja kiehtovin. Ei antanut apinoiden päästä ihon alle. Mun voittajasuosikki
Sasa - muiden vietävissä mut pirteä ja nyt kun Sini onneksi lähti, voi jopa olla tosi jees
Timo - vihaan käärmeitä mut Timo on symppis, selkeesti kokenut paljon ja omaa viisautta mistä näillä jollain pissiksillä ei oo mtn käryy
Paula - vähän tekopirtee. Yrittää olla 27v äijä ja musta kyseinen juttu aika noloo, vaikka arvostankin tiettyä linjaa olla tämmönen rempsee täti
Roope - alun inhokki mut päivien edetessä tiettyä sydämellisyyttä ja mukavuutta havaittavissa, joten alkanut diggaan
OP - aika etäinen, ihan hauska hyyppä mut ei aiheuta fiiliksiä suuntaa tai toiseen
Sami - tästä ihme pökkelöstä kuoriutuikin aika herkkä ja kiintoisa kaveri. Toivon et pääsee pitkälle koska haluan seurata tätä kasvutarinaa
Kristiina - arvasin heti että bi-seksuaali, tulisin varmaan toimeen hyvin, jämerä akka
Niko - ihme uhriutuja ajoittain. Valivali. Anna lisää niin sais vähän kiinni kuka oot!
Tiia - mun yksi alkusuosikeista. Harmittaa ettei tuotanto voi hommata naistohtoria joka on myös tavanomaisen mukava ja kuuntelee muita. Vähän alleviivaa tätä jo aiempaa stigmaa et älykäs näinen on "hankala" , itse pidin Tiian huumorista ja olisin tullut toimeen
Marko - jäänyt tosi etäiseksi, toisaalta ihan symppis mut vähä simppeli.
Vierailija kirjoitti:
Nopea kierros, ketä veikkaatte voittajaksi, ei siis välttämättä omaa suosikkia, vaan sellaista tyyppiä, joka saattaisi lusmuilla kärkikaksikkoon? Itse veikkaan, että roskakuski OoPee saattaisi yllättää takavasemmalta kisan top kakkoseen.
Kristiina
Vierailija kirjoitti:
Nopea kierros, ketä veikkaatte voittajaksi, ei siis välttämättä omaa suosikkia, vaan sellaista tyyppiä, joka saattaisi lusmuilla kärkikaksikkoon? Itse veikkaan, että roskakuski OoPee saattaisi yllättää takavasemmalta kisan top kakkoseen.
Minna, koska on niin vaatimaton, oma itsensä ja lutunen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niko Saarinenkaan ei tykkää Katista, hänen mielestäön feikki
Samaa mieltä Nikon kanssa.
Niko näkee Katin pellepukeutumisen lävitse. Kati yrittää väkisin tehdä itsestään ulkoisesti erikoisen, kun sisältä on täysin mielenkiinnoton ja supertylsä bb-jankkaaja. Kati ei tuo taloon mitään muuta kuin teennäisen bb-fanin rajoittuneen ajatusmaailman.
Katista tulee mieleen Putous-hahmo Jani-Petteri.
Haittaakse?
Haluaisin paljon mielummin kuunnella talon kamerasta mistä pojat (Timo, Marko, Arttu ja Joppe) keskustelee. Sen sijaan koko ajan mikit isolla vain Sasan, Katin ja Ellan mikeissä! Olis kiva, jos 24/7:sss sais itse päättää kenen mikkejä kuuntelee ja jotkut mikit saisi mutelle.
Voittajaehdokkaita : OP ja Timo, naisista Kristiina tai Minna- muilla ei mitään jakoa. Lupsakka savolaispoika Joel tulee mokaamaan ekoissa känneissä ja lupsakasta savolaisesta kuoriutuu hyvin häijy despootti arvaan jo.
Hyvähän se oli Katin naureskella OP:n puhumiselle, vaikka itsellä on lespaava S.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan Kristiinaa.
Se on vaan siinä että Roope ja Joel tulevat mokaamaan kännissä pahimmin. Jos on noin vitsikäs kuin Joel on kylillä on lähemmin todella häijy.
Vierailija kirjoitti:
Voittajaehdokkaita : OP ja Timo, naisista Kristiina tai Minna- muilla ei mitään jakoa. Lupsakka savolaispoika Joel tulee mokaamaan ekoissa känneissä ja lupsakasta savolaisesta kuoriutuu hyvin häijy despootti arvaan jo.
Hieman sulla on maantiedossa puutteita, Joel on Keski-Suomesta, ei Savosta.
Osaako kukaan sanoa mitä silloin tapahtuu, kun ei tapahdu mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On toi Minna mökkiläisten kanssa vapautuneempi. Siellä ei ole samanlaista myrkyllistä ilmapiiriä kuin talossa oli.
Tästä näkee niin selvästi kuinka myrkyllinen ihminen Sini oli talossa. Oikea ihmishirviö.
En ihan noin voimakasta ilmaisua itse käyttäisi, mutta talossakin on leppoisampi ilmapiiri kun happea riittää kaikille Sinin lähdettyä.
Joelilta tulee hyviä kommentteja kun ne juttelee talon miesten kesken. Kääntäis kameran niiden juttuihin, en jaksa kuunnella noiden naisten tarinointia.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän lihaava noin nuoreksi homppppeliksi tuo Roope. Yleensä tuon ikäiset hintttapulit pitävät huolen kunnostaan.
Roope kuuluu sarjaan pulskat puksuttajahimpulat. Ihan hyväsydäminen tyyppi kuitenkin.
Kati tulee ottamaan matsin Nikon kanssa katsokaapa, ja Sasa säestää Katia.
Vierailija kirjoitti:
Joelilta tulee hyviä kommentteja kun ne juttelee talon miesten kesken. Kääntäis kameran niiden juttuihin, en jaksa kuunnella noiden naisten tarinointia.
Kamera seuraa miltei aina Ellaa, sitä se teettää kun on Cristalin kaveri
Miksei ohjaaja voi vaihtaa 1. kameran keskustelua välillä toiseen? Varmaan 15 min ollut jo tuota naisten tiäksä-baarikeskustelua. Vieressä miehet myös juttelee, mutta sitä ei voi kuunnella. Voisi ihan tasapuolisuuden vuoksi vaihtaa välillä siihen keskusteluun!
🤮