Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Marko yrittää päästä tekosyyllä Katin viereen " Meikkatteko te tässä yleensä?" ahaa, sitten mun täytyy vaihtaa paikkaa.. :D
No toivottavasti hän nyt ei ala mitään hölmöilemään. Kihlattu mies. Ja Katikin talosta ainut, kenellä on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talossa pahin roolin vetäjä on Ella, mutta rooli on tiedostamaton suojakuori. Seuraavaksi pahin on Timo, mutta Timo taas on jo niin vanha ja vakaa että pystyy vetämän toisella kädellä ja vaivattomasti vähän höppänän ja herttaisen, vaarattoman setämiehen roolia. Ei pahantahtoisesti, mutta luuletteko että Timo on yksinään oikeasti tuollainen. Ihan jees strategia, ei siinä mitään. Seuraavaksi vahvin rooli on Katilla, Kati taas on kova peluri, koko ajan päässä raksuttaa pelin seuraavat siirrot. Ja neljäs Minna, jolla on taas Ellan tavoin tiedostamaton rooli. Olen niin kiltti ja muita ajatteleva ettei kukaan voi olla mulle ilkeä, eihän, EIHÄN. Pahoittelen vuolaasti ja teatraalisesti isoveljen mikrofonillekin kun ensin löin ja sitten tukahdutin.
Sinäpä sen sanoit. Minna on kovin teatraalinen. Hänen tyylinsä ilmaista asioita kuulostaa siltä, kuin harkitusti pudottelisi eettisiä kultajyviä villi-ihmisten ulottuville. Vaatimaton enhän-minä-mitään, mutta samalla pitää itseään esimerkillisenä ihmisenä, josta toivoo muiden ottavan mallia.
Minnasta puuttuu kaikenlainen lapsenmielisyys, lapsenomaisuus. Huumorikin on kuivaa.
Hyvin osuva analyysi. Tylsää seurattavaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marko yrittää päästä tekosyyllä Katin viereen " Meikkatteko te tässä yleensä?" ahaa, sitten mun täytyy vaihtaa paikkaa.. :D
No toivottavasti hän nyt ei ala mitään hölmöilemään. Kihlattu mies. Ja Katikin talosta ainut, kenellä on mies.
Eikös sillä Timolla ja ladyboylläkin oo miehet ulkomaailmassa aina ensimmäisenä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
ei tykkää jos hänen sängyssä roskataan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bb nyt tarkkana, Marko ei saa sanaakaan sanoa että tietää talon asukkaista.
Totesi heti että häädetyn herja. Mistä Minna hänet tuntisi. Ja tuo yksi kiljuu.
Miten vaikeaa on tajuta tämän formaatin ideaa. Häädetyn herja on aina valittu sunnuntai iltana juontajan läsnäollessa. Tai sitten se tehdään myöhemmin muissa bb:n tiloissa. Häädetty asukas näkee aina kaikkien asukkaiden nimet, joten ei tarvitse tietää mitään asukkaasta. Sen kun valitsee asukkaan. Tämä on niin helv. yksinkertaista ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin aloittavat, ei kaikki leikkipuheet ja huumoriheitot ole mitään esileikkiä vaikka monet niin luulee..
Onks Timo oikeesti ihastunut Joeliin? Koko ajan osoittaa huomiota Joelille ja ihannoi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseni mielestä tuo Arttu ei tod. ole mikään komea ja kuitenkin miesmakuni on aika laaja. Ja luonnekkin on liian nössö, polkisin mielipiteilläni tuollaisen yhtälailla kuin Sinikin vaikka olen rennompi. Talossa ei ole oikeastaan yhtäkään komeaa mutta jos on pakko valita niin Marko. Yleensä ulkonäkö ei kyllä kaikkea kerro ja juttujen perusteella tulisi useampikin hauska mies kyseeseen mutta EI Arttu missään nimessä.
Samaa mieltä, ja minusta tuossa Artussa on jotain omituista. Itseäni ällöttää kun esiintyy karvaisena ilman paitaa. Purisin kyllä käteni irti jos joskus heräisin känni-illan jälkeen tuon vierestä.
Arttu on munaton. Sanoikin ettei halua puhua talossa oikein MITÄÄN. Siksi on myös tylsä.
Liian tietoinen kameroista, kuten Minnakin. Miettii koko ajan, miltä näyttää ulospäin, joten ei voi tehdä/sanoa mitään. Vakuuttaa olevansa mustan huumorin suuri ystävä vaan sitähän ei kannata näyttää, ainoastaan kertoa. Jörniä vois aivan hyvin kameroiden edessä, eikä kiinnostais yhtään. No vedä Arttu sitte vaikka käteen, jos oot niin kova jätkä ja saatais mekin susta jotain irti ja puhuttavaa.
Kova poika uhoomaan, mutta siihen se jääkin. Seuraavaksi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talossa pahin roolin vetäjä on Ella, mutta rooli on tiedostamaton suojakuori. Seuraavaksi pahin on Timo, mutta Timo taas on jo niin vanha ja vakaa että pystyy vetämän toisella kädellä ja vaivattomasti vähän höppänän ja herttaisen, vaarattoman setämiehen roolia. Ei pahantahtoisesti, mutta luuletteko että Timo on yksinään oikeasti tuollainen. Ihan jees strategia, ei siinä mitään. Seuraavaksi vahvin rooli on Katilla, Kati taas on kova peluri, koko ajan päässä raksuttaa pelin seuraavat siirrot. Ja neljäs Minna, jolla on taas Ellan tavoin tiedostamaton rooli. Olen niin kiltti ja muita ajatteleva ettei kukaan voi olla mulle ilkeä, eihän, EIHÄN. Pahoittelen vuolaasti ja teatraalisesti isoveljen mikrofonillekin kun ensin löin ja sitten tukahdutin.
Ei vaan Kati, ja muut tulevat kilometrin perässä. Ajattelee kaiken toimintansa ja olemisensa pelikirjan mukaan. Mua aina vähän ärsyttää, kun tuonne otetaan reality-faneja, jotka osaavat menneiden kausien tapahtumat takaperin ulkoa. Ihan jo ihmetytti, ettei hoksannut ja (ainakaan ääneen) sanonut tietävänsä, mitä Minnalle tapahtui häädössä.
Just näin. Tuntuu siltä, että Kati miettii ja laskelmoi ihan jokaisen liikkeensä ja lauseensa tarkkaan, eikä ole vain oma itsensä. En pidä hänestä yhtään.
Jep. Jos on Minna tylsää seurattavaa, niin kyl on Katikin just ton laskelmoivuutensa ja taktisuutensa takia. Lähtee varmaan heti ulos kun on häädössä, ei kukaan jaksa tollasta tosi-tv:ssä seurata...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit. Minna on kovin teatraalinen. Hänen tyylinsä ilmaista asioita kuulostaa siltä, kuin harkitusti pudottelisi eettisiä kultajyviä villi-ihmisten ulottuville. Vaatimaton enhän-minä-mitään, mutta samalla pitää itseään esimerkillisenä ihmisenä, josta toivoo muiden ottavan mallia.
Minnasta puuttuu kaikenlainen lapsenmielisyys, lapsenomaisuus. Huumorikin on kuivaa.Hyvin osuva analyysi. Tylsää seurattavaa...
Iloton ja ankea tyyppi. Vieläpä kovin teennäinen.
Ei nyt todellakaan ruveta keksiin päästä mitään romanssia Markon ja talon porukan välille.
Mökissä oli myös läheinen kaikkien kanssa, eikä mitään romanttista kemiaa ole.
Ei tosiaan kaikki läpät ja heitot tarkota että jotai kiinnostusta ois.
Tiia heitti aika ronskia läppää Markolle, jopa vähä kiusallisuudne puolelle menävää.
Marko taitaa tarkkailla talon asukkaita ja aikoo silti sopeutua sakkiin, mutta vetää mökkiläisten puolta. Veikkaan, että tulee toteamaan talolle menosta kohdatessaan mökkiläisiä "ei ollu kyllä yhtään sellanen tunne kun mökille tullessa, tieksää, sellanen yhteenkuuluvaisuudentunne, tieksää ku ihmiset on niin erilaisia tieksää."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt jo toi trollaaminen, ja hanki vaikka elämä?!
Timo on kyllä hauska ja sympaattinen tyyppi, pelasi pelejä tai ei. Ikä ja elämänkokemus varmasti on iso etu tässä. Toisaalta omalla persoonallahan tuolla pitääkin pärjätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseni mielestä tuo Arttu ei tod. ole mikään komea ja kuitenkin miesmakuni on aika laaja. Ja luonnekkin on liian nössö, polkisin mielipiteilläni tuollaisen yhtälailla kuin Sinikin vaikka olen rennompi. Talossa ei ole oikeastaan yhtäkään komeaa mutta jos on pakko valita niin Marko. Yleensä ulkonäkö ei kyllä kaikkea kerro ja juttujen perusteella tulisi useampikin hauska mies kyseeseen mutta EI Arttu missään nimessä.
Samaa mieltä, ja minusta tuossa Artussa on jotain omituista. Itseäni ällöttää kun esiintyy karvaisena ilman paitaa. Purisin kyllä käteni irti jos joskus heräisin känni-illan jälkeen tuon vierestä.
Arttu on munaton. Sanoikin ettei halua puhua talossa oikein MITÄÄN. Siksi on myös tylsä.
Liian tietoinen kameroista, kuten Minnakin. Miettii koko ajan, miltä näyttää ulospäin, joten ei voi tehdä/sanoa mitään. Vakuuttaa olevansa mustan huumorin suuri ystävä vaan sitähän ei kannata näyttää, ainoastaan kertoa. Jörniä vois aivan hyvin kameroiden edessä, eikä kiinnostais yhtään. No vedä Arttu sitte vaikka käteen, jos oot niin kova jätkä ja saatais mekin susta jotain irti ja puhuttavaa.
Kova poika uhoomaan, mutta siihen se jääkin. Seuraavaksi ulos.
:D
Onpas tympeää että täälläkin tänään luodaan näin huonoa ilmapiiriä ja tapellaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämän illan koosteessa näytettiin lisää matskua Sinistä Sasasta hieromassa tekokynsillään Arttua, ja naureskelemassa ja ivaamassa Minnaa kun Minna oli sanonut Arttua komeaksi viikingiksi. Ja itse Sini on p**** märkänä siinäkon tilanteessa Artusta, vaikka aviopuoliso kotona. Itse ajattelee Artusta ihan samoin ja vielä enemmänkin, mutta jotenkin Minnan sanomana tuokin vain on niiin hih hih kjejh kjeh oooih niin suloista tirsk tärsk tyrsk. Oottepa ainakin Sini ja Sasa nolanneet itsenne ihan täysin koko kansan edessä, Ella myös. Grattis!
Ellahan tulee elämään tuollaisena sekasukupuolisena marginalissa joka tapauksessa loppuelämänsä, joten hänellä ei liene muuta mahdollisuutta kuin vihata koko maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kuksan talon naisista kerro Ellalle miten meikataan? Kulmakarvatkin piirretty keskelle otsaa.
Koska hän luulee olevansa huippu meikkaamaan. Kuka lienee hänet opettanut, cristalli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta nyt jo toi trollaaminen, ja hanki vaikka elämä?!
Kiitos olen hankkinut . Enkä tosissassin usko, että Markolla olisi ollut Katiin kiinnostusta, halusin vain huomauttaa liitosta ja tein sen tyhmästi.
Hänhän on mm kertonut, että suurin unelmansa on mennä naimisiin kihlattunsa kanssa ja saada vielä yhteisiäkin lapsia tämän kanssa. Markolla on edelleisestä liitosta 6-vuotias lapsi.
Minna on Jeesus-svengaaja.