Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
10581/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko veti kyllä tosi hyvin ku tuli eilen taloon.

Muutamia pieniä lipsahduksia meinas tulla, mut hyvin paikkaili ja esitti tietämätöntä :D

Saa nähä miten vaikuttaa talon apaattiseen meininkiin. Ja miten vaikuttaa mökkiin ku yks on pois

Olen pettynyt Markoon, kun se suhtautuu noin ystävällisesti talon lötköihin, friikkeihin ja kiusaajiin. Minnan olisi kannattanut kertoa yksityiskohtaisesti kaikki pienimmätkin käänteet, niin Markolla olisi ollut aseet uittuilla kunnolla impolle esimerkiksi. Sasankin saisi läsäyttää kanveesiin muutamalla osuvalla kommentilla, tuolla se hykertelee taas kuin viisivuotias. 

Nii et heti vaan riitoihin ihmisten kanssa joita ei ole ikinä tavannut ja joista kuullut muutamia asioita toisen kertomana eli ei voi tietää edes että onko Minnan kertomat faktaa. Markon pitäis jotenkin yliluonnollisesti nyt tietää, et siellä ollaan porukalla Minnaa kiusattu ja yksin ruveta dissaamaan kaikkia ja kiukutella heille ilman mitään näkyvää syytä?! Miten sä oikein pärjäät elämässä kun ihan simppeli rationaalinen ajattelu tuottaa näköjään näin paljon tuskaa?!

Vierailija
10582/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junallako se Marko sinne taloon lähti vai mikä kestää?

Se on Redi, totta kai siellä eksyy matkalla. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10583/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko yrittää päästä tekosyyllä Katin viereen " Meikkatteko te tässä yleensä?" ahaa, sitten mun täytyy vaihtaa paikkaa.. :D

No toivottavasti hän nyt ei ala mitään hölmöilemään. Kihlattu mies. Ja Katikin talosta ainut, kenellä on mies.

Ei oo sanonut onko mies vai nainen. Joel tykkääkö naisista?

Vierailija
10584/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puottaisin Katin tai Nikon. Molemmat vaikuttaa ihan hyviltä tyypeiltä mutta eivät tuo taloon oikein mitään sellaista mitä erityisesti välittäisin seurata. 

Mutta sitten taas tulisi kurja olo Nikon puolesta, jos tippuisi, kun saisi taas vahvistusta sille " ikinä mua ei haluta porukkaan".

Vierailija
10585/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Kristiina pitäisi häätää ?

Hänhän on ihana. Ei hauku ketään, lähtee mukaan asioihin, on suora, hyvä huumori.

Ai Kristiina " mun ei tarvitse tänään osallistua koska nenä". Hmmm nyt kannattaisi kyllä enemmän osallistua ja hillitä vähän hampaanpesua ja nenän teippaamista.

Vierailija
10586/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla häätöäänestyksessä nähdään Ella ja Kristiina. Kenet sinä tahdot ulos!

Ellan, Katin, Sasan tai Minnan. Ei mitään viihdearvoa heistä kenellänn, täysin väärässä formaatissa ovat.

Vierailija
10587/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko yrittää päästä tekosyyllä Katin viereen " Meikkatteko te tässä yleensä?" ahaa, sitten mun täytyy vaihtaa paikkaa.. :D

No toivottavasti hän nyt ei ala mitään hölmöilemään. Kihlattu mies. Ja Katikin talosta ainut, kenellä on mies.

Ei oo sanonut onko mies vai nainen. Joel tykkääkö naisista?

On Kati puhunut miehestään. Kertonut mm. että hänellä on tummat piirteett, mutta on suomalainen ( kun Sasa alkoi kysellä onko tumma vai tumma)

Vierailija
10588/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko veti kyllä tosi hyvin ku tuli eilen taloon.

Muutamia pieniä lipsahduksia meinas tulla, mut hyvin paikkaili ja esitti tietämätöntä :D

Saa nähä miten vaikuttaa talon apaattiseen meininkiin. Ja miten vaikuttaa mökkiin ku yks on pois

Olen pettynyt Markoon, kun se suhtautuu noin ystävällisesti talon lötköihin, friikkeihin ja kiusaajiin. Minnan olisi kannattanut kertoa yksityiskohtaisesti kaikki pienimmätkin käänteet, niin Markolla olisi ollut aseet uittuilla kunnolla impolle esimerkiksi. Sasankin saisi läsäyttää kanveesiin muutamalla osuvalla kommentilla, tuolla se hykertelee taas kuin viisivuotias. 

Marko on sanonut aikaisemmin mökillä ollessaan, että hän aikoo olla mukava talolaisille, jos yhdistyminen tulee. Ihan järkevää pelin kannalta. Kuten Minnankin ei-haukkuvat kommentit talon asukkaista. Markosta huomaa, että on jo nähnyt millaista porukkaa talossa on. Hyvä vaan, jos jaksaa pidätellä todellisia ajatuksiaan. :D

Vierailija
10589/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan Marko on koittaa tehä hyvä vaikutus talolaisiin, vaikka ei samaa mieltä kaikesta oliskaan.

Markohan lentää ulos ku leppäkeihäs seuraavassa äänestyksessä, jos alkaa tuolla aukoo päätä talolaisilla.

Vierailija
10590/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tympeää että täälläkin tänään luodaan näin huonoa ilmapiiriä ja tapellaan.

Joo,huomasin saman, että tänä aamuna taitaa olla paljon pahoinvoivia ihmisiä palstalla.

Mielestäni jokainen saa ilmaista mielipiteensä asukkaista, mutta se että tarvii alkaa toisia haukkumaan ja arvostelemaan täällä on ankeaa. Eihän tää nyt niin vakavaa ole, täyttä pelleilyä koko ohjelma.

Mutta ihan oikeita ihmisiähän ne kilpailijat ovat. Ja aina sanotaan, ettei siellä pärjää, s.o. pysty olemaan, kuin omana itsenään.

Eli ovat asettaneet itsensä näytille katsojien eteen. Ja meillä katsojilla on vapaus ilmaista mielipiteemme ja analyysimme esim. tällä palstalla.

Ok?

Vierailija
10591/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänhän on ihana. Ei hauku ketään, lähtee mukaan asioihin, on suora, hyvä huumori.

Ai Kristiina " mun ei tarvitse tänään osallistua koska nenä". Hmmm nyt kannattaisi kyllä enemmän osallistua ja hillitä vähän hampaanpesua ja nenän teippaamista.

Ja Kristiina oli ihana, kun pk-mökissäkin sanoi, että hän ei halua osallistua tuollaiseen uudelle mökkiläiselle valehteluun.

Vierailija
10592/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talossa pahin roolin vetäjä on Ella, mutta rooli on tiedostamaton suojakuori. Seuraavaksi pahin on Timo, mutta Timo taas on jo niin vanha ja vakaa että pystyy vetämän toisella kädellä ja vaivattomasti vähän höppänän ja herttaisen, vaarattoman setämiehen roolia. Ei pahantahtoisesti, mutta luuletteko että Timo on yksinään oikeasti tuollainen. Ihan jees strategia, ei siinä mitään. Seuraavaksi vahvin rooli on Katilla, Kati taas on kova peluri, koko ajan päässä raksuttaa pelin seuraavat siirrot. Ja neljäs Minna, jolla on taas Ellan tavoin tiedostamaton rooli. Olen niin kiltti ja muita ajatteleva ettei kukaan voi olla mulle ilkeä, eihän, EIHÄN. Pahoittelen vuolaasti ja teatraalisesti isoveljen mikrofonillekin kun ensin löin ja sitten tukahdutin.

Kyllä se Timo taitaa siviilissäkin olla aika samanlainen. Löysin Timon blogin ja kirjoitukset aika samankaltaisia kuin Timon BB-minä.

Katista löytyy lehtijuttuja ja instaa vähän vilkaisin, Kati saattaakin olla muokannut itseään BB-rooliin.

Vierailija
10593/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas tympeää että täälläkin tänään luodaan näin huonoa ilmapiiriä ja tapellaan.

Joo,huomasin saman, että tänä aamuna taitaa olla paljon pahoinvoivia ihmisiä palstalla.

Mielestäni jokainen saa ilmaista mielipiteensä asukkaista, mutta se että tarvii alkaa toisia haukkumaan ja arvostelemaan täällä on ankeaa. Eihän tää nyt niin vakavaa ole, täyttä pelleilyä koko ohjelma.

Mutta ihan oikeita ihmisiähän ne kilpailijat ovat. Ja aina sanotaan, ettei siellä pärjää, s.o. pysty olemaan, kuin omana itsenään.

Eli ovat asettaneet itsensä näytille katsojien eteen. Ja meillä katsojilla on vapaus ilmaista mielipiteemme ja analyysimme esim. tällä palstalla.

Ok?

Eli menetkö siis kadulla huutamaan esille astuneelle kävelijälle " ootpa läski" .

Vierailija
10594/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nugetti-lintu on paras asukas

Sillä viedään vaan huomio pois häirikkö droneista.

Vierailija
10595/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mielestänne talon OP-vitsit mauttomia, mutta vähän nauratti kun Markon tullessa taloon Arttu ja Joel kyselivät O-P:sta ja Marko oli ihan äimänkäkenä ja vastaili tosissaan:

Arttu: Larppaako Olli-Pekka?

Marko: Ei mun tietääkseni

Joel: Onko sillä animetyyny?

Marko: Ei, sillä on kaks normaalia ohutta tyynyä

Vierailija
10596/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talossa pahin roolin vetäjä on Ella, mutta rooli on tiedostamaton suojakuori. Seuraavaksi pahin on Timo, mutta Timo taas on jo niin vanha ja vakaa että pystyy vetämän toisella kädellä ja vaivattomasti vähän höppänän ja herttaisen, vaarattoman setämiehen roolia. Ei pahantahtoisesti, mutta luuletteko että Timo on yksinään oikeasti tuollainen. Ihan jees strategia, ei siinä mitään. Seuraavaksi vahvin rooli on Katilla, Kati taas on kova peluri, koko ajan päässä raksuttaa pelin seuraavat siirrot. Ja neljäs Minna, jolla on taas Ellan tavoin tiedostamaton rooli. Olen niin kiltti ja muita ajatteleva ettei kukaan voi olla mulle ilkeä, eihän, EIHÄN. Pahoittelen vuolaasti ja teatraalisesti isoveljen mikrofonillekin kun ensin löin ja sitten tukahdutin.

Kyllä se Timo taitaa siviilissäkin olla aika samanlainen. Löysin Timon blogin ja kirjoitukset aika samankaltaisia kuin Timon BB-minä.

Katista löytyy lehtijuttuja ja instaa vähän vilkaisin, Kati saattaakin olla muokannut itseään BB-rooliin.

Joo, kyllä puolessatoista viikossa ihmisestä jo paljastuisi jotain jos feikkaisi kovasti. 

Vierailija
10597/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markoa kiinostelee iha kauheen tyttöjen lemmen lekuri kikatukset

Vierailija
10598/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä Kristiina on tällä hetkellä yksi suosikki kisaajista ja erittäin pidetty omassa joukkueessaan että tuskin joutuisi häätöön vaikka mökkiläiset häviäisivät viikkotehtävän.

Ella sen sijaan saattaa olla hyvinkin pian häädössä koska on täysin hyödytön tuolla ja etenkin jos joutuu mökkiolosuhteisiin peileistä eroon.

Vierailija
10599/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sasa sanoi heti kiinnittäneensä Markon sanoihin huomiota, kun puhui Nikosta, että "Niko on hyvä tyyppi vasta, kun on tosi suomalainen mies". Vähän tais siis mennä herne nenukkiin. Sanoisin, että Sasan kannattais kiinnittää huomionsa ihan ensin omaan puheeseensa ennenkuin alkaa jeesustella muista.

Ei punkero osaa. Punkero on itsekeskeinen, kun ei ole ollut perheessä miehen mallia, niin maailmankuvakin on vääristynyt. 

Hänellähän on kyllä ollut ihan läheiset välit koko ikänsä isänsä kanssa. On myös kertonut, että on todella paljon samanlainen isänsä kanssa.

Vierailija
10600/104451 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalapöydässä näyttäisi Markon silmin: katto kassinen, blondi jolle meikit tärkeintä, uneliaat ukot jotka eivät puhu, pirtsakka vähän erikoinen keski-ikäinen käärmemies, teini-ikäinen kikattaja hössöttäjä jolla pidennykset.

Ketju on lukittu.