Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipsimonsteri ja aina samat ummehtuneet housut jalassa-mongoliKRISSE ei saa voittaa
Saisi voittaa pelkästään sinun kaltaisten ihmisten takia.
Voittaisikin, kevyesti, ellei vastassa olisi tällä kertaa Joel.
Tilanne ei voisi olla parempi, koska minulle kävisi voittajaksi kumpi tahansa Kristiinasta tai Joelista, mutta menköön Joelille, kyllä se on ansaittu voitto.
En tiedä mistä tämä kaikki Kristiinan kautta ilmoille pulppuava pahoinvointi kumpuaa, mutta ei mua nyt niin paljoa ihmisten ongelmat kiinnostakaan. Toivottavasti kuitenkin hankkivat apua, koska kaikenlaiset mielenterveysongelmat ovat ihan kansantaloudellinen ongelma.
Nyt ei luovuteta, ääniä lisää Joelille!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei anneta seksistisen ääliö-Joelin voittaa!
Ei mitään mahdollisuuksia Krissellä!!
Jokanen tajuu noi prossat jo!
Vierailija kirjoitti:
Oishan se Jopen äidille kiva juttu, kun poika tulisi kotiin kerrankin kunnon tilin kanssa, tekemättä mitään.
Joel voi mennä jatkossa tuuraamaan Pullervoa nyt kun on tottunut kameroihin.
Vierailija kirjoitti:
Sehän voittaa ja se kertoo paljon tästä suomalaisesta yhteiskunnasta kun Jopen kaltainen feikki äänestetään voittoon kaikille mukavan Krissen yli. Nainen on naiselle susi.
Vierailija kirjoitti:
Krisse niin hävinnyt👍👍👍
Ai että mä olen odottanut että se pääsee finaaliin eikä voita!!!
No onhan se nyt jo voittanut yhtä lukuunottamatta kaikki muut kilaplijat. Sitä paitsi tilanne tulee kääntymään vielä Krissen hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
En tajuu mikä tuo kaksoisveli-juttu on.
Tajuan siis, että Arttu koitti huijata, mutta tuollaista asiaa tuollaisessa paikassa minne mennäänkin karanteenien kautta, että
USKOIKO NOI SITÄ?? Oikeastiko?
Eivät oikeasti uskoneet, mutta näyttelivät Artun mieliksi. Joel ehkä uskoi hetken, kun ei ymmärtänyt, miksi Arttu valehtelisi sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Krissefanit on kamalia loppuun saakka. Hyi.
Arttu oli aluks niin "rehti ja totuudenmukainen". Sitten lyöttäytyi Ellan kanssa yhteen. Ja sen jälkeen on vaan muuten ollu feikki. Toi esitys on niin nähty. Onneks on kohta loppu.
Vierailija kirjoitti:
TYKITTÄKÄÄ JOPELLE ÄÄNIĽ!!!!
Nimenomaan tehdään se, loppuun asti.Laitan taas lisää.
Vuoden 2020 BB tullaan muistamaan ankeimpana ja tapahtumaköyhinpänä BB:nä kautta aikojen. Ei tule ikävä. Byeeeeeee!
Täältä lähtee vielä 100€ ääniä Joelille ihan viime hetkillä.
Antakaa pinnalliset pskat ihmisten kulkea niissä vaatteissa missä kulkevat ja päättävät olla.