Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Mites Roopen suu nyt on? 😂🤣
Vain seinäruusut talossa! Jes!!! Aivan parasta. Ekalta viikolta Jorttu fanina ei voi ku päästellä onnesta hersyvää nauruaan.
Krisse seuraavaksi...
Mietin tätä myös, Roopella varmaan ärsyttää!
Tästä palstasta sanoisin sen verran, että on täällä ollut kyllä ihan hirveän paljon negatiivisia kommentteja. Välillä on tuntunut pahalta lukea niitä, ja on tullut mieleen, että ovatko ihmiset oikeasti näin negatiivisia ja ilkeitä. Vai onko se vaan niin helppoa purkaa täällä pahaa oloaan ja haukkua muita, kun töissä ei voi haukkua ilkeää pomoa, vaikka mieli tekisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juliasta haluan sanoa sen, että... Jos pitäis sotaan lähteä ja olla varma siitä, että kaveriin voi luottaa viimeiseen asti, niin se olis Julia noista talolaisista. Mun mielestä Julia oli kauden kivoin ihminen. Sellanen jonka sanomisia ei tartte pelätä ja jonka kanssa voisi olla oikeesti ystäviä. Ei voittanu kautta, mutta mun mielestä Miss Congeniality.
BB ei oo missikisa eikä mukavien ihmisten kisa. Kännijankkaaja ja konfliktien etsijä ei kyllä silläkään rintamalla pärjäisi.
Niin, ei oo missikisa, eikä mukavien ihmisten kisa. Kohta tän vuoden BB loppuu, mutta Julia on edelleenkin mukava ihminen. Sillä voi päästä pitkälle elämässä. BB unohtuu, mukavuus toivottavasti säilyy. Julia on mun silmissä voittaja elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipsimonsteri ja aina samat ummehtuneet housut jalassa-mongoliKRISSE ei saa voittaa
No, mutta Paulahan marssi ulos "iltapuvussaan."
Olisi pessyt välillä.
Äänestetään Kristiina voittoon!
työkyvyttömyyseläkkeellä oleville entisillä koulukiusatuilla krissefaneille on jo tuet käytetty kun prosentit vaan laskee XDD
Miten tuo Paula on tollainen epäaito. Kun vetäisi koko ajan jotain roolia. Ihan kun joku salattujen elämien näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Mites Roopen suu nyt on? 😂🤣
Vain seinäruusut talossa! Jes!!! Aivan parasta. Ekalta viikolta Jorttu fanina ei voi ku päästellä onnesta hersyvää nauruaan.
Krisse seuraavaksi...
Joo, Roopea varmaan naurattaa kyllä miten huono BB on ollut tällä kaudella. Roopella on ollut paljon hauskempaa jo pudonneiden asukkaiden kanssa Tylsimykset vain talossa, parhaat ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan laittaa muutama satanen Kristiinalle. Ihan vaan tän palstan yhden pahvin kiusaksi.
Älä nyt koko eläkettäsi tuhlaa, reppana.
Tässä toinen joka sun kiusaksi aikoo äänestää Krisseä tänään. Kannattiko, valopää?
Miksi sinun äänestämisesi minua kiusaisi?
Itse en äänestä ketään. Rahaa voi käyttää paljon parempiin kohteisiin.
Tämä on viihdeohjelma.
Krissefanien mielestä kaikkien pitää äänestää Krisseä halusi tai ei.
Paula haluaisi Krissen voittavan. 😳😳😳
No niin, aloitin äänestämisen. Eka kerta tällä kaudella. Kaksi ääntä Krisselle. Laitan lisää kohta. Toi on muuten sama numero kuin Euroviisuissa (tekstari).
Paulasta kunnon kooste. :D Tylsää olis ollut ilman Paulaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Paula on tollainen epäaito. Kun vetäisi koko ajan jotain roolia. Ihan kun joku salattujen elämien näyttelijä.
Oisko ihan oikeasti tuollainen. 😉
Paula toivoo Krissen eli mökkiläisen voittoa. Hyvä Paula.
Vierailija kirjoitti:
työkyvyttömyyseläkkeellä oleville entisillä koulukiusatuilla krissefaneille on jo tuet käytetty kun prosentit vaan laskee XDD
Minulle, tohtoriksi kouluttautuneella yliopisto-opettajalla löytyy sympatiaa nuorelle, suorasukaiselle ja aidolle Kristiinalle. Työttömien sossupummien suosikit Kristian ja Joel eivät ansaitse kolmeakymmentätonnia
Vierailija kirjoitti:
Paula haluaisi Krissen voittavan. 😳😳😳
Oho, en meinaa uskoa!
Paula toivoo Krissen voittoa!