Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ruvennut diggaa Paulasta loppumetreillä. On paljon mukavampi kun on vähemmän porukkaa.
Vai olisiko vain ruvennut teeskentelemään...
Kaikki varmaan pyydetään nyt pk vuorotellen ja vika ei tuu enää!
Koostetta tässä kattelen. Joppe on ihan töttöröö 😂
Oopeellä Ellan sukat <3<3<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ruvennut diggaa Paulasta loppumetreillä. On paljon mukavampi kun on vähemmän porukkaa.
Paula on teeskennellyt jo 12 viikkoa.
Sainio on velmu ja haluaa twistejä. Hätkähdyttää ja vastakkainasetteluja. Ei hän tosissaan Kristiinaa halua tänään ulos. Paula ja Arttu esittävät liikaa. Joel tai Op voittoon.🚛🏆🌱
Ainoa joka ei ole tänään ”studioon” pukeutunut on Krisse....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viini, juustot, oliivit, valkosipuli... Nuo kaikki on todella paha vatsalle jos on IBS
viinissä histamiinia ja juustoissa vaikka mitä
Onko sillä histamiinilla vielä ne pilkut?
Klip klop klip klop hevonen on pop
OP piilottelee oluita jääkaappiin joka bileiden aikana.
Se on ok. Mutta. OP myös valitti Krissen piilottelevan jotain juomia eikä se pitänyt ilmeisesti edes paikkaansa.
...Ja Jopella on vain yksi ilme.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ainakin tietää, että putoaja on päätetty ennakkoon. Äänestysaikaa on vielä puoli tuntia jäljellä ja osa on jo käynyt pk-huoneessa.
Pojat ja Paula ei tunne noita juustoja.
Twisti tulee. Pian näette, kun Joel putoaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä mullekin tuli mieleen että asukkaita kutsuttaan nyt tunnin ajan pk.-huoneeseen vähän väliä hämäykseksi jolloin häätöön joutunut ei heti tajua säikähtää ja muut eivät heti ajattele että nyt lähti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt koosteessa kerätään ääniä Artulla, koska kaikki osaa samaistua tuohon armottomaan krapulatilaan.
No on kyllä Artulla itselläänkin show ihan täysillä päällä. Vetoaa varmaan just teihin, joiden mielestä tuo on jotenkin hauskaa eikä pelkästään ääliömäistä perseilyä. Ei varmaan tule kellekään yllätyksenä että alkoholi aiheuttaa krapulan, turha siitä on angstata. Säälittäis jos ei hävettäis.
Vierailija kirjoitti:
Krisse ulos , Hienoa Kim Sainio 👏👏👏
Sainio teki palveluksen Krissen faneille, ne äänestävät nyt kahta enemmän Krisseä :)
Krisse voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula on teeskennellyt jo 12 viikkoa.
Paula mielistelee muita viikko viikolta. Tosiasia ettei paskaakaan välittänyt kenestäkään. Nyt loppui tarjoilu Paula🍾🍹🥕🍸☕🍷🥃🍿🎂🥗🍳🧀🐔
Eikö nää oo oikeesti koskaan kokeilleet syödä pihviään mediumina? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ainakin tietää, että putoaja on päätetty ennakkoon. Äänestysaikaa on vielä puoli tuntia jäljellä ja osa on jo käynyt pk-huoneessa.
Onko joku muukin jo käynyt Paulan lisäksi?
Totta kai tuollainen pätkä laitetaan koosteeseen oli se asukas sitten kuka tahansa. Myönnän itsekin hymähtäneeni kun Arttu raahautui darrassa ulko-ovelle ja yritti lähteä kotiin.