Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Tietenkin jää KAKSI naista ja KAKSI miestä finaaliin!!!
Paula on soiva peli.
t.Kallu
OLLI-PEKKA 4EVER kirjoitti:
Olli-Pekka ansaitsee voiton, kun häntä on kiusattu ja puhuttu hänestä pahaa.
Nyt me Olli-Pekan fanit tehdään niin, että keskitetään äänet Kristiinalle. OP ei voi voittaa, tuollainen resupetteri kun on. Meille OP:n faneille on tärkeintä kuitenkin ettei Joel voita, joten äänestetään Krisseä! Jep jep!
Tuliko Paulalle lähtö, kutsuttiin pk-huoneeseen?
Huh huh (Op itsekin itsekin tietää, että ne sanat sanoo kun studioon pääsee ;))
Vierailija kirjoitti:
Hirvee selitys tolla Krissellä, mitä ja miten pitää juustoja syödä. Antais jokaisen ottaa itse mitä tykkää.
Kai sitä saa neuvoa kun muut ovat ihan ulapalla ja kysyvät itsekin asioita. Tämä Krissen neuvomisesta läyhääminen on mennyt jo naurettavuuden puolelle kun hän ei saa nähtävästi neuvoa tai auttaa enää ketään.
Ainut syy, miksi en toivo Krissen lähtevän tänään, on Paulan ja OP:n pirullinen ja vahingoniloinen ilme.
Paula on huomio h uo ra. Sanonut olevansa introvertti, mutta sit kaveraaus kyllä ylipiteen ritan kanssa ja sit tuolla talossa oitää sitä huomioo hakea vi tun ärsyttävällä jankkaamisella. 40 vee akka olevinnaa viehkeämpi omasta mielestään ku nuoremmat. Lol
OP saisi voittaa ja Paula tulla toiseksi. Lopuilla ei mitään väliä. Julia kauden paras asukas.
Vierailija kirjoitti:
Hirvee selitys tolla Krissellä, mitä ja miten pitää juustoja syödä. Antais jokaisen ottaa itse mitä tykkää.
Kuka se on neuvomaan op:tä mitä juustoo syö vai syökö ollenkaan. Krisse ulos!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viini, juustot, oliivit, valkosipuli... Nuo kaikki on todella paha vatsalle jos on IBS
viinissä histamiinia ja juustoissa vaikka mitä
Onko sillä histamiinilla vielä ne pilkut?
Kaikki IBS ihmiset ei ole histamiini intolerantteja. Pilkuilla tai ilman
Kyllä nyt koosteessa kerätään ääniä Artulla, koska kaikki osaa samaistua tuohon armottomaan krapulatilaan.
Mä oon ruvennut diggaa Paulasta loppumetreillä. On paljon mukavampi kun on vähemmän porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
OP saisi voittaa ja Paula tulla toiseksi. Lopuilla ei mitään väliä. Julia kauden paras asukas.
Sama paitsi Julia kauden kaunein asukas.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ruvennut diggaa Paulasta loppumetreillä. On paljon mukavampi kun on vähemmän porukkaa.
esittää.. Yhtäkkiä muka kaveeraa kristiinankin kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä pihviasiassa kiteytyy Krissen ikävät puolet. Esittää tietävänsä ja osaavansa asioita, joista ei sitten tiedäkään yhtään mitään.
Krisse on ainoa joka tietää asiasta edes vähän. Kertoo vähän kuinka pihalla muut ovat kun pyytävät pihviä kypsänä ja miettivät että voiko medium pihvistä saada matoja.
O-P osasi hyvin tehdä tyhmiä kysymyksiä Krisselle, joka intoa täynnä selitti mikä on medium ja kaikkee muuta. O-P vinkkasi sen jälkeen silmää Jopelle. Saipahan Krisse päteä ja selittää. O-P ei edes viitsinyt osallistua mihinkään, kun toinen (Krisse) oli niin lapsen omaisen innokas.
Ei siinä ole mitään väärää, että ei jotakin asiaa tiedä, minusta on tosi hyvä, että sitten suoraan kysytään, ja asiat selviää. Se on ihmeellistä, että miksi yrität vääntää asiaa toiseksi. Onko sinusta jotenkin noloa kysyä?
Tuskinpa roskakuski on aiemmin saanut sisäfilettä. Eiköhän vetele jotain rustoista nakkia siellä Vantaan kämpässään.
Vierailija kirjoitti:
Vihoviimeinen vaihtoehto. Kaksi pahinta kiusaajaläyhääjää. Ei kiiitos.
Vai OP. Vmp. Nyt huolehditaan, että Joel ja Krisse pysyvät talossa loppuun asti.
Joel putoaa tänään. Tässä leivotaan kunnon twistiä. Näin se muuttuu.