Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Krisse ole mikään tyhjäpää. Hänellä on selvästi vain itsensä sivistämisen ja oppimisen halu hiukan kovempi kuin itse resurssit ottaa sitä tietoa vastaan. Tarkoitan tällä sitä että jos päivän aikana esimerkiksi katsoo monesta eri aiheesta vaikka jotain opetusvideoita niin se tietämys jää helposti aika pintapuoliseksi. Tietää kaikesta vähän jotain mutta muuten se tietämys jää aika pintapuoliseksi.
Pelkästään tämä oppimisen halu on selvä merkki siitä että päässä ei kolise vain tynnyrit. Kyllä se tietämys sitten iän kanssa kasvaa kun elää tätä elämää ja löytää ne selvät kiinnostuksen kohteensa. Fiksu nuori nainen se on joka tulee varmasti pärjäämään elämässään.
Sä kirjoitat kyllä niin sekopäisiä puolustuksia, ettei mitään rajaa.
Kyllä sitä tietämystä on 21-vuotiaalla, jos on ollakseen.
Mitä tarkoittaa, että oppimisen halu on kovempi kuin resurssit ottaa tietoa vastaan?
Onko Krisse siis hiukan tyhmä?Tarkoittaa sitä että Krisse haluaa oppia kaikesta kaiken jonka takia tietämys jää pintapuoliseksi monesta asiasta mutta uskon kyllä että hänelläkin tarkentuu ne kiinnostuksen kohteensa jossain vaiheessa.
Krisse rietää kyllä paljon asioita . Lukiossa saa yleissivistyksen jota Krisse käynyt vaan 2 viikkoa vaikka peruskoulun ka oli yli 9,5
Sinä et osaa kirjoittaa ymmärrettävästi.
Olen samaa mieltä, että lukiosta saa yleissivistyksen, mutta eihän Krisse käynyt lukiota kuin kaksi viikkoa.
Mitä se Krisse erityisesti tietää?
Voi voi sentään........paistinpannun pitää olla kuuma ennen kuin pihvit paistaa ja muut jutut pöytään nyt enne paistoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos Arttu häädetään tänään, niin onnistuukohan haastattelu? Pelkää ulkomaailmaa noista eniten.
Älä sitä murehdi. Ei Arttua häädetä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Minä soisin voiton OP:lle. Hyvällä asenteella osallistunu kaikkeen. Vaikeat tai ärsyttävät asiat ei saa naamaa norsunveelle, vaan heittää lähinnä läppää tai nauraa asioille. Ei turhaan mielistele ketään, ei ole feikki.
Arttu on ihan rento, mutta naama norsunveellä tosi usein ja asenne välillä tosi huono. Mököttää, paitsi heti kun saa juomaa niin ntsntsnts niceeee
Krisse ei ole ilkeä, mutta ehkä vähän voisi skarpata kun toisten ihmisten kanssa on tekemisissä. Asenne välillä kuin pikkukakaralla (joo, nuori hän onkin) mut eritoten ärsyttää toi kameroille esittäminen
Joelista en oo saanu mitään irti. Kyllästynyt vaan sen makoiluun ja silmien lupsumiseen. Samoin sen Sasa keissin se hoiti huonosti.
Paula on ihan hauska mutta pientä juoruilijan vikaa ja ragekännit ei oo kovin jees
Ja OP:llako ei ole juoruilijan vikaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Jos Arttu häädetään tänään, niin onnistuukohan haastattelu? Pelkää ulkomaailmaa noista eniten.
Siellä on Kim Sainio vastassa, niin eihän haastateltava ehdi edes saada puheenvuoroa.
Krisse laittaa pihvit kylmälle pannulle ja nämä muut haluaa pihvinsä kypsinä. Varsinaisia pihvi asiantuntijoita taas paikalla :D
Veikkaan että häätö tapahtuu joko pk-huoneessa tai sitten tulee "saatte mennä nukkumaan ja hyvää yötä" ja vasta sen jälkeen häätö tai sitten niille lämpeää vielä sauna ja kesken saunan tulee lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, kun murkku-Krisse lähtee talosta ja kelaa mielessään, että "dippiduu, mä oon widun kova mimmi..."
Ja sitten hänelle selviää, että kannattajat olivat +60-vuotiaita setiä ja tätejä, joiden mielestä Krisse on söpö ja pieni, ja häntä pitää sääliä niin kuin kiusattuja aina säälitään.21-vuotias ei ole enää murrosikäinen.
Niin ei pitäis olla, mutta Krisse on jäänyt sille tasolle.
Mikä sinun taso on ????? Krisse on fiksu nuori nainen.
Viisi kysymysmerkkiä riittää kertomaan oman tasosi.
Mikään ei puhu Krissen fiksuuden puolesta. Hän kyllä "tietää" paljon täydellisen tietämättämyyden antamalla varmuudella.
Ei tiennyt edes Estonia-turmasta mitään, kysyi ”kuoliko siellä ketään?” Edes Kristiinan ikä ei selitä sen junttiutta, koska minä olen Krissen kanssa täsmälleen samanikäinen ja tiennyt turmasta jo pienestä lapsesta asti. Krisseä kiinnostaa vain tatskat ja oma ulkonäkö. Pinnallinen käytöstavaton tyhjäpää.
Lapsenlapseni 10v ja tietää Estoniasta paljon, samoin Titanicista.
miten koulu sujuu?
Onko ajatellut insinöörikoulua vai lakaisulakaisu kuljettajaksi?Olipa törkeästi vastattu. Yritit olla vitsikäs, mutta sanomaa, vaikken lapsenlapsia vielä ole saanut, että asiaton Krissefanaatikko, joka vie Krisseltä äänet omalla tavallaan vastata.
Tottahan on, että minkäikäinen lapsi ja nuori tahansa tietää kyllä Estoniasta, kun siitä joka ikinen vuosipäivä kirjoitetaan. Eli Kristiinaa ei kiinnosta lähihistoria joka kuuluu yleissivistykseen.
Myös pätemässä ilmalaivaviikolla Anneli Auerista. Väitti että oli AMPUNUT miehensä. Naama peruslukemilla väittää käsittämättömiä ”faktoja” ja muut onneksi ovat fiksusti hiljaa...No sun perheessä ilmeisesti on normaalia, että lapset tietää murhien ja katastrofien yksityiskohdat, mutta mihinkään yleissivistykseen nuo asiat ei kyllä kuulu.
Rakas epäkohtelias palstalainen, opettele sisälukutaitoa ja tarkasta vielä kirjoittamani ERILLISET lauseet, ennenkin arvostelet:
Nykyään yläasteen historian kirjassa kerrotaan Estoniasta, se on yleissivistystä.
Tämä Anneli-asia oli viestissäni täysin erillinen lause, en väittänyt että lasten pitäisi tietää, mutta Kristiina oli tärkeänä tietävinään. Anneli Auer on kirjoittanut kirjan, puhuivat ilmalaivatehtävässä siitä siksi ja Krisse pätemässä ”tiedoillaan”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulan motto: rahhaa on. Ei asunut hyyryläisenä Porissa ja nyt katsoo minne sitä asettuu asumaan. Artun kanssa sammaan junnaan ja Oulua kohti. Siellä on lunta ja koronaa. Tuo korona levvii ympäri Suomen. On sr mahotonta joten peskää käsiä ja käyttäkää maskia.
Ei voi, kun maski painaa nenää.
Käy korviin ja menee hiukset.
Meikit sotkeutuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi tietää Estonia jutusta? Olen siitä kuullut mutta mitään yksityiskohtia en tiedä. Missä se olisi pitänyt oppia? Pitääkö tietää kaikista maailman lento-onnettomuuksista, pommi-iskuista yms. myös? Pitääkö tietää kaikkien julkkisten nimet? Pitääkö tietää kaikki kemialliset lyhenteet? Pitääkö tietää kaikki kasvien nimet? Rauhottukaa nyt.
Joo, kyllä noista aika monet on hyvä tietää.
Mutta varsinkin lähimenneisyydessä ja lähivesillä tapahtunut suuronnettomuus.
Tässä pihviasiassa kiteytyy Krissen ikävät puolet. Esittää tietävänsä ja osaavansa asioita, joista ei sitten tiedäkään yhtään mitään.
Me Tampereen gay-miehet laitamme muutaman satasen Joelin puolesta. Ihana bear-mies, mutta olisi saanut puhua seksuaalisuudestaan avoimemmin talossa. Harmi, kun Timo putosi, mutta ihana nallekarhu Joel ansaitsee kyllä tästä viisikosta voiton!
Vierailija kirjoitti:
Voi tota Krissen ällöttävää pätemistä taas tuolla kun tuli ruuat, hullunlailla tai oikeastaan pikkulapsen lailla: Minä, minä, minä..................
Muille outoa tuo liha. Sun muut tilpehöörit.
Vierailija kirjoitti:
Krisse laittaa pihvit kylmälle pannulle ja nämä muut haluaa pihvinsä kypsinä. Varsinaisia pihvi asiantuntijoita taas paikalla :D
Mitä vikaa on kypsissä pihveissä?
Sinne vaan pihvit kylmälle pannulle, ja harotaan vähän hiuksia sekaan...
Vierailija kirjoitti:
Miksi Krisse alkaa heti paistaa pihvejä, kun kaikki muu on vielä paketeissa, eikä leipä uunissa? Ja kylmälle pannulle pihvi? Ei näin. Haluaisin perua aiemmin Krisselle antamani äänen...
Ikinä en ole yhtään pihviä paistanut, mutta jopa minä tiedän että pihvit laitetaan kuumalle pannulle että pinnat menee kiinni eikä pihvistä tule kuiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on kypsissä pihveissä?
Siis ei kai kukaan syö hyvää pihviä kypsänä jolloin se on täysin pilalla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi tietää Estonia jutusta? Olen siitä kuullut mutta mitään yksityiskohtia en tiedä. Missä se olisi pitänyt oppia? Pitääkö tietää kaikista maailman lento-onnettomuuksista, pommi-iskuista yms. myös? Pitääkö tietää kaikkien julkkisten nimet? Pitääkö tietää kaikki kemialliset lyhenteet? Pitääkö tietää kaikki kasvien nimet? Rauhottukaa nyt.
Ai että mä tykkään ihmisistä, joiden mielestä on hienoa olla tietämätön 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulan motto: rahhaa on. Ei asunut hyyryläisenä Porissa ja nyt katsoo minne sitä asettuu asumaan. Artun kanssa sammaan junnaan ja Oulua kohti. Siellä on lunta ja koronaa. Tuo korona levvii ympäri Suomen. On sr mahotonta joten peskää käsiä ja käyttäkää maskia.
Ei voi, kun maski painaa nenää.
Käy korviin ja menee hiukset.
Maski on myös hankala saada paikoilleen. Yhtä vaikeaa kuin tomaatin leikkaaminen.
Hyviä perusteita, siitä peukku! Omasta mielestä 1 OP ja 2 Joel, 3 Paula. Kiva lukea asiallisia perusteita ja mukavalla sävyllä! Kiitos tästä! 🤘