Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Op:lle ääniä!!!!!! Muuten käy Markot):
No mutta sehän oiskin hieno juttu 👍🏻
Rehellinen, mukava ja koko ajan talossa oma itsensä ollut Kristiina voitoon!
Voi tota Krissen ällöttävää pätemistä taas tuolla kun tuli ruuat, hullunlailla tai oikeastaan pikkulapsen lailla: Minä, minä, minä..................
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, kun murkku-Krisse lähtee talosta ja kelaa mielessään, että "dippiduu, mä oon widun kova mimmi..."
Ja sitten hänelle selviää, että kannattajat olivat +60-vuotiaita setiä ja tätejä, joiden mielestä Krisse on söpö ja pieni, ja häntä pitää sääliä niin kuin kiusattuja aina säälitään.21-vuotias ei ole enää murrosikäinen.
Niin ei pitäis olla, mutta Krisse on jäänyt sille tasolle.
Mikä sinun taso on ????? Krisse on fiksu nuori nainen.
Viisi kysymysmerkkiä riittää kertomaan oman tasosi.
Mikään ei puhu Krissen fiksuuden puolesta. Hän kyllä "tietää" paljon täydellisen tietämättämyyden antamalla varmuudella.
Ei tiennyt edes Estonia-turmasta mitään, kysyi ”kuoliko siellä ketään?” Edes Kristiinan ikä ei selitä sen junttiutta, koska minä olen Krissen kanssa täsmälleen samanikäinen ja tiennyt turmasta jo pienestä lapsesta asti. Krisseä kiinnostaa vain tatskat ja oma ulkonäkö. Pinnallinen käytöstavaton tyhjäpää.
Lapsenlapseni 10v ja tietää Estoniasta paljon, samoin Titanicista.
miten koulu sujuu?
Onko ajatellut insinöörikoulua vai lakaisulakaisu kuljettajaksi?Olipa törkeästi vastattu. Yritit olla vitsikäs, mutta sanomaa, vaikken lapsenlapsia vielä ole saanut, että asiaton Krissefanaatikko, joka vie Krisseltä äänet omalla tavallaan vastata.
Tottahan on, että minkäikäinen lapsi ja nuori tahansa tietää kyllä Estoniasta, kun siitä joka ikinen vuosipäivä kirjoitetaan. Eli Kristiinaa ei kiinnosta lähihistoria joka kuuluu yleissivistykseen.
Myös pätemässä ilmalaivaviikolla Anneli Auerista. Väitti että oli AMPUNUT miehensä. Naama peruslukemilla väittää käsittämättömiä ”faktoja” ja muut onneksi ovat fiksusti hiljaa...No sun perheessä ilmeisesti on normaalia, että lapset tietää murhien ja katastrofien yksityiskohdat, mutta mihinkään yleissivistykseen nuo asiat ei kyllä kuulu.
Älä viitsi, alat olla jo epätoivoinen.
Estonian onnettomuudessa kuoli yli 800 ihmistä.
Kyllä saa olla aika puupää, jos kysyy "kuoliks siellä joku".
Minä soisin voiton OP:lle. Hyvällä asenteella osallistunu kaikkeen. Vaikeat tai ärsyttävät asiat ei saa naamaa norsunveelle, vaan heittää lähinnä läppää tai nauraa asioille. Ei turhaan mielistele ketään, ei ole feikki.
Arttu on ihan rento, mutta naama norsunveellä tosi usein ja asenne välillä tosi huono. Mököttää, paitsi heti kun saa juomaa niin ntsntsnts niceeee
Krisse ei ole ilkeä, mutta ehkä vähän voisi skarpata kun toisten ihmisten kanssa on tekemisissä. Asenne välillä kuin pikkukakaralla (joo, nuori hän onkin) mut eritoten ärsyttää toi kameroille esittäminen
Joelista en oo saanu mitään irti. Kyllästynyt vaan sen makoiluun ja silmien lupsumiseen. Samoin sen Sasa keissin se hoiti huonosti.
Paula on ihan hauska mutta pientä juoruilijan vikaa ja ragekännit ei oo kovin jees
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, kun murkku-Krisse lähtee talosta ja kelaa mielessään, että "dippiduu, mä oon widun kova mimmi..."
Ja sitten hänelle selviää, että kannattajat olivat +60-vuotiaita setiä ja tätejä, joiden mielestä Krisse on söpö ja pieni, ja häntä pitää sääliä niin kuin kiusattuja aina säälitään.21-vuotias ei ole enää murrosikäinen.
Mikään ei puhu Krissen fiksuuden puolesta. Hän kyllä "tietää" paljon täydellisen tietämättämyyden antamalla varmuudella.
Ei tiennyt edes Estonia-turmasta mitään, kysyi ”kuoliko siellä ketään?” Edes Kristiinan ikä ei selitä sen junttiutta, koska minä olen Krissen kanssa täsmälleen samanikäinen ja tiennyt turmasta jo pienestä lapsesta asti. Krisseä kiinnostaa vain tatskat ja oma ulkonäkö. Pinnallinen käytöstavaton tyhjäpää.
miten koulu sujuu?
Onko ajatellut insinöörikoulua vai lakaisulakaisu kuljettajaksi?Olipa törkeästi vastattu. Yritit olla vitsikäs, mutta sanomaa, vaikken lapsenlapsia vielä ole saanut, että asiaton Krissefanaatikko, joka vie Krisseltä äänet omalla tavallaan vastata.
Tottahan on, että minkäikäinen lapsi ja nuori tahansa tietää kyllä Estoniasta, kun siitä joka ikinen vuosipäivä kirjoitetaan. Eli Kristiinaa ei kiinnosta lähihistoria joka kuuluu yleissivistykseen.
Myös pätemässä ilmalaivaviikolla Anneli Auerista. Väitti että oli AMPUNUT miehensä. Naama peruslukemilla väittää käsittämättömiä ”faktoja” ja muut onneksi ovat fiksusti hiljaa...No sun perheessä ilmeisesti on normaalia, että lapset tietää murhien ja katastrofien yksityiskohdat, mutta mihinkään yleissivistykseen nuo asiat ei kyllä kuulu.
Kristiina on 21-vuotias aikuinen nainen, ei lapsi, vaikka käyttäytyykin kuin huonosti kasvatettu pikkukakara.
Vierailija kirjoitti:
Paulan motto: rahhaa on. Ei asunut hyyryläisenä Porissa ja nyt katsoo minne sitä asettuu asumaan. Artun kanssa sammaan junnaan ja Oulua kohti. Siellä on lunta ja koronaa. Tuo korona levvii ympäri Suomen. On sr mahotonta joten peskää käsiä ja käyttäkää maskia.
Ei voi, kun maski painaa nenää.
Arttu on meidän mies ja ainoa alfa talossa. Artun juttuja halutaan kuulla huomennakin, joten Arttu jatkoon ehdottomasti.
Tänään yksi asukas kutsutaan pk.hon ja se on morjens. Tulee kuulutus sinut on häädetty jonka muut kuulee. Tai ihmettelevät mihin jäi, mikä homma ja saavat kirjeen jossa asia kerrotaan. Tai toinen asukas kutsutaan myöhemmin pk.hon, ihmettelevät kun se edellinen on vielä siellä, saa muille kerrottavaksi että on häädetty jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten koulu sujuu?
Lapset? Krisse on 21-vuotias aikuinen.
Jos Arttu häädetään tänään, niin onnistuukohan haastattelu? Pelkää ulkomaailmaa noista eniten.
Muistakaa taas äänestää oikeita omia suosikkeja, ettei tässä käy niin, että joku muu voittaa! Äänten jakautuminen Krissen ja Jopen välillä huolettaa, mutta katsotaan nyt miten tässä käy.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jumankauta jotain ohjelmaa tuonne taloon!!!!
En maksa ruutuplussasta vain sen takia että näen talon asukkaat makoilemassa kyllästyneinä sohvalla!
Luulisi että tuotanto keksisi edes jotain tekemistä heille että "kyttääjätkin" saisi vastinetta rahallensa!
Tänään ei voi olla liikaa tapahtumia huomista koostetta ajatellen. Pitää ehtiä häätää ja haastatella neljä asukastakin liven aikana.
Vierailija kirjoitti:
Oltsu ei saa tippuu tänään ainoo joka luo kontsaa ja viihdettä
Väärä palsta. Ei tunneta oltsua täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paulan motto: rahhaa on. Ei asunut hyyryläisenä Porissa ja nyt katsoo minne sitä asettuu asumaan. Artun kanssa sammaan junnaan ja Oulua kohti. Siellä on lunta ja koronaa. Tuo korona levvii ympäri Suomen. On sr mahotonta joten peskää käsiä ja käyttäkää maskia.
Ei voi, kun maski painaa nenää.
Käy korviin ja menee hiukset.
Eli tyttö on tyhmä bimbo.
Yritätkö päteä ja hakea näin pisteitä pikkukirpulle.
Tänään kotiin sairastamaan ja laiskottelemaan.
Miksi mun pitäisi tietää Estonia jutusta? Olen siitä kuullut mutta mitään yksityiskohtia en tiedä. Missä se olisi pitänyt oppia? Pitääkö tietää kaikista maailman lento-onnettomuuksista, pommi-iskuista yms. myös? Pitääkö tietää kaikkien julkkisten nimet? Pitääkö tietää kaikki kemialliset lyhenteet? Pitääkö tietää kaikki kasvien nimet? Rauhottukaa nyt.
Miksi Krisse alkaa heti paistaa pihvejä, kun kaikki muu on vielä paketeissa, eikä leipä uunissa? Ja kylmälle pannulle pihvi? Ei näin. Haluaisin perua aiemmin Krisselle antamani äänen...
😁