Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7
Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Tänään lähtee 1.
Ollipekka ottanut parit ämpärit jos oksuttaa.
Ei OP niitä itelleen ole ottanut. Paula oksensi ja Julia aiemmin.
Oon 10.14 kohdalka ja Julia sängyssä.
Olisi kyllä surkeuden huippu jos Joel voittaisi! Ottaisi itseään niskasta kiinni ja menisi töihin!
Vierailija kirjoitti:
Julia häädettiin PK huoneen kautta?
Julia on kylpärissä.
Op sai palkinnoks pizzan ja limsaa parhaasta piparista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan onko Eetun huulet jo parantuneet?
Entä missä on nenä- ja munateipit?
Niinpä. Teippi, tuo alkukauden kantava teema.
OP aina laittaa kaikki tavaransa niin lähelle pöydän reunaa, että ihan jännittää milloin putoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkelmia yöltä:
Kristiina Artulle ensin: oot omassa tekemisessä hyvä, mutta vaikee verrata koohooällään.
Arttu Kristiinalle: sä piilov.,tuolle mulle.....oot 30 min haukkunu mua.
K: ....oon ylistänyt sun kalsareita...ne on himottavat...sä oot massipäällikkö
A: antaa olla, musta ei oo mihinkään
K: oon vaan köyhä opiskelija, joka nostaa tukia, jos en voita 30 tonnia...just pääsee varmaa kurssit läpi
....myöhemmin Kristiina kyseenalaistaa Artun koko lookin, mustiin pukeutumisen, karvahattupään, kun Arttu ottaa karvahattua pois, myös Artun päästä pakenevat hiukset ja tatuoinnit, sitten vielä: ”luuletsä, että noi sun hiukset on sellaset, että sul o jotain voitonmahollisuuksia?”
Oli kyllä Krisseltä aika ikäviä kommentteja. Artulla oikeasti meni tunteisiin. Toisaalta tuli ilmi, että Krisse on ehkä huomannut Artun kaksinaamaisuuden ja siksi antoi tulla vähän takaisin. Se, että kerran viikossa kehuu Krisseä päälliköksi ei ihan riitä paikkaamaan, miten kääntyi Ellan kanssa Krisseä vastaan.
.
Keskustelu lähti siitä, että Krisse kyseli Artulta, että miksi nälvii päivittäin kaveriaan Joppea esim. kaljusta, pienistä käsistä jne.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä surkeuden huippu jos Joel voittaisi! Ottaisi itseään niskasta kiinni ja menisi töihin!
Jutteli yöllä Oplle ja Artulle, että kesäisin työskentelee viherpihahommissa ja talvisin paperitehdashommissa, tykkää kummastakin työstä.
Viime vuonna tienas vaan puolet vuodesta, kun oli opiskelijana.
Arttuhan voi sanoa kotipitäjässä, että : "luulin että se oli naineeeeeen!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisse on rasittava!
Itseään täynnä oleva. Yritti vetää teatteria keittiössä kameroille potkimalla ilmaan, höpöttämällä omituisia, outo ilme muovikasvoilla. Näytteli humalaisempaa kuin muka oli, (piilotteli varmaan oluita jo ulkona, kaatoi pois, kun siellä oli aina melkein muualla kuin muut.) Huono esitys paistoi niin läpi, kun välillä osasi puhua selvästi ja kävely sekä kaikki hampaiden pesusta alkaen oli niin huonoa esitystä vaan. Ärsyttävä koheltaja!
Tätä mä en just Krissessä ymmärrä, että miks rupee yhtäkkiä vetämään överikänniroolia yksin ollessaan, kun muiden seurassa pystyy juttelemaan skarpisti.
Viime kerralla veti yksinpuhelu- ja naurukikatusshowta sukalle, tällä kertaa vuorossa oli sitte joulutortut. Vedenjuontiesityksestä puhumattakaan, vesilasille piti jostain syystä näyttää toistuvasti stop -merkkiä ja tehdä ilmassa ninjapotkuja. Tässä kohtaa olisin vaihtanu kameraa, jos toisessa kamerassa olis näytetty muita kun nukkuvia.
Myöhemmin oli kuitenkin Paulan, Artun ja Jopen kanssa sohvilla juttelemassa, sammaltaen, mutta aiheessa pysyen.
Hyvin onnistui myös muita komentamaan makkarissa älämölöstä, vaikka Arttu yritti vedota asukkaiden viimeiseen juhlailtaan, se ei Krisselle sopinu.
Hyvin huolehti myös Paulan voinnista, ohjeisti tätä menemään oksentamaan vessaan, ettei sänky ole laatassa ja pyysi Opta laittamaan ämpärin Paulan viereen.
Toisin sanoen ei ollut niin kovassa jurrissa, kun pystyi myös Paulasta huolehtimaan, siks en tota kännishown esittämistä kameralle yksinollessaan ymmärrä.
Itsekin opin kun aikanaan käytin alkoholia, että juon paljon vettä ja selviän sitten sopivasti nukkumaan, koska muuten olisi tullut krapula.
Kristiinaparka se ei osaa juodaa kaljaakaan palstalaisten mieleksi, jos ei tarpeeksi örvellä, niin sitten teeskentelee.
Vierailija kirjoitti:
Arttu näyttää 60-vuotiaalta juopolta.
Todella vaikea uskoa, että tuossa pöydän päässä tosiaan istuu 27-vuotias nuori mies.
Vierailija kirjoitti:
On turha kiistellä siitä kuka sunnuntaina voittaa. Koska voittaja on varmasti Joel. Kerroin enää 1,15. Onkin syytä keskustella miksi Joel voittaa. Suomi-BB:n katsojista ja äänestäjistä nykyään jo 85 prosenttia on naisia. Siksi mies voittaa, vaikka kuinka sanoisitte, että sukupuolella ei ole merkitystä. Sillä on, siitä on laajoja tutkimuksia. Joelissa jokin vetoaa naisiin. Yleisimmät kommentit palstalla luokkaa "ihana", " lutuinen" ja "nallekarhu". Me mieskatsojat näemme myös niitä Joelin huonoja puolia ihmisenä, joita naiskatsojat eivät näe. Kuten äärimmäisen laiskuuden, huonot elintavat ja nallemaiseksi muuttuvan lässyttävän puhetavan kun pääsee puhumaan päiväkirjahuoneeseen katsojille.
Itse olen nainen, mutta olen tismalleen samaa mieltä kanssasi. Minua ihmetyttää suuresti se, että tällaisesta laiskimuksesta tehdään jonkinlainen idoli. Ehkä se kertoo siitä, että nykyihmiset ihannoivat sitä, ettei tarvitse mitään työtä tehdä, eikä itseään rasittaa. Suurin rasitus on jonkin pelikoneen hoiteleminen.
Mahtaa Joel painaa lähikuukausina jo lähemmäs 200 kg, kun saa rahaa sipsien ostoon lisää.
En näe laiskassa ihmisessä mitään lutuista tai nallekarhumaista. Tekisi mieli mennä potkimaan persiille ja käskeä hänenkin ryhdistäytyä ja ryhtyä elämään.
Ehkä tässä ilmiössä sitten on jotain samaa kuin siinä, että naiset kirjoittelevat rikollisille kirjeitä; pyritään pelastamaan nämä mitättömyydet ja tekemään heistä kunnon ihmisiä.
Kristiina oli kyllä todella ilkeä sekä Artulle että Joelille kännissä.
Ei ollut läppää, kännissä ns. totuuden torvi ja aito K. Arttu katsoi Kristiinaa tyrmistyneenä kun K roustasi häntä kaikesta, pakeneva hiusraja oli hänelle nähtävästi se pahin. Laittoi karvahatun takas päähän. (K muisti sanoa vielä Joelin pienistä käsistä.)
Vierailija kirjoitti:
Eikö Julia yrittänyt läyhätä Joelille yhtään vaikka tietää olevan yksi voittajasuosikki? Ajattelin, että yrittäisi vielä suolata vähän.
Ei mutta oli maireen tyrkkynä loppuun asti poikien kanssa saunassa ja paljussa🤑
Kuka sen Ahkerin tonttu -kilpailun voitti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutteli yöllä Oplle ja Artulle, että kesäisin työskentelee viherpihahommissa ja talvisin paperitehdashommissa, tykkää kummastakin työstä.
Viime vuonna tienas vaan puolet vuodesta, kun oli opiskelijana.
Lähihoitaja opinnot
Ollipekalla se Krisse aina mielessä. Mistä se niin on suuttunut? Edessäpäin maireeta.