Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhat naiset vihaavat Krisseä sen takia hän ei suostu miesten pompoteltavaksi ja uskaltaa olla oma itsensä toisin kuin heidän nuoruudessa jolloin piti olla nyrkin ja hellan välissä ärsyttämättä miestä. En pistäisi pahakseni vaikka Krisse voittaisi Big Brotherin, harvemmin taloon saadaan naisia joilla on oikeasti realistiset mahdollisuudet voittaa.
Äläpäs tyttö yleistä. Olen vanha nainen ja Krisse on minun suosikkini. Krissessä vetoaa juuri se, että hän on ei- niin-tyypillinen nainen. Vaikka Krisse on nuori ja kaunis, hän ei käytä seksuaalista valtaa miehiin, niin kuin esimerkiksi Julia. Arvostan sitä.
Mitä muuta se on kuin seksuaalista valtaa, jos pukeutuu livelähetykseen 12-vuotiaan koulutytön näköiseksi.
On siellä joku marssinut säännöllisesti aamiaiselle läpinäkyvässä haalarissa, toinen olkapää somasti ja seksikkäästi silleen. Krisse peittää aina kriittiset kohdat, on nätti hamosessaan.
Olen nainen, hetero, äitikin
Tylsyys. Se kai kuvaa parhaiten koko kautta. Aikani odotin, että jotain alkaisi tapahtumaan, mutta on kai uskottava , että " kohokohdat" on jo koettu.
Joppe paralla on eri pituiset jalat jonka takia hän heiluu kuin lipputanko tuulessa. Toivottavasti Joppe nyt voittaa jotta saa rahaa ostaakseen hänelle erityisesti suunnitellut kengänpohjalliset jotka tasaa pituuseron ja lopettaa heilumisen.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo Paulan yömekko nanson vai Marimekon kun haluaisi just tuommosen ostaa joululahjaksi mummille
Ei ainakaan Marimekon ole.
Voi voi tuota Paulan ruuanlaittotaitoa . Noilla hyviä aineksia josta ois saanut vaikka mitä. Tommost roiskeläpät sitten loihti.
Kyllä se yks ihminen hemmetisti tonne taloon tuo.
Markon lähdön jälkeen ei oo kiinnostanut katsoa, mutta se mitä oon vilkaissut pikaisesti, niin onhan toi nyt hemmetin aneemista ollut sen jälkeen.
Kukaan ei tee mitään kuin pakosta, ei tarraa imuriin jollei BB suurinpiirtein pakota ja ruokaakin ajatellaan tehtävän vasta siinä vaiheessa kun on aivan pakko, ei yhtään aiemmin.
Markon mukana talosta lähti kaikki ilo ja tekemisen meininki.
Se oikeesti toi sinne jotain, toisinkuin kukaan talossa tällä hetkellä olevista.
Toinen oli Timo. Siinä on kaks todella väärää pudotusta. Ja mä en edes alkuun tykännyt Timosta.
Kukaan noista ei voittoa ansaitse, mutta koska ilmeisesti jonkun noista on se voitettava, olkoot se sitten Joel.
Vaikka en kyllä haluais, että 12 viikon makoilulla tota voitetaan, mutta minkäs teet.
Arttu ja Krisse sais lähteä pe ja la, koska en vaan jaksa niitä. Yhtä rasittavia molemmat.
Tää kausi on ollut tehtävien osalta (Ja osan asukkaiden) niin huono. Ja jos ei tuontanto vaihdu tai oikeasti ala tekemään kunnolla tätä ohjelmaa, niin lopettais kokonaan.
Vauvapalstan juttuja on usein siteerattu, mutta en ikinä ole täällä mitään kirjoittellut. Ihmettelin kuinka täällä ei vaadita rekisteröitymään, ehkä se tekeekin tästä upean paikan tuoda esiin mielipiteitä.
Täältäkin vedetään kyllä aina määrätyt keskusteluaiheet ulos, aika jännää? Sopii nykyiseen Suomikuvaan toki.
Olen kuitenkin tämän BB-kokeilun jälkeen päättänyt jättää tämän, koska täällä on myös paljon ilkeää ja epämiellyttävää, joka tarttuu liikaa takkiin.
Toisaalta alustat joissa vaaditaan nimi ja titteli ovat vallan muuta, teeskentelyä enimmäkseen, että naama säilyy ja uraa pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo Paulan yömekko nanson vai Marimekon kun haluaisi just tuommosen ostaa joululahjaksi mummille
Ei kannata. Saattaa tulla mummolle kylmä kun siinä on vain naruolkaimet. Mummolle kannattaa ostaa pitkähihainen yöpaita näin talveksi.
Miks Paula on Petteri Punakuonona? Onko sillä joku oma tehtävänsä tuolla?
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun tämä on viihdeohjelma niin kertokaa yksikin juttu mikä oikeasti naurattaa ja viihdyttää itse en naura toisten mieliksi enkä ihaile tyhjän naurajia
Miksi katsot koko ohjelmaa, jos se ei ole yhtään viihdyttävä?
Vierailija kirjoitti:
Miten Paula voi olla ammatiltaan kokki ja silti talon huonoin ruoanlaittaja siitä huolimatta?
Se on vain käynyt kokkikoulun joskus parikymmentä vuotta sitten, mutta ei ole päivääkään tehnyt alan töitä.
Minusta on hieman kummallista, että moni sanoo (mm. Kristian), että Joel ei sano mistään asiasta oikein mielipidettään. No sanoohan hän. Mutta ilmeisesti tällä 'sanomisella' tarkoitetaan ilkeästi sanomista tai peräti huutamista.
Äkäisintä mitä Joel on sanonut (painu v'ttuun nyt siitä), on Ellalle tiuskinnat siinä vaiheessa, kun Ella alkoi syystä tai toisesta lääppimään Joelia usein. Ehkä tajusi, että se on ainoa asia jolla saa Joelin hermostumaan.
Joel on yksi harvoja asukkaita, jotka aidosti ja oikeasti sanoo esimerkiksi Kristiinalle vastaan. Esimerkki vaikkapa tältä päivältä:
Kristiina on jäänyt ruokapöytään viimeiseksi, kerää omat lautasensa ja lasinsa ja nousee pöydästä.
Kristiina: Joku voisi tulla siivoamaan tän pöydän.
Joel: Niin. Se voisit olla vaikka sinä Kristiina, kun ekaksi sen huomasit.
MUTTA, kiltisti ja lauhkeasti Joel meni Arttunsa kanssa pöydän siivoamaan. Mutta hän sanoo noista asioista Kristiinalle ja sillä äänensävyllä, että Kristiina se kyllä tajuaa. Ja Joel ei läyhää selän takana.
Joel oli se, joka aidosti ja oikeasti kysyi pizzagaten aikaan OP:lta, että mikä nyt on, kerro mikä vaivaa. OP:sta ei ollut ollenkaan ja mitenkään suoraan puhujaksi, mumisi ja kihersi vain jotain. Ei hänestä ole sanomaan Joelille suoraan, että v'ttu söitkö sinä ja Krisse mun pizzat ja joitteko mun kaljat. Joel ja Arttu pelasi yhteen, kumpikin löi asian vitsiksi, Arttu ei lähtenyt läyhäämään (silmät pyöreinä OP:lle 'et oo tosissas') ja Joelin ' nyt on jo sakeeta matskua tulilla' laukaisi tilanteen, kumpikin antoi OP:lle mahdollisuuden huumorin keinoin tulla pois läyhämoodista ja siten pitää edes jotenkin kasvonsa.
Kolmas esimerkki: Markon ja Julian kännijankkaamisen aikana Joel lähti nopeasti pois tilanteesta, muuten niin hitaaseen heppuun tuli kerrankin vauhtia, mutta itse tulkitsin sen niin, että Joel hokasi jäävänsä jonkinlaiseksi käsikassaraksi Julialle, kun tämä mustasukkaisesti hyökkäsi Markon kimppuun. Siinä rapisi viimeinenkin ihastus Juliaan. Se, että Joel teki koko jankkaamisesta spektaakkelin (kolme ihmistä yhden kimpussa, tulkaa katsomaan) itse asiassa varmisti sen, ettei riita levinnyt vaan jäi kahden humalaisen sanaharkaksi ja purkautui itsessään. Samalla hän antoi tukensa Markolle ja tuon jälkeen Julia on ollut varovaisempi sanomisissaan.
Ja vielä lopuksi: jos kerran Joel on mielipiteetön nössö, niin minkä takia pahimmatkin läyhärit olivat hänen seurassaan läyhäämättä? Mistä he tiesivät, ettei hyvä heilu? Telepaattisestiko? Vai olisiko mahdollisesti Joel jollain tavalla osoittanut, että ei kiinnosta hei? Ilman huutamista tai ilkeilyä?
Vierailija kirjoitti:
Joel sopisi hyvin joulupukin hommiin, tekisi hyvää tiliä Jouluna!
Ai meinaat, että lapset tykkäis katsella lattialla makaavaa joulupukkia, joka toljottaa lasittuneella katseellaan?
Kyllähän OP heittelee hauskoja juttuja . Mutta vitsi Schumacherista oli kyllä melkoinen rimanalitus.
Siis mitä toi OP luulee saavuttavansa tolla, että näin finaalivikollakin käy vielä mäkättämässä Krissestä? Eikö oikeasti osaa olla viimeistä viikkoa ihmisiksi ja vois raivota sitten kotonaan niin paljon kuin jaksaa. En kyllä pidä OP: n kaltaisia ihmisiä minään. Paula on tainnut sentään järkiintyä ja on huomannut, ettei katsojat läyhääjistä pidä, mutta OP:lla tuo on varmaan niin verissä ettei ikinä tule tajuamaan tyhmää käytöstään.
Kyllä OP risuparta yökötys joutaa kotiin perjantaina. En ole ikinä tavannut niin ilkeää Ihmistä. Krisseviha hänellä on kyllä sairasta. Oikein silmät kiiluu päässä kun hän haukkuu Krisseä selän takana. Pahin oli se kun hän kutsui Krisseä kirjavaksi lypsylehmäksi ja teki härskejä merkkejä käsillään Krissen selän takana. Krisse on onneksi tuollaisen teinipoikamaisen käytöksen yläpuolella. Hän jaksaa vaan tsempata vaikka on joutunut OPn ja Paulankin kiusaamaksi.
Vierailija kirjoitti:
Pakko-oireinen harjaa taas.
Laitoin Krisselle viisi ääntä viestisi johdosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkuhupaisaa seurata OP:ta, miten se koettaa dissata Krisseä joka käänteessä. Ei katso Krisseen, aivan kuin tätä ei olisi olemassakaan. Silmät pyörii päässä kuin hedelmäpeli, on se pösilö jätkä. Roskakuksin hommat odottaa, toivottavasti pääsee jo lauantaina kuskaamaan jätteitä.
eli siis tulisi häädetyksi perjantaina, tuo no huh huh äijä.
Äärimmäisen nolo oli OP:n heitto, kun tuli videotervehdys Joelin äidiltä, niin tämä silmiensä pyörittelijä kysyi " oliks toi Krissen äiti"? Tuo heitto viimistään osoitti, miten Krisse on mennyt jo sairaalloisella tavalla OP:n ihon alle.
Ei kuullut mitään, kun kaikki hoki vain Krissen nimeä. Ei siinä sen kummempaa ollut.
Ei taida olla kaikki jätepussit OP:n roska-autossa, jos ei ymmärtänyt Joelin sanoista "tuo on minun äiti" ja videon sisällöstä että kyseessä oli Joelin äiti, ei Krissen.
Joppe on kuin söpö "pikku" kuutti tuolla lattialla.<3
No ehkäpä täällä keskustellaan ko sarjasta ja tämä on selitys miksi kommentit ovat kyllästyneitä ja negatiivisia. Odotettiin enemmän eikä tämä valitettavasti ole minusta ollenkaan samaa tasoa kuin aiemmat katsomani kaudet. Kai sen täällä saa sanoa ja samoin puhua asukkaiden huonoista puolista kun ne ovat varsin hyvin jo selvillä? Ei missään ole tietääkseni sellaista sääntöä että vain kehuvia kommentteja saa kirjoitella.