Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vili oli lopulta aivan miellyttävä ihminen.
Hiukan kulmikas toisinaan.
Taas arttu saa kaiken liittymään itseensä, "saa viis lähteä MUN kanssa"
Vierailija kirjoitti:
Vili on ollut koko ajan halukas pääsemään häätöön, mutta nyt kun on häädetty, niin on silmät vetiset hänelläkin. Eli koviksellakin on näköjään tunteita.
Kovis? Vili? Yllättääkö että kaikilla on samat tunteet. Osa vaan piilottaa osan.
Onneksi Arttu ja Paula lähtee seuraavaksi. Ihan sama mulle kuka voittaa, parasta ei ole talossa enää.
Ei ole bimbo Julia ansainnut paikkaa finaaliviikolle.
Finaalissa ovat....Joppe, Krisse, Op ja Julia ja voiton vie ansaitusti Joppe!! Paula siis poistuu perjantaina ja arttu lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Pitihän toi arvata. Miten nuo ei tajua pelata ollenkaan.
Mitä luulet miksi? Taloon on jätetty tylsät ja arat jees jees tyypit.
Noniin ja sitten Jopelle ääniä alusta asti että ei käy hassusti perjantaina tai lauantaina.
Olisikos OP:n aika lähteä ennen sitä aunnuntaita?
Loppuunko saakka saa olla?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole bimbo Julia ansainnut paikkaa finaaliviikolle.
Eikä Krisse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tosi epäreilua häätää tyhjään studioon! Tehkää sama sitten ensi viikollakin, voittaja ilman vastaanottajia!!!
No ootko kuullut koronasta? Ei ole studioyleisöä finaalissakaan.
Totta muuten. Heh.
No, Krisse ei lähde ainakaan perjantaina kun ei lähtenyt tänäänkään. Miltähän Krisse-vihaajista tuntuu nyt? :D
Mun mielestä on vähän tyhmää tuo, että vielä perjantaina ja lauantaina häädetään. Talo jää itse finaalipäivälle liian vähäväkiseksi. Olisivat vain pitäneet kaikki mukana loppuun asti. No, kaipa tuossa on ajatuksena saada ohjelmalle enemmän rahaa, kun noin houkutellaan ihmisiä äänestämään enemmän.
Ensi viikolla sitten tonttupaja. Lisää lasten leikkejä. Tip tap tip tap tipe tipe tip tap.
Vierailija kirjoitti:
Pe Paula ja La Arttu.
Pe Julia ja La Paula. Arttu saa puolestani vaikka voittaa, on aika huono loppuporukka.
Siellä kaikki finaalissa olijat polttavat tupakkaa. Hienoa, koulutettua väkeä.
Vili oli ainut mies talossa. Ei mikään turhake niin kuin jotkut muut.
Perjantaina ja lauantaina lähtee yks, sittein viimein rauhäpaula ja juntti.
Vierailija kirjoitti:
No, Krisse ei lähde ainakaan perjantaina kun ei lähtenyt tänäänkään. Miltähän Krisse-vihaajista tuntuu nyt? :D
Ei mitään väliä, pääasia ettei voita.
Miten joku voi puhua noin junttiäänellä kuin Arttu? Luulin että tuo puhetyyli kuuluu sketseihin, mutta tollasia on näköjään oikeastikin olemassa. 😳