Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
94881/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mulla jäi mieleen tästä kaudesta positiivisuuden kautta:

Julia - iloinen, positiivinen, osaa nauraa itselleen

Paula - särmikäs läyhääjä, mieleenjääviä sloganeita

Arttu - herkkä pohjalaisromantikko

Vili - hämmentäjä

Op - mieleenjäävä tarttuva rätkätys

Joel - itseironialla ja loistavalla tilannetajulla varustettu sanaseppo

Kristiina - et edes muistanut :D

Vierailija
94882/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällinen kauppias oli laittanut tällä kertaa Krissen haluamia nugetteja mukaan vaikka niitä ei tilattu koska viimeksi homma jäi harmittamaan niin paljon Krisseä.

Ihana oli nähdä kun Krisse nautti. Sitä ennen Arttu ja Vili ilkkui miksi nää on ostoksien mukana. Ihan kuin Krisselle ei saisi mitään ostaa. Silti Vili ostelee 4kg jogurttia oman maun mukaan, porsaan kieltä ja sisäfileitä, Paulan mukaan energiajuomia. Sitten täälläkin Krisse vihaajat vinkuu jos Krisse saa pienenkin murun ruoka tai iloitsee jos polttaa yhden nugetin. Sairasta.

Vai oikein 'sairasta'.😂

Eiköhän aika paljon sairaampaa ole että ihailee tekohampaista kuminenäistä teinin tasolle jäänyttä kasvoistaan neurotisoitunutta tyttöä, joka haaveilee ihmisten kiduttamisesta.

Ei kovin tervettä ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
94883/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Krisse perheen ainoa lapsi? Jotenkin huomaa noista pienistä itsekkäistä teoista että sisaruksia ei ole ollut. Nytkin kokeili dippiä törkkäämällä sormensa sekaan ja heti perään TRIPLAdippasi nakin samaan yhteiseen dippiin.

Krisse ei ole perheen ainoa lapsi. Kotona ollut kova kuri ja Krisse on joutunut pitämään vanhimpana lapsena huolta nuoremmista sisaruksistaan ennen pois kotoa muuttoaan. Krisse on tehnyt työtä pienestä pitäen asioiden eteen ja ansainnut omat käyttörahansa. Kertonut talossa elämstään jos olisit viitsinyt seurata. Opiskeli itsensä sähköasentajaksi ja on maksanut kaikki kulut itse pois kotoa muutettuaan mukaan lukien hampaiden oikomishoidon (joka parhaillaan menossa), nenäleikkauksen, tatuoinnit ym. tarpeettomatkin kulut. Lopettaisitko valheiden levittämisen täällä kun et asioista mitään tiedä. Haluat vain mustamaalata Krisseä, joka on talon ainoa aito ihminen yhdessä Joelin kanssa (joista kumpikaan ei puukota muita asukkaita selkään), eikä mikään umpiväärä kieroilija ja pelaaja niin kuin Paula ja O-P.

Samaa mieltä, ihan törkeitä valheita Krissestä täällä läyhätään, on Krisse mennyt näköjään muidenkin kuin OP:n ihon alle. Krisse ansaitsi viime vuonna 30000 eli kyllä on ihan itse elättänyt itsensä/maksanut tazkat ym.

Vierailija
94884/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Julia on onneton 23v. Kun laittoi ranskalaisia uuniin kysyi kuinka kauan niiden pitää siellä olla ja paljonko pitää olla lämmintä. Nyt toiset sanoivat, että ne voi ottaa jo pois niin Julia kysyi millä ne otetaan. Voi, voi ettei yhtään osaa itse.

Vierailija
94885/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä taas Krisse .............MÄ HALUUUUUUUUUN...........MÄ EI HALUUUUUUU.

Kristiinalle jäi tehtävään huono sukka (hänen sanojensa mukaan: v...t., en haluu p..a sukkaa, jolloin Joel ystävällisesti luopui ja vaihtoi ja antoi omansa ja sitten Kristiina sanoi että haluuakin sen p.skasukan. Siinä meidän tähti.

Tämähän juuri vain osoittaa että Krisse on vahva itsenäinen nainen joka uskaltaa pyytää haluamiansa asioita ja Joppe on pelkkä tossukka. Eihän hänelle voitaisi edes antaa voittopottia koska hän ojentaisi sen heti ensimmäiselle henkilölle joka pyytää sitä.

Vai oikein itsenäinen  "naanen". Syntynyt kultalusikka suussa, paapottu pikkukakara 21--vuotiaaksi. 

Ja sinä tiedät tämän MISTÄ?

Lopeta jo noi typerät, turhat mustamaalausyritykset.

Ei se OP muita haukkumalla voita!

Vierailija
94886/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Krissen varovaisuus nenän suhteen alkaa mennä jo sairaalloisen puolelle. Nyt Joppe ja Arttu ei saa kuulemma heitellä palloa koska se voi osua naamaan.

Vierailija
94887/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vili - hämmentäjä

En minäkään siitä mitään positiivista keksisi.

Eri

Vierailija
94888/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse huomion kipeänä. Pitää oikein pyytää pöytään. Voi....voi

Vierailija
94889/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Krisse perheen ainoa lapsi? Jotenkin huomaa noista pienistä itsekkäistä teoista että sisaruksia ei ole ollut. Nytkin kokeili dippiä törkkäämällä sormensa sekaan ja heti perään TRIPLAdippasi nakin samaan yhteiseen dippiin.

Krisse ei ole perheen ainoa lapsi. Kotona ollut kova kuri ja Krisse on joutunut pitämään vanhimpana lapsena huolta nuoremmista sisaruksistaan ennen pois kotoa muuttoaan. Krisse on tehnyt työtä pienestä pitäen asioiden eteen ja ansainnut omat käyttörahansa. Kertonut talossa elämstään jos olisit viitsinyt seurata. Opiskeli itsensä sähköasentajaksi ja on maksanut kaikki kulut itse pois kotoa muutettuaan mukaan lukien hampaiden oikomishoidon (joka parhaillaan menossa), nenäleikkauksen, tatuoinnit ym. tarpeettomatkin kulut. Lopettaisitko valheiden levittämisen täällä kun et asioista mitään tiedä. Haluat vain mustamaalata Krisseä, joka on talon ainoa aito ihminen yhdessä Joelin kanssa (joista kumpikaan ei puukota muita asukkaita selkään), eikä mikään umpiväärä kieroilija ja pelaaja niin kuin Paula ja O-P.

Mitä valheita olen levittänyt? Kysyin että onko Krisse perheen ainoa lapsi koska oman kokemuksen mukaan juuri nämä ilman sisaruksia kasvaneet ihmiset käyttäytyy noin. Itse en kehtaisi sörkätä sormeani yhteiseen dippiin ja vielä vähemmän dipata nakkia siihen joka on käynyt monta kertaa suussani. Kun ne vanhemmat on antanut perheen ainoan kultamussukan toimia näin aina niin se paha tapa jää helposti aikuisenakin käyttöön eikä siinä itse näe välttämättä edes mitään pahaa.

Se sormen dippaaminen yhteiseen kulhoon on sen sata kertaa hyväksyttävämpää kuin ihmisten haukkuminen!

Se olet kyllä sinä, jolle vanhemmat on unohtaneet opettaa hyviä käytöstapoja ja muiden kunnioittamista.

Mitä sä nyt skitsoat? Missään ei olla haukuttu ketään.

Vierailija
94890/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vili - hämmentäjä

Huom: Laitettu lauseet kaudesta vain positiivisuuden kautta!!

Vierailija
94891/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellisesti meni maku OP:hen eilen - ja juu en ole edes krissevani tai -fani. Tympäisee vain tuon läyhäämiset, jotka kohdistuu yhteen ihmiseen lähes kokonaan, lievemmin myös Joeliin. Artulle propsit eilisestä kun Paula ja OP yritti hartiavoimin saada Arttua mukaan raivoamiseen ja läyhäämiseen ja Arttu katseli vain silmät pyöreinä OP:ta, että 'et oo tosissas'. Arttu on vaikutuksille altis, mutta ei lähtenyt nyt Krissen ja Joelin suolaamiseen sen kummemmin. Olisiko takaraivossa ollut ajatus, että katsojat kyllä näki että Arttu itse, Julia ja Vili ne taisi pistellä OP:n ja Paulan osuuden napoihinsa ihan tyynesti. 

OP:ssa parhautta on ollut tehtäviin heittäytyminen ja hepulit - silloin kun ne hepulit ovat olleet aitoja (muu-psykoosi ja lentokapteenina olo). Hepulitkin on mennyt Artun kanssa enemmän sellaiseksi teennäiseksi esittämiseksi ja hysteriaksi. Lisäksi OP pakenee nytkin tuon hihihihiii ja vilkutus -tavaramerkkinsä taakse. Olisi kerrankin ottanut vaikka vakavan ja asiallsen hahmon, sellaisen joka ihan tosissaan sanoo negatiivisia asioita päin näköä, eikä vain uhoa niin tekevänsä. WInk wink OP.

Kuin myös, tuo eilinen OP:n läyhääminen oli törkeää (en myöskään ole fanaattinen Krisse-fani), itse asiassa juuri Vili, Arttu ja Paula söi ne pizzat, Vili vielä kehtasi OP:lle sanoa, että joo Krisse ne söi. Toi ärsyttävä Vili vetää tuota ruokaa ihan järkyttäviä määriä. Ja vielä OP:ltä tuo, että Krisse jemmailee oluita, no saahan omia oluitaan jemmailla jos haluaa. Sitä paitsi Krisse ja Joel söi yhden pizzan puoliksi, mikä oli ihan ok verraten, että pizzoja oli neljä ja syöjiä 7. 

Vierailija
94892/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possuruokaa. KVIIIIK!

Vierailija
94893/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Julia on onneton 23v. Kun laittoi ranskalaisia uuniin kysyi kuinka kauan niiden pitää siellä olla ja paljonko pitää olla lämmintä. Nyt toiset sanoivat, että ne voi ottaa jo pois niin Julia kysyi millä ne otetaan. Voi, voi ettei yhtään osaa itse.

Minusta tämä oli niin ihanaa, kun Julia kokkasi koko joukolle ruokaa.

Vierailija
94894/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon silloin väsyttää kun väsyttää v*tusti?

Vierailija
94895/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi Krissen varovaisuus nenän suhteen alkaa mennä jo sairaalloisen puolelle. Nyt Joppe ja Arttu ei saa kuulemma heitellä palloa koska se voi osua naamaan.

On melko valikoiva millon nenäänsä varoo, kännissä heilui diskossakin kyykyssä hytkyen muiden jaloissa nyrkit pystyssä, ei mitään huolta nenästä, samoissa pipiksissä käytti koko naaman peittävää naamariakin, mutta rangaistukseksi ei voinut laittaa sitä silmät peittävää naamiota jota OP sitten piti, kun meikit menee pilalle ja nenä tippuu.

Uskomaton tyyppi. Voiko edes tuon ikäinen olla noin taukki.

Ei Julia ainakaan ole noin sekaisin, hänellä on jalat maassa ja maalaisjärki päässä.

Vierailija
94896/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, oli taas ylistyslaulu, hallelujaa.

Vastareaktiot valheisiin on ihan oikeutettuja.

Vierailija
94897/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä valheita olen levittänyt? Kysyin että onko Krisse perheen ainoa lapsi koska oman kokemuksen mukaan juuri nämä ilman sisaruksia kasvaneet ihmiset käyttäytyy noin. Itse en kehtaisi sörkätä sormeani yhteiseen dippiin ja vielä vähemmän dipata nakkia siihen joka on käynyt monta kertaa suussani. Kun ne vanhemmat on antanut perheen ainoan kultamussukan toimia näin aina niin se paha tapa jää helposti aikuisenakin käyttöön eikä siinä itse näe välttämättä edes mitään pahaa.

Se sormen dippaaminen yhteiseen kulhoon on sen sata kertaa hyväksyttävämpää kuin ihmisten haukkuminen!

Se olet kyllä sinä, jolle vanhemmat on unohtaneet opettaa hyviä käytöstapoja ja muiden kunnioittamista.

Pitäskö sun mennä jäähylle vähäksi aikaa.

Vierailija
94898/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiinan käytös todella jonkun mielestä kuin ainoan lapsen käytös, vaikkei ainoa lapsi olekaan.

Itseasiassa huomio on suuri loukkaus myös ainoita lapsia kohtaan. Kristiinan tavoin käyttäytyy ihminen, joka on itsenäistynyt (tai muuttanut yhteen jonkun kanssa) siksi, että on esikoisena saanut tiukan kotikasvatuksen ja on ollut huonona esimerkkinä pienemmille sisaruksilleen. Hän vaikuttaa ihmiseltä, joka on vanhempien toimesta ”hylätty”, ja nyt hän ottaa ”ilon” irti kaikissa muodoissaan.

Näinkö sulle on tapahtunut?😞

Vierailija
94899/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiset lotraa aamusuihkussa

Vierailija
94900/104451 |
21.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä nyt skitsoat? Missään ei olla haukuttu ketään.

Ai tuo perheen kultamussukka blaa blaa.. ei ole haukkumista?!

Ketju on lukittu.