Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vili nukkuu sohvalla, kamera kuvaa, kukaan ei sano mitään HUOH!!!
Sitä kutsutaan JÄNIKSEN lihaksistoksi.
vaikeampi sanoa kuin orava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markosta ei paista läpi että Kristiina olisi huolehtivainen. Öööö.. no mites esim. Ellan pelastaminen tukehtumiselta siinä sivussa koko yön muitakin humalaisia kaitsien noin niinkuin ekana tuli mieleen.
Itse asiassa Kristiinan oli syytäkin ”pelastaa” Ella, koska bailukoosteestakin voi katsoa että Kristiina huutokannusti Ellaa juomaan, että Ella pääsisi samaan humalatilaan kuin miehet.. (Kannusti myös samoissa bileissä Kessua juomaan, näkyy myös koosteessa.)
Itse en ihaile ihmisiä jotka kannustavat ketään juomaan
En ihaile minäkään, mutta monet tällä palstalla tuntuvat kovasti ihailevan, haluaisin tietää miksi? Sanovat vain, että ei ole totta, vaikka on jopa koosteeseen asti tuo äskeinenkin Kristiinan teko päässyt. (Ja Kati siellä niitä oksuja taisi suurimmaksi osaksi sinä yönä pestä...)
Katsoin tuota koostetta nyt, en voinut uskoa, että Kristiina olisi kumpaakaan kannustanut juomaan - mutta kannustihan se, miksi? Olen tähän asti pitänyt Kristiinaa kilttinä?
Olipahan taas räätälöity herja! Aivan turha enää äänestää voittaja on valittu.
Ei ole kiltti. Kertoo jo instatilin nimi : nastytiina
Käsitys diivasta alkaa vahvistua
Ymmärrän sekä Markoa että Krisseä. Itsekin olen Markon kaltainen siisteys/hygienia/yhteisöllisyys -asioissa. Ajattelen, että jos asun kommuunissa tms, on itsestään selvää, että huolehdin jälkeni ja samaa olettaisin muilta. Krisse taas ehkä ajattelee, että BB ei ole rinnastettavissa yhteisölliseen asumiseen, ja että on ihan ok olettaa muiden siivoavat jäljet. Tai että jos itse ei jälkiään siivoa, ei tarvi muidenkaan sitä tehdä. Nämä ovat varmaan kasvatukseen liittyviä asioita, itse olenkin ns vanhan koulukunnan kasvatti, ja eroavaisuuksia huomaan esim työelämässä muissakin asioissa kuin siisteyteen liittyvissä. Olemme erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Hauska kyllä nähdä kun asukkaat tulee häätämään pahimman uhan ulos siinä kohtaa ei ole Vilit veks.
Uskon et häätävät taas heidän mielestään ärsyttävimmän ”kenen kans ei haluais olla finaali viikko” näinhän ovat miettineet kenen kans haluais olla mieluiten vikan viikon. Pelistä ja kovimmasta vastauksesta viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt selvisi, miksi talossa ei Markosta pidetty. Oikea kersanttikomentelija, kaikkien olisi pitänyt hypätä Markon pillin mukaan. Ei oikein sovi tilanteeseen, jossa olisi tarkoitus olla tasa-arvoisia ja BB on se joka komentaa.
Just niin. Sössötti suu vaahdossa koosteessa, että miten hänen maailmankuvansa laajeni kun tapasi "erilaisia" ihmisiä (Roope, Ella) ja sit hänen avarakatseisuutensa ei riittänyt kun Krisse oli niin sotkuinen, Vehviläinenkin sitä ihmetteli. Ja kun 24/7 seuranneena sotkuisin ei suinkaan ollut Krisse, kyllä siellä keittiössä jäi aika monelta juustot ym murut ja astiat pöydille, ja tuo Krissen nimittely pissaliisaksi ja lylleröksi ym. Ja että Krisse olisi muka vaan löysäillyt 10 viikkoa, on kyllä aina panostanut lähes kaikkiin viikkotehtäviin, tänäänkin ollut touhussa kovasti mukana. Kyllä huomasi, että toi Marko vihaa Krisseä. kehtaakin aikuinen mies haukkua toisia asukkaita sen jälkeen kun on häädetty, kaikki muut on kyllä aikas kivasti puhunut muista asukkaista häädön jälkeen, edes Ella ei ollut noin törkeä. Ei komentelija kestänyt, että sai häätöpisteitä, kaikki kolme jotka häntä äänestivät saivat noottia. Kyllähän toi Marko yritti Artunkin persettä nuolla, mutta ei onnistunut. En edes ole fanaattinen Krisse-fani mutta tuo paistoi niin läpi.
Tämä! Lisäksi uskon että Roopen kanssa käydyt bissekeskustelut Krissestä ovat vaan lisänneet Markon Krisse vastaisuutta. Epäilen kyllä Roopen "valaistumista" kiusaamiselle talosta päästyään, se verran taas Ellan kanssa vaihtoivat katseita kun Elina sanoi että asukkaat vaan eivät tahdo Krisseä pitää talossa.
Päättääkö tuotanto herjan sen mukaan, kelle se annetaan? On niin Krisselle tehty tuo ”tehtävä”. Periaatteessa on mahdollista, kun herjan antamisesta kuluu aika pitkä aika siihen, kun saavat postia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiinalla on kyllä täydellinen tuuri. Onnistuu seilailemaan minimipanoksella Big Brotherin voittoon. Vähän toisin kuin viime kaudella jolloin Krisu oli jokaisen viikkotehtävän ykkösstara ja huhki hikihatussa piti sitten tehdä mitä tahansa.
No Krisulla oli vastapainona se humalassa esiin tuleva ei niin mukava puoli ja siitä huolimatta surffasi voittajaksi.
Mä en oikein ymmärrä miten väitetään että Krissella ollut minimipanos viikkotehtäviin:
1.Raskas työ, raskaat huvit = osallistui yhdenvertaisesti muiden tavoin
2Anonyymit areenalla= osallistui yhdenvertaisesti muiden tavoin
3Ihmisiä ja eläimiä = Tsemppasi muita eläimiä jaksamaan viikkotehtävä yli
4Lätäkön yli = ei uinut niin paljoa kuin muut, sen sijaan laputti kierroksia, oli uimavalvoja, teki safkat uimareille
5Guru Valomielen traumaretriitti= tätä viikkoa e hirveästi ehtinyt seuraamaan mutta väittäisin että osallistui yhdenvertaisesti muiden tavoin
6Pyykinpesun evoluutio= osallistui yhdenvertaisesti muiden tavoin, jatkoi yhtenä yönä hommia suurimman osan jo vedellessä hirsiä
7Ohutta yläpilveä= osallistui yhdenvertaisesti muiden tavoin
8Kabinettipeliä = osallistui yhdenvertaisesti muiden tavoin
9Kaikki paitsi neulominen on turhaa= opasti muita alkuun, yhden illan poissa pelistä kipeytyneen ranteen takia, mysteeriviestin jälkeen oli vähän vaisumpi
10Vintage Tube = osallistui yhdenvertaisesti muiden tavoin, vaisuus alkoi väistyä tämän viikon aikana ja talossa nähtiin taas pirteämpi Kristiina
11Haaksirikkoutuneet = jää nähtäväksi
Koko ajanhan Kristiina on keksinyt tekosyitä, ettei tarvitsisi suorittaa viikkotehtäviä. Harvinaisen paljon vaivoja noin nuoreksi.
Miten Markolla on mennyt Krisse niin ihon alle?! Itse paljon pahempi päsmäröijä, mutta Krissessä ei sitä puolta yhtään hyväksynyt. Ei myöskään yhtään myöntänyt puhuneensa seksistisesti. Sen Ellakin maininnan niistä puheista käänsi jotenkin, niin että Ella toi sen siksi esille, kun se oli sattunut nimeämispäivänä. Ei siis yhtään pysty myöntämään omia virheitään. Meni kyllä maku tyypistä!
Bb22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markosta ei paista läpi että Kristiina olisi huolehtivainen. Öööö.. no mites esim. Ellan pelastaminen tukehtumiselta siinä sivussa koko yön muitakin humalaisia kaitsien noin niinkuin ekana tuli mieleen.
Itse asiassa Kristiinan oli syytäkin ”pelastaa” Ella, koska bailukoosteestakin voi katsoa että Kristiina huutokannusti Ellaa juomaan, että Ella pääsisi samaan humalatilaan kuin miehet.. (Kannusti myös samoissa bileissä Kessua juomaan, näkyy myös koosteessa.)
Itse en ihaile ihmisiä jotka kannustavat ketään juomaan
En ihaile minäkään, mutta monet tällä palstalla tuntuvat kovasti ihailevan, haluaisin tietää miksi? Sanovat vain, että ei ole totta, vaikka on jopa koosteeseen asti tuo äskeinenkin Kristiinan teko päässyt. (Ja Kati siellä niitä oksuja taisi suurimmaksi osaksi sinä yönä pestä...)
Katsoin tuota koostetta nyt, en voinut uskoa, että Kristiina olisi kumpaakaan kannustanut juomaan - mutta kannustihan se, miksi? Olen tähän asti pitänyt Kristiinaa kilttinä?
Siinä huutokööri ympärillä, ei voinut sanoa mitä kukin sanoi ja mitä ei!
Vierailija kirjoitti:
Marko ei osaa myöntää mitään huonoja puoliaan, vaan kaikissa muissa oli vika. Uskomaton tyyppi. Vitsi vitsi vitsi.
Tyypillistä matalaälyistä käytöstä. Ihan samanlainen kuin Kati. Markoa ja KAtiahan yhdistää myös poskihampaan puuttuminen.
Grafikkona ja valokuvaajana olen samaa mieltä. Toki vain vilahti ruudussa, mutta siltä näkemältä edes jollain tavalla mielenkiintoinen. Kunhan ehdin niin katson tarkemmin.