Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon ne Rinsessan omat röökit tulee??
Pummannu koko ajan muiden röökejä..ja sanoo että antaa takas kun ne tulee?
Kunnon lokki😊Ei sille mitään tuu,näkeehän sen asenteen muut tekee ja tarjoo ja kantaa!
Mikä se eilinen Krissen kantojuttu oli. Oliko noille muille määrätty rangaistukseksi kantaa Krisseä.
Ei, vaan krissen olisi pitänyt kontata, mutta pummi aina millon keltäkin miespuoliseltä kantokyydin.
Markoakin ulisi käytävällä apuun. Kyllä markon apu kelpasi ja tupakat.
Heittäytyi säälittäväksi ja makasi millon missäkin ulisten. prinsessa hädässä, tulkaa pelastamaan.
Ei sitä olis kenenkään tarvinnut kanniskella.Eli Krisse laisti rangaistuksen.
Ei missään kielletty etteikö häntä saisi kantaa!
Teki rangaistuksen kuten pitikin.
Lopeta toi vääristely!
Älä sinä lässytä, pitääkö kaikki erikseen kieltää, että tajuaa että se on kiellettyä.
Kyllä toi on selvä sääntörike, ettei konttaa kun on käsketty kontata, ameebakin tämän tajuaisi, vaan ei krissefani.
KRIS SE EI NOU DAT TA NUT RAN GAIS TUS TA OI KEIN, KOS KA HÄN ON LUS MU. (selkokielellä joukossamme oleville krissefaneille)
t.eri kelle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markon kommentit saamistaan häätöaanistä BB:n Instagram-storeissa: "Kriselläkin oli ehkä just se, että kun mä vähän yritin välillä komennella - vaikka mää nyt en ees paljon mielestäni komennellut Miss Diivaa - niin sit se on ehkä vähän sitä kautta, koska hän ei pidä auktoriteeteistä millään tavalla."
Miss Diivaa, huoh. Aikuinen mies nimittelee itseään 14 vuotta nuorempaa naista mitä alentavimmilla sanoilla. Mainio esimerkki lapselleen.
No niinpä! Nyt se todellinen karva paljastui talon ulkopuolella, oikea tyyppi häädettiin.
No olihan se sovinistisetämiehen todellinen karva paljastunut jo talossakin moneen kertaan. Herra keittiöhygieniä räkii liinaan, jolla pyyhkii tasot. Mussuttaa muiden tekemättömyyksistä ja samaan hengenvetoon haluaa Joelin voittoa, vaikka myöntää, että Joel ei koskaan pistä mitään paikoilleen eikä tee mitään, mitä ei ole pakko tehdä. Kaksinaismoralismia.
Väärä tyyppi häädettiin!
Ennemmin sottapytty Krisse ulos, joka ei koskaan tehnyt yhtään mitään talossa. 24/7 vaan makoili, sen takia varmaan vaihtoi sänkyäkin, kun vanha sänky oli jo niin kuopilla kaikesta siitä makoilusta.Joel sentään joskus edes teki talossa jotain, mutta Krisse ei. Ei täyttänyt konetta, ei siivonnut, ja Markon tehdessä tuokaa KAIKILLE, teki Krisse vain ITSELLEEN.
Marko on kyllä kommenteissaan täysin oikeassa Krissestä.
Ja yhä edelleen jaksatte vinkua asiasta, joka tapahtui TODELLA MONTA viikkoa sitten. Oisko aika hankkia vaikka elämä? (Jos ette oo pistäneet huomiolle, niin se samperin pöytä on pyyhitty monia kertoja sen jälkeen, ja ihan jopa Markon toimesta.)
Kerrankin sanon täällä, että kannattaa kuunnella BB-Podcast niin asiaa selvenee teille vähän. Jos aivonystyränne ottavat jotain asiapuhetta sisään enää.
Se on tack och adjö!
Tän paskan katsominen loppui eiliseen.Marko ❤
Ja ihan oikeesti, kannattaa miettiä sen elämän hankkimista, jos yks ihminen vetää niin tunteisiin.
Voi pientä, taisi mennä todella tunteisiin.
Miksi et äänestänyt Markoa eilen? Olet itse syyllinen siihen että Marko häädettiin. Turha etsiä syntipukkeja ulkopuolelta kun voi katsoa itseään peiliin.
Kaikki jotka vinkuvat Markon häädöstä: MIKSI ETTE ÄÄNESTÄNEET MARKOA EILEN????
Pateettista katsoa kun ihmiset itkevät kaadetun maidon perään.
Miksi oletat, etteivät Markon fanit äänestäneet häntä? Minä ainakin äänestin mutta se ei riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markon kommentit saamistaan häätöaanistä BB:n Instagram-storeissa: "Kriselläkin oli ehkä just se, että kun mä vähän yritin välillä komennella - vaikka mää nyt en ees paljon mielestäni komennellut Miss Diivaa - niin sit se on ehkä vähän sitä kautta, koska hän ei pidä auktoriteeteistä millään tavalla."
Miss Diivaa, huoh. Aikuinen mies nimittelee itseään 14 vuotta nuorempaa naista mitä alentavimmilla sanoilla. Mainio esimerkki lapselleen.
No niinpä! Nyt se todellinen karva paljastui talon ulkopuolella, oikea tyyppi häädettiin.
No olihan se sovinistisetämiehen todellinen karva paljastunut jo talossakin moneen kertaan. Herra keittiöhygieniä räkii liinaan, jolla pyyhkii tasot. Mussuttaa muiden tekemättömyyksistä ja samaan hengenvetoon haluaa Joelin voittoa, vaikka myöntää, että Joel ei koskaan pistä mitään paikoilleen eikä tee mitään, mitä ei ole pakko tehdä. Kaksinaismoralismia.
Väärä tyyppi häädettiin!
Ennemmin sottapytty Krisse ulos, joka ei koskaan tehnyt yhtään mitään talossa. 24/7 vaan makoili, sen takia varmaan vaihtoi sänkyäkin, kun vanha sänky oli jo niin kuopilla kaikesta siitä makoilusta.Joel sentään joskus edes teki talossa jotain, mutta Krisse ei. Ei täyttänyt konetta, ei siivonnut, ja Markon tehdessä tuokaa KAIKILLE, teki Krisse vain ITSELLEEN.
Ja yhä edelleen jaksatte vinkua asiasta, joka tapahtui TODELLA MONTA viikkoa sitten. Oisko aika hankkia vaikka elämä? (Jos ette oo pistäneet huomiolle, niin se samperin pöytä on pyyhitty monia kertoja sen jälkeen, ja ihan jopa Markon toimesta.)
Kerrankin sanon täällä, että kannattaa kuunnella BB-Podcast niin asiaa selvenee teille vähän. Jos aivonystyränne ottavat jotain asiapuhetta sisään enää.
Se on tack och adjö!
Ja ihan oikeesti, kannattaa miettiä sen elämän hankkimista, jos yks ihminen vetää niin tunteisiin.
Miksi et äänestänyt Markoa eilen? Olet itse syyllinen siihen että Marko häädettiin. Turha etsiä syntipukkeja ulkopuolelta kun voi katsoa itseään peiliin.
Miksi oletat, etteivät Markon fanit äänestäneet häntä? Minä ainakin äänestin mutta se ei riittänyt.
Et äänestänyt tarpeeksi.
Turha se on nyt itkeä ja haukkua muita, kun omat rahnat tai into loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vili ja Krisse häädössä. Joel ja Julia haluaa Vilistä eroon. Paula ja OP haluaa Krissestä eroon. Artun ääni ratkaisee ja Nivalan poika pelaa Krissen ulos.
Jos näin menisi niin se olisi selkään puukotus kaverille.
Miksi katsojat äänestäisivät yhtäkkiä suosikkinsa häätöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula ei eilen saanut mysteeriviestiä, ilmankos oli reteenä verkkarit ja kulahtanut paita päällä livessä ja ilmeet luokkaa ähäkutti joku muu lentää ku mä. Hirviö akka.
En ole mikään paulafani, mutta ihmetyttää nämä jutut että siellä sohvalla pitäisi tönöttää paksussa meikissä ja iltapuvussa. Mitä helvettiä, samalla logiikalla pitäisi sitten 24/7 olla juhlatamineissa. Miksi sohvalla ei voi istua samoin vaattein kuin talossa on muulloinkin, kyllä itse ainakin istuisin. En tajua ollenkaan tota että meikataan ja laittaudutaan, hölmön hommaa. Jos ei uskalla itsenään olla, ei hyvin mene.
Paulan ihastuttavin piirre on juuri toi, ettei puunaa naamaansa ja käytä typeriä hepeneitä. On perussuominainen, saunapuhdas ja riuskaotteinen, se on parasta Paulassa. Sopisi Niskavuoren emännäksi.
Paulassa ei ole mitään riuskaotteista. Jos tulee tekemistä Paula mielellään pakenee paikalta. Pieruverkkari-Paula dokaa ja huutaa. Siinä hänen antinsa. Ja täällä aletaan jo Niskavuoreen sijoittamaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon lokki😊Ei sille mitään tuu,näkeehän sen asenteen muut tekee ja tarjoo ja kantaa!
Mikä se eilinen Krissen kantojuttu oli. Oliko noille muille määrätty rangaistukseksi kantaa Krisseä.
Ei, vaan krissen olisi pitänyt kontata, mutta pummi aina millon keltäkin miespuoliseltä kantokyydin.
Heittäytyi säälittäväksi ja makasi millon missäkin ulisten. prinsessa hädässä, tulkaa pelastamaan.
Lopeta toi vääristely!Itse taidat vääristellä.
Tuolla uutisissa oli, että Krisse joutui liikkumaan talossa nelinkontin, eli joko ryömimällä tai konttaamalla.
Oletpa ylimielinen, jos kuvittelet että noi sun typerät vääristelyt menee läpi.
Ihmisillä on kyllä ihan silmät päässään ja osaavat kyllä ihan itse katsoa sitä kuvaa ja mitä siellä tapahtuu. Se, että sä väität mustaa valkoiseksi ei sitä siksi tee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paula ei eilen saanut mysteeriviestiä, ilmankos oli reteenä verkkarit ja kulahtanut paita päällä livessä ja ilmeet luokkaa ähäkutti joku muu lentää ku mä. Hirviö akka.
En ole mikään paulafani, mutta ihmetyttää nämä jutut että siellä sohvalla pitäisi tönöttää paksussa meikissä ja iltapuvussa. Mitä helvettiä, samalla logiikalla pitäisi sitten 24/7 olla juhlatamineissa. Miksi sohvalla ei voi istua samoin vaattein kuin talossa on muulloinkin, kyllä itse ainakin istuisin. En tajua ollenkaan tota että meikataan ja laittaudutaan, hölmön hommaa. Jos ei uskalla itsenään olla, ei hyvin mene.
Paulan ihastuttavin piirre on juuri toi, ettei puunaa naamaansa ja käytä typeriä hepeneitä. On perussuominainen, saunapuhdas ja riuskaotteinen, se on parasta Paulassa. Sopisi Niskavuoren emännäksi.
Ei sopisi, koska Niskavuoren emännällä on sentään jonkinlainen tyylitaju pukeutumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärä tyyppi häädettiin!
Se on tack och adjö!
Et äänestänyt tarpeeksi.
Turha se on nyt itkeä ja haukkua muita, kun omat rahnat tai into loppu.
Keitä minä nyt olen haukkunut? En ole se, jolle vastasit. Rahaa on kyllä, mutta en ihan montaa satasta viitsi äänestyksiin laittaa.
Pointti tuossa Paula livessä lookista VAAN siitä ettei ollut saanut mysteeriviestiä kuten Vilikään pehmosänkyä ELI tiesivät että joku muu lähtee. Yleensä Räyhäpaula vetäisee ne golfhousunsa liveen, vink vink.
Vierailija kirjoitti:
voisko artun heittä yli laidan syöttäen haille
Mukaan voi heittä kaikki, jotka heittä tyhmä läppä ja puhu caccakieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla uutisissa oli, että Krisse joutui liikkumaan talossa nelinkontin, eli joko ryömimällä tai konttaamalla.
Ihmisillä on kyllä ihan silmät päässään ja osaavat kyllä ihan itse katsoa sitä kuvaa ja mitä siellä tapahtuu. Se, että sä väität mustaa valkoiseksi ei sitä siksi tee!
Väitätkä tosissasi ettei krisseä eilen kannettu, vaikka sen piti liikkua vain nelinkontin?
Kukahan nyt vääristelee.
Eri.
Eihh bb:n katsojat, jo 2kk sitten näkyi selvästi, että tylsä ja pinnallinen tavis-Joel tulee voittamaan BB:n tänävuonna. Onneksi ei tartte seura kyseistä ilmeisesti idioottien suosiossa olevaa ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
voisko artun heittä yli laidan syöttäen haille
ne on autiolla saarella, siellä on ranta, ei laita :)
vilikin kysyi opltä millanen se meidän laiva on? - op, se on uponnut
ne yrittää tosta korkeesta tornista nähdä ja vilkuttaa ohikulkeville laivoille että pääsis kyytiin ja takas bb-taloon, muuten eivät voita viikko tehtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kyllä, että Krisseä kannettiin, siksi ihmettelin, koska BB-uutisissa luki, että Krissen piti liikkua nelinkontin, eli ryömimällä tai konttaamalla. Sylissä oleminen ei mielestäni ole nelinkontin liikkumista. Valehteleeko mielestäsi nuo BB-uutiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sopisi, koska Niskavuoren emännällä on sentään jonkinlainen tyylitaju pukeutumisessa.
Paulan pukeutumisessa en ole vielä nähnyt mitään vikaa, ihan on normi vaatetta ollut päällä, sellasta missä on hyvä olla.
Paulassa on omat vikansa, mutta pukeutuminen ei kuulu niihin.
Osaa peittää perceensä ja pukeutua kuin ihminen, samaa ei nähty esim eetulta.
:D
Tyyppi unohti äänestää Markoa!