Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL

Vierailija
05.08.2020 |

24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.

Kommentit (104451)

Vierailija
89341/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Vili on jotenkin niin passiivinen ja tympääntyneen olonen aina... Outo tyyppi...

Vierailija
89342/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän läppärillä ei bb 24/7 ei enää avaudu? 

Mulla kävi samoin päivällä. Läppärillä tuli vain musta ruutu, ei auenneet striimit. Tabletilla toimi normaalisti.

Sammutin läppärin ja yritin uudelleen mutta ei toiminut vieläkään. Kirjauduin sitten ulos Ruudusta ja takaisin sisään. Sen jälkeen alkoi toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89343/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas varmaan kaksi saanut 6 pistettä ja kolme muuta joku kolme pistettä

mutta kun tuotanto ei selvästikkään viime viikolla halunnut luopua paulasta ja vilistä, laittoivat kolme muuta vielä sinne ,niin ei muka kukaan tajuis että tuotanto sen päätti loppu peleissä!

Vierailija
89344/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiinalle ääniä pliis! :)

Vierailija
89345/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa kun krisse irvistelee vilin edessä omille tofuostoksilleen ja sanoo "äh viddu, nää on väärii saatana",   mikä nössö lapsi. Niin kovaa olevinaan. Voi voi, ei uskalla edes mielipiteidensä takana seisoa. Itsehän hän tofua on vaatinut.

Kukaan ei tarvitse tofua mihinkään, eikä mitään härkiksiä.

Itse en syö lihaa, enkä ole koskaan ostanut tofua tai soijaa.

Ostaisivat kalatuotteita, eikä tollasta paskaa.

Mitä sä selität? Eihän ne ostanut mitään tofua tai tofua sisältävää ruokaa kaupasta

OSTIVATPA, KASVISNUGETTEJA.

missä on silmät, häh. luuletko että vili siellä huvikseen melttosi keittiössä vai?

Tyhmä krissehän niitä osti.

En edes tiedä että miksi vastaan ilmiselvälle trollille mutta ne nugetit ei ole tosiaan tehty tofusta tai soijasta ylipäätään.

Miköä helvetin trolli minä olen. En tiedä mitä tofua tai soijaa oli,  MUTTA KASVISNUGETTEJA JOTKA JOSTAIN PAVUISTA JAUHETTU.

Vierailija
89346/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, K ei ole käynyt gynellä, paha!

Ootko sä käyny urologilla?

Vanhat sedät käy urologilla. Mut kyllä naisen kuuluu käydä gynelle nuoresta pitäen. Mut ehkei Venäjällä.

Kristiina elää vakituisessa parisuhteessa ei liehu yhdenillan suhteissa kuten sinä vissiin.

Kristiinaa eivät hiivat ja tulehdukset riivaa. Kyllä Kristiina osaa mennä gynelle oitis kun tarve vaatii.

Sehän se on, vak. parisuhteessa olo ei vaikuta tuohon, voi olla oireettomia sairauksia. Eli vuosittainen gynellä käynti, ihan kaikille naisille, myös oireettomalle (Ihan turha provousyritys sulta, ei osunut :))

Kyllä nimenomaan ei tarvitse käydä, jos ei ole syytä. Jos harrastaa aktiivisesti seksiä useiden kanssa, niin silloin on aiheellista. Suomessa on paljon iäkkäitä naisia, jotka eivät koskaan ole käyneet gynellä.

Joo, toki on jokaisen oma valinta käykö vai ei, mutta kyllä siellä silti kannattaa käydä, jos oma terveys on tärkeä asia. Iästä riippumatta ja oireettomallekin voi tulla vakavia sairauksia. Ei tarvitse olla lääkäri tietääkseen tämän. Moneen kuolemaan nopeasti johtaneeseen tapaukseen oon törmännyt tuon käymättömyyden takia. Tietyt hormonitoiminnan muutokset voivat saada aikaan nopean poismenon. Eikä tämä ole mikään trolli.

Eiköhän sairauksia tulee helpommin juuri niille, joille tehdään tollasia alapäätutkimuksia kokoajan, ei ihmisen kohtua kuuluisi ihan vain huvikseen tonkia esineillä, niistä voi kulkeutua mitä tahansa bakteereja sisään, vaikka muka ollaan aina niin steriilejä. Sanoohan sen ihan terve järki. Ja myös gynekologit ovat samaa mieltä.

Itse menisin gynekologille vasta jos olisi ongelmia ja vikaa alapäässä, vielä ei ole tarvinnut. En ole onneksi seksiä paljon joutunut elämässä harrastamaan kun en ole ollut pitkässä parisuhteessa koskaan.

Nuorena oli muutama lyhyt.

48v 

Ei gynellä tongita kohtua millään esineillä... Ehkä olisi sinunkin aika jo käydä.

No totta kai ronkitaan, vai korvaako siellä tutkitaan?

Asennellaanhan siellä kierukoita ja muitakin. Ja paikat levitetään auki jollain karmasevalla laitteella. Hyi helvetti, sinnehän voi lentää vaikka kärpänen.

Että ei kiitos. Jätän ajat teille hölmöille himoramppaajille. Muistahan käydä otattamassa sisäelimistäsi myös koepalat vuosittain, jos kuvittelet että se jotenkin terveyttäsi edistää.

Ensimmäisellä kerralla ei yleensä tehdä sisätutkimusta vaan arvioidaan muuten terveydentilaa ja keskustellaan. Mitään tarkkaa ikärajaa ensimmäiselle gynekologikäynnille ei ole. KANNATTAA sinunkin tutkia missä se kohtu on ;)

Vierailija
89347/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, ok. Täytyypä jäädä ihmettelee miks mulla ei. No onneksi on näitä muita vempaimia, missä proggis toimii. 

Vierailija
89348/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vili pihalle tuolta huomenna. Itsekeskeinen ääliö, joka ei ansaitse enempää aikaa talossa. Mieluummin jatkamaan vielä joku sellainen, joka on ollut talossa alusta lähtien.

Vierailija
89349/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OP liukuu hiljalleen kohti voittoa ja ihan oikein noin pöljille asukkaille, varmaan mielessään naureskelee tyhmiä asukkaita.

Olisikin oiva opetus, jos OP voiittaisi. Nuohan selkeästi ajattelee, että risupartainen puhevikainen roskakuski ei voi voittaa.

Todellakin. Tälläkin palstalla Kristiinafanit ovat haukkuneet OP:n ulkonäköä ja ammattia, vaikka kummassakaan ei ole mitään vikaa.

Eivät ole vaan sitä kieroilua, mitä hän edustaa. Itse asiassa toivoin, että persoonallisen näköinen roskakuski olisi voittaja-ainetta. Mutta ei, itse oman pelinsä kusee.

Vierailija
89350/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän läppärillä ei bb 24/7 ei enää avaudu? 

Mulla kävi samoin päivällä. Läppärillä tuli vain musta ruutu, ei auenneet striimit. Tabletilla toimi normaalisti.

Sammutin läppärin ja yritin uudelleen mutta ei toiminut vieläkään. Kirjauduin sitten ulos Ruudusta ja takaisin sisään. Sen jälkeen alkoi toimia.

Samaa huutelin täälllä muutaman kerran..mulla kun on automaattinen kirjautuminen sisään niin sekään ei riittänyt vaan piti kirjautua normaalisti sisään että toimi.

Vierailija
89351/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi talossa niin monia ärsyttää Kristiina, mutta Arttu sen sijaan ei joudu koskaan häätöön. Krissen epäsiisteyttä ja itsekkyyttä arvostellaan, mutta miksei Artun makoilu ja yleinen laiskuus, itsekeskeisyys, pinnallisuus ("oon niin komia"), kiroilu, kaljan palvonta, kovat arvot ja lapselliset kiukuttelut + mökötykset ärsytä muita asukkaita?

Arttu varmaan purjehtii finaaliin ja sitten Ella äänestää "sivutöillään" tienaamillaan rahoilla Artun voittoon.

Vierailija
89352/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu että tätä ei enää viitsi kattoa, tylsää

Kaikki mielenkiintoiset asukkaat on ääneestetty jo ulos. Tapetit jäljellä.

Vierailija
89353/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

567 kirjoitti:

Tilaus voimassa ja känällä sekä tableilla toimii mut läppärissä ei. Eilen joku myös ihmetteli tätä ettei läppärillä toimi.

Poista evästeet ruudun sivulta. Jos käytät chrome niin paina tuota lukkoa osoiterivin vieressä ja valitse evästeet jossa vain poistat kaikki evästeet. Sitten päivität sivun ja striimin pitäisi toimia.

Vierailija
89354/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

krissellä on tekarit, kun vili haukku sen ostamia soijanugetteja, joku käski sen maistaa niitä, sössötti että ei voi, kun ei ole laittanut tekareita.

Vierailija
89355/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi talossa niin monia ärsyttää Kristiina, mutta Arttu sen sijaan ei joudu koskaan häätöön. Krissen epäsiisteyttä ja itsekkyyttä arvostellaan, mutta miksei Artun makoilu ja yleinen laiskuus, itsekeskeisyys, pinnallisuus ("oon niin komia"), kiroilu, kaljan palvonta, kovat arvot ja lapselliset kiukuttelut + mökötykset ärsytä muita asukkaita?

Arttu varmaan purjehtii finaaliin ja sitten Ella äänestää "sivutöillään" tienaamillaan rahoilla Artun voittoon.

Nainen on naiselle susi.

Vierailija
89356/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että Julia ja Vili ovat todennäköisesti vaarassa. Molemmat toivat tullessaan eloa nuupahtaneeseen porukkaan.

Vierailija
89357/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainio on paras. 😄

Vierailija
89358/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Vili on jotenkin niin passiivinen ja tympääntyneen olonen aina... Outo tyyppi...

Sit kun innostuu jostain niin kuuluu koko ajan jes, uuu tai huutaa ja ylinäyttelee. Ärsyttävää ollut katella koosteita ja vintagetubea.

Vierailija
89359/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaksi paskaa äänestyksessä paula ja vili, ei väliä kumpi lähtee kunhan lähtee.

Vierailija
89360/104451 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse tekee huomenna fetatomaattiuunipastaa.... Joo on varmaan tosi hyvää kun krisse tekee.. nam nam.

Ketju on lukittu.