Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko pitää Artun juttu paikkansa?
Ei pidä on itse kertonut että kaksoisveli ei ole identtinen👋
Sanoin tänään että se oli hämäystä. Mutta varmaan sekin oli vain osa sepitystä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsytti jotenkin se Joppen tuijotus silmät kiiluen kun Marko ja Julia kinasteli. Oikein muna huurussa siinä katsoi. Sitten lopussa vaan jupisi ja puhkui kun ei itse uskaltanut sanoa mitään.
Joppe niin mustis Juliasta kunnei sen perässä juossukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä rasittavaa katottavaa loppuyö..Ensin Julia meni keskeyttämään Markon ja Vilin keskustelun huutamalla "Älä puhu p*skaa". Sen jälkeen valitti ettei kukaan tuu hänen kanssaan sohvalle kun keittiöön ei mahdu istumaan oli vienyt sipsitkin sinne olkkariin. Marko ymmärtäväisenä: Tää on just niin tätä, tämmönen vituttaa. Vili sitten siihen että näytetäänkö porukalle miten saadaan bileet pystyyn, Julia ja Marko komppas et näytetään. Luolamies Vili marssi keittiöön huutaen ja porukka katsoo wtf-ilmeellä. Tämän jälkeen? Olohuoneessa Julia puhui itsekseen: Nyt vähän draamaa tai jotain sinnepäin. Sen jälkeen meni oli Paulalle: "Bend over, tuu tänne sanomaan, et uskalla". Paula katsoi närkästyneenä mistä nyt tuulee ilmeellä. Julia jatkaa Markon säestämänä. Sitten myöhemmin sohvalla Julia päättää hyökätä bestiksensä Markon kimppuun haukkumalla tätä irstailevaksi Paulaa läpsiväksi parisuhteen tuhoajaksi. Jos tuo oli peliliike niin miksi kännissä? Yrittikö laskea Paulan ja Markon suosiota ja parantaa voittomahdollisuuksia. Äänestikö Julia Markoa kun heitti riidan yhteydessä: "Katotaan sunnuntaina" Antaakohan Marko Julialle pisteitä seuraavan tilaisuuden tullen? Joku sanoi että nyt on otollinen sauma että riitaa tulee mutta en uskonut riitapukareiksi tätä kaksikkoa, varsinainen twisti.
Se on sitä seksuaalista jännitettä näiden kahden välillä. Siis Markon ja Julian.
Joel on kyllä paras! Ne joilla on hänestä jotain pahaa sanottavaa saavat lähteä lenkille :D
Vierailija kirjoitti:
Miten jos oma miehenne ts kihlattu on talossa ja käyttäytyy noin niinku Marko niin se ois ok. Saa läpsiä ja kaulailla ja olla lähellä.
Itse en moista katsoisi. En oo taas niin vapaamielinen että itse myös pelaisin samoilla säännöillä.
En katselisi tuollaista touhua omalta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko pitää Artun juttu paikkansa?
Mikä juttu?
Että sen kaksoisveli oli uimaviikolla talossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Joel sanoi Artulle aamupäivällä, että en olisi susta uskonut. Oli ihan tosissaan. Johtuiko siitä, että Arttu ylisti pitkään, moneen otteeseen ja kovaäänisesti Viliä, jota Joppe ei voi sietää?
Luultavasti sitä, että Arttu on pysynyt tupakkalakossaan.
Ei luoja tämä Vili on kyllä tyhmä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut salaa mielissään, kun Julia raivosi suosikkipoika Markolle...
Harmittaa kun Julia ei aiemmin ole alkanut hiostaa Markoa siitä, miten tämä käyttäytyy talossa eli lähestulkoon pettää kihlattuaan. Olis ollut kiva nähdä Marko kärvistelemässä epäilystensä vallassa. Julia olis voinut heittää bensaa liekkeihin sanomalla Markolle "Etkö sä tajua miltä tuollainen näyttää talon ulkopuolella."
Pettää kihlattuaan? No ei todellakaan! Oliko hän yöllä Paulan kanssa sängyssä? Ei ollut, vaan Arttu ja Vili.
Julia meni nukkuvia häiritsemään ja hyppäsi Joelin päälle. Letukka.
Niin kuin Markokin. Menehän nyt itseesi ja mieti, mistä tuollainen viha nuoria ja kauniita naisia kohtaan johtuu.
Sitäpaitsi kaikki ottivat tilanteen huumorilla.
Vierailija kirjoitti:
Artulla on näyttäisi olevan poikkeuksellisen kova läheisyyden tarve. Yöllä ei ole yrittänyt pökkiä Paulaa vaan on pitänyt tiukasti halauksessa. Voiko kaksoisuus aiheuttaa tämmöistä? Siis että jos on tottunut olemaan aina toisen lähellä, niin yksin olo tuntuu tavallista hankalammalta.
Kaksosuus tai ei, mutta onhan tuo sairasta. Pökkiikö se sitä kaksoisveljeäänkin tuhkaluukkuun öisin?
Kristiina on nyt kovasti äänessä kun on tajunnut että hänellä on PALJON ”faneja”. Lähetin pitää ihan tarkastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juliaa ei siivous paljon nappaile. Aamun syönyt vaan. Yön jankkas ja pilas fiiliksen. Itsekeskeinen hemmoteltu bimbo. Luiskaan.
Siis mitä! Onko Julia eilen sanonut vastaan ja pilannut sipsiä syövien syömisfiiliksen? Sellainen pieni riitely ei kuulu tähän ohjelmaan laisinkaan! Kontentti seis ja kaikki nukkumaan.
Nukkumista tämä ohjelma kaipaa.
Julia ei pilannut kenenkään fiilistä, korkeintaan Markon kun sanoi oman mielipiteensä. Mikä tekee Juliasta itsekeskeisen? Mitä on nyt tehnyt sellaista, ihan mielenkiinnolla kysyn? Julia ei oo ollut törkeä eikä jatkannut, keskustelu Markon kanssa meni ympyrää eikä päätä ja häntää näkynyt koska eivät ymmärtäneet tai siis.. Marko ei ymmärtänyt Julian pointtia. Keskustelussa mukana yöllä olivat myös Vili(ja Paula) jotka olivat Julian kanssa samaa mieltä Markon tekosista varattuina. Ei ois ok mullekkaan jos mun mies läpsis perseelle ja osottais mielenkiintoo jatkuvasti toista kohtaan talossa jos naisena katselisin ulkopuolella. Rajat on mitkä on mut myös mulle ei ois Ok, ei kuitenkaan mukavalta tunnu ja luulis ajattelevan naistansa tuo Marko. Marko ei vaan tajunnut mitä on tehnyt väärää tai mitä ei
Voisi saada ”anteeksi”. Eikö Markoa haittaisi jos hänen naisensa olis talossa ja käyttäytyis tietyn miehen kans tuollein aina? Varmasti tosi hyvä tunne tulis.👍🏼Ja kivaa katseltavaa. Julia selitti Markolle et hän ei voi tietää mikä on Markon naiselle Ok kun ei tunne tätä tai tiedä mut sanoi et mitä itse aatellu et ei varattuna itse hyväksyisi tollasta. Marko tehköön mitä vaan mut ite ei noin tekis tai hyväksyis suhteessa esimerkkinä miten Marko toimii ja mitä Marko tekee. Ei se kerro myöskään luottamuksesta vaan aivan sama kenen kanssa Julia olisi ei kattelis moista, ja Vili ja Paula sanoi eivät hekään.
Et taida nyt säkään käsittää yhtään mikä tossa Julian ja Markon riidassa oli vaan kaikinpuolin väärin jos et näe Juliassa mitään syytä. Todella itsekeskeinen ja lapsellinen käytökseltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julia: Mun parisuhteessa ei ole tosiaankaan ok läpsiä toisia p*rseelle.
Kaksi tuntia myöhemmin
Julia (hypäten nukkuvan Joelin päälle): n**sitaanko?
Tämä teinipissis on jäänyt 15 vuotiaan tasolle henkisesti. Mistää se ei tiedä mitään, toistelee vain toisten sanomia ja on ärsyttävä virne näämallaan🤦♂️
No ei sua se toinen teinipissis ärsytä?
Vierailija kirjoitti:
Kristiina on nyt kovasti äänessä kun on tajunnut että hänellä on PALJON ”faneja”. Lähetin pitää ihan tarkastaa.
Vili tuo ihan kivoja keskusteluja/mielipiteitä esille, niihin on helppo liittyä mukaan juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Krissefanit tällä palstalla ovat todella karmivia. Pelottaa Krissen puolesta, kun tulee talosta ulos. Saa kivat stalkkerit ja seksuaalirikolliset peräänsä. Noh, sitä saa mitä tilaa?
Eli olet yksi noista stalkkereista ja seksuaalirikollisista, jotka ovat kiinnostuneita 21-vuotiaasta Kristiinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Artulla on näyttäisi olevan poikkeuksellisen kova läheisyyden tarve. Yöllä ei ole yrittänyt pökkiä Paulaa vaan on pitänyt tiukasti halauksessa. Voiko kaksoisuus aiheuttaa tämmöistä? Siis että jos on tottunut olemaan aina toisen lähellä, niin yksin olo tuntuu tavallista hankalammalta.
Kaksosuus tai ei, mutta onhan tuo sairasta. Pökkiikö se sitä kaksoisveljeäänkin tuhkaluukkuun öisin?
Pölkkivät vain sun sairaissa kuvitelmissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut salaa mielissään, kun Julia raivosi suosikkipoika Markolle...
Harmittaa kun Julia ei aiemmin ole alkanut hiostaa Markoa siitä, miten tämä käyttäytyy talossa eli lähestulkoon pettää kihlattuaan. Olis ollut kiva nähdä Marko kärvistelemässä epäilystensä vallassa. Julia olis voinut heittää bensaa liekkeihin sanomalla Markolle "Etkö sä tajua miltä tuollainen näyttää talon ulkopuolella."
Ei todellakaan ole mitään kihlatun pettämistä, edes lähestulkoon. Marko selvästi sanoi yöllä että olivat kihlattunsa kanssa sopineet rajat bb taloon ja Marko sanoi että ei ole tehnyt mitään sellaista mikä olisi rajat rikkonut.
Julia teki tolla jankutuksella itsestäännvain tyhmän, sitä toki oli jo valmiiksi mutta nyt se viimeistään tuli selväksi kaikille.Juuri näin. Julia halusi muistuttaa joitakin harhaluuloissa eläviä äänestäjiä siitä, että on itse asiassa sivistymätön, blondattu, tyhmis, ja vielä kirsikkana kakun päälle täysiverinen mustasukkainen pissis.
Tämä on osuva kuvaus Juliasta, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juliaa ei siivous paljon nappaile. Aamun syönyt vaan. Yön jankkas ja pilas fiiliksen. Itsekeskeinen hemmoteltu bimbo. Luiskaan.
Siis mitä! Onko Julia eilen sanonut vastaan ja pilannut sipsiä syövien syömisfiiliksen? Sellainen pieni riitely ei kuulu tähän ohjelmaan laisinkaan! Kontentti seis ja kaikki nukkumaan.
Nukkumista tämä ohjelma kaipaa.
Julia ei pilannut kenenkään fiilistä, korkeintaan Markon kun sanoi oman mielipiteensä. Mikä tekee Juliasta itsekeskeisen? Mitä on nyt tehnyt sellaista, ihan mielenkiinnolla kysyn? Julia ei oo ollut törkeä eikä jatkannut, keskustelu Markon kanssa meni ympyrää eikä päätä ja häntää näkynyt koska eivät ymmärtäneet tai siis.. Marko ei ymmärtänyt Julian pointtia. Keskustelussa mukana yöllä olivat myös Vili(ja Paula) jotka olivat Julian kanssa samaa mieltä Markon tekosista varattuina. Ei ois ok mullekkaan jos mun mies läpsis perseelle ja osottais mielenkiintoo jatkuvasti toista kohtaan talossa jos naisena katselisin ulkopuolella. Rajat on mitkä on mut myös mulle ei ois Ok, ei kuitenkaan mukavalta tunnu ja luulis ajattelevan naistansa tuo Marko. Marko ei vaan tajunnut mitä on tehnyt väärää tai mitä ei
Voisi saada ”anteeksi”. Eikö Markoa haittaisi jos hänen naisensa olis talossa ja käyttäytyis tietyn miehen kans tuollein aina? Varmasti tosi hyvä tunne tulis.👍🏼Ja kivaa katseltavaa. Julia selitti Markolle et hän ei voi tietää mikä on Markon naiselle Ok kun ei tunne tätä tai tiedä mut sanoi et mitä itse aatellu et ei varattuna itse hyväksyisi tollasta. Marko tehköön mitä vaan mut ite ei noin tekis tai hyväksyis suhteessa esimerkkinä miten Marko toimii ja mitä Marko tekee. Ei se kerro myöskään luottamuksesta vaan aivan sama kenen kanssa Julia olisi ei kattelis moista, ja Vili ja Paula sanoi eivät hekään.Et taida nyt säkään käsittää yhtään mikä tossa Julian ja Markon riidassa oli vaan kaikinpuolin väärin jos et näe Juliassa mitään syytä. Todella itsekeskeinen ja lapsellinen käytökseltään.
Mikä ihmeen riita? Missä kohtaa?
No tässä on taas se, että jos Julian mies alkaa läpsimään muita naisia, tämä on aivan kiellettyä ja käy myös Julialle pahaksi, kun "ahdistelee" muita. Jos taas Julia läpsii, se on leikkimielistä ja kivaa. Ja näin tämä koetaan.