Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Minua ärsytti jotenkin se Joppen tuijotus silmät kiiluen kun Marko ja Julia kinasteli. Oikein muna huurussa siinä katsoi. Sitten lopussa vaan jupisi ja puhkui kun ei itse uskaltanut sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Voiko pitää Artun juttu paikkansa?
Mikä juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu sanoi eilen et kyllä on ellasta oikeasti kiinnostunut. Myös bondas Vilin kans yöllä.
Jep, on sillä oikeasti tunteita Ellaa kohtaan. Hienoa että sai asian ääneen myönnettyä. Haluaisin tsempata pariskuntaa yrittämään yhdessä, vaikka töitä siinä saa tosissaan tehdä. Jos joku pystyy pitämään Artun kurissa ja tyytyväisenä niin Ella.
Juominen näyttäisi olevan Artulla lähdössä käsistä, mikä aiheuttaa selvästi ongelmia parisuhteissa. Varoitusmerkeistä täyttyy parisuhdeongelmien lisäksi ainakin alkoholin pakonomainen ajattelu, kulutetut annosmäärät, juodessa sammuminen, muistin menettäminen, aamuryypyn tarve ja monen päivän morkkis kännisekoilun jälkeen. Toivottavasti hoksaa vähentää ennen kuin menee oikeasti hankalaksi.
Samaa miettinyt Artun alkoholinkäytöstä. Viime yönä hirnuikin Paulalle sohvalla, että BB-talo on ollut hänelle parantola, päässyt irti alkoholismistaan. Ei kyllä näytä siltä...
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri tuon Julia/Marko episodin. Jankkaava ja läyhäävä Julia alkoi ärsyttämään. Hyi yök.
Humalaisten tyhjänpäiväiväistä jankkaamistahan tuo vaan oli. Ei sen kummempaa. Hauskat bileethän niillä oli.
Tohon Artun kertomukseen liittyen niin Kristiinoita on myös kaks, samanlaiset tatuoinnit, ääni, murre ja muut kivat piirteet, kirjoittelee tällä palstalla ISOILLA kirjaimilla :)
Miksi Joel sanoi Artulle aamupäivällä, että en olisi susta uskonut. Oli ihan tosissaan. Johtuiko siitä, että Arttu ylisti pitkään, moneen otteeseen ja kovaäänisesti Viliä, jota Joppe ei voi sietää?
Mitä helkuttia toi idiootti juntti kusettaa, vois tuotanto jo pyytää keskustelemaan tollasesta pashan jauhamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut salaa mielissään, kun Julia raivosi suosikkipoika Markolle...
Harmittaa kun Julia ei aiemmin ole alkanut hiostaa Markoa siitä, miten tämä käyttäytyy talossa eli lähestulkoon pettää kihlattuaan. Olis ollut kiva nähdä Marko kärvistelemässä epäilystensä vallassa. Julia olis voinut heittää bensaa liekkeihin sanomalla Markolle "Etkö sä tajua miltä tuollainen näyttää talon ulkopuolella."
Pettää kihlattuaan? No ei todellakaan! Oliko hän yöllä Paulan kanssa sängyssä? Ei ollut, vaan Arttu ja Vili.
Julia meni nukkuvia häiritsemään ja hyppäsi Joelin päälle. Letukka.
Onko Paula se transihminen vai kuka se on?
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä on itse kertonut että kaksoisveli ei ole identtinen👋
Krissefanit tällä palstalla ovat todella karmivia. Pelottaa Krissen puolesta, kun tulee talosta ulos. Saa kivat stalkkerit ja seksuaalirikolliset peräänsä. Noh, sitä saa mitä tilaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut salaa mielissään, kun Julia raivosi suosikkipoika Markolle...
Harmittaa kun Julia ei aiemmin ole alkanut hiostaa Markoa siitä, miten tämä käyttäytyy talossa eli lähestulkoon pettää kihlattuaan. Olis ollut kiva nähdä Marko kärvistelemässä epäilystensä vallassa. Julia olis voinut heittää bensaa liekkeihin sanomalla Markolle "Etkö sä tajua miltä tuollainen näyttää talon ulkopuolella."
Pettää kihlattuaan? No ei todellakaan! Oliko hän yöllä Paulan kanssa sängyssä? Ei ollut, vaan Arttu ja Vili.
Julia meni nukkuvia häiritsemään ja hyppäsi Joelin päälle. Letukka.
Varmaan panettaa kuten tervettä naista pitääkin.
Ilman Arttua tuolla talossa menis koko ekosysteemi ihan reisille. Ne tarttee jonkun tollaisen puolipölhön, räväkän miehen vatkaamaan soppaa, vähän niin kuin Kristian viime vuonna. Jos Arttu lähtis talosta, koko soppa hyytyis hiljaiseksi muminalaumaksi. Vili tulis silloin rasittavan korostuneesti esiin ja kaikki alkaisi vihaamaan sitä. Vilin nykyisetkin typerät äkkiväärät kysymykset on tietoista pelaamista eikä luonnollisesti tilanteista syntyviä oivalluksia. Erittäin raskas jätkä seurata jo 24/7:sta, saati sitten tuolla paikan päällä noilla muilla asukkailla. Jos olisin talossa, multa palais hermot tollaseen tyyppiin totaalisesti. Vili on kuin kivenmuru saappaassa pitkällä marssilla, jossain kohtaa se tekee marssimisen mahdottomaksi. Hiertää verille...
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsytti jotenkin se Joppen tuijotus silmät kiiluen kun Marko ja Julia kinasteli. Oikein muna huurussa siinä katsoi. Sitten lopussa vaan jupisi ja puhkui kun ei itse uskaltanut sanoa mitään.
Olisin ite tehny ihan saman, eli antanut tilanteen kehittyä. Eihän tuolla kukaan muu oo riidelly kun Timo ja Vili. Oli ainakin mun mielestä yön parasta viihdettä toi riita ja sivustaseuraajien keskustelut.
Aika moni menee nyt uintiviikon toiseen päivään, tää on kyl tosi ”hauskaa”... kuinka moni kävi jo, laittaisko joku jakson numeron tänne, kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Miten jos oma miehenne ts kihlattu on talossa ja käyttäytyy noin niinku Marko niin se ois ok. Saa läpsiä ja kaulailla ja olla lähellä.
Itse en moista katsoisi. En oo taas niin vapaamielinen että itse myös pelaisin samoilla säännöillä.
Jos ei oo sairaalloisen mustasukkainen ja omistushaluinen, ni kyllä ton Markon käytöksen hyväksyy. Mulle olis ainakin ihan fine toi sen käytös jos olis mun mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Toi Joppe on kyllä hirveän läski henkisestikin, sehän vetää tässä myday videollakin joka kohtauksessa sipsiä. Onko se syntynyt sipsipussi kädessä?
Ihan hervottoman hauska video:)) Upeesti tekevät pilaa itsestään, Joppe ihan best sipseineen😄
Vierailija kirjoitti:
Paula eilen muille:
-en ole katsonut koskaan BB
-olen tykännyt Vilistä alusta asti, ihana ihminen
-en tullut 30 000 takia
-en hyväksy juonitteluja
-äänestäjänä toivoisin voittavan ilkeän ja ärsyttävimmän henkilön
Paula ja Arttu jutustelu:
-me ollaan parhaita eikä muut tajua, Aamulypsy juontajatkin kehui VAIN meitä
-kukaan muu ei tajua et ME ollaan varmasti finaalissa
Tossa on nyt aika paljon taas virheitä... räikein niistä on se et sanoi OP:lle et aamulypysyssä kehuttiin heitä ja kuinka hienoa se oli. Ei oo jutellut Artun kanssa tollasta eikä Arttua kehuttu aamulypsyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä on itse kertonut että kaksoisveli ei ole identtinen👋
Ja paljasti Krisselle puhuneensa tuosta yöpartiossa Joelille ja Julialle, ja että haluaisi saada koko talon uskomaan tuohon. Kysyi, saisiko jollain meikillä peitettyä tatuointinsa, että voisi esittää Anttia.