Big Brother Suomi 2020 OFFICIAL
24/7 Tänne keskustelua syksyllä alkavasta Big Brother Suomi -ohjelmasta.
Kommentit (104451)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna kehui kaikkia talossa. Ja sanoi että siellä oli kaikilla kivaa. Kehui Siniä. Kehui myös itseään ja paljon.
Oliko Minna kelloseppä tai jotain kun kertoi mökkiläisille??
Kyllä! Kelloseppä/koruvalmistaja, tehnyt esim. omat korviksensa. Tosin mietin että kertoiko tätä(kään) talossa ollessaan? Mistä nää faktat nyt tulee :D
Kertoi kertoi, viimeksi eilen iltalähetyksen aikaan Kati kysyi Minnan korviksista "onko noikin sun tekemät?". Sasaa puolestaan kiinnosti Minnan sormus ja Minna selosti vähän sen tekotavasta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Minnan tapainen ihminen edes lähtee Big Brotheriin?!?
Omasta suntion työstään mainitsi ensimmäisenä hautajaiset ja vainajat ikään kuin muita tehtäviä ei olisikaan. Papit työstään puhuessaan harvemmin ottavat esiin ensimmäisenä hautajaiset.
Entä kuinka merkittävää roolia suntio edes näyttelee hautajaisissa.
Ööh, etkö koskaan ole ollut hautajaisissa? Suntio on siellä kovasti mukana valmistelemassa ja sitten ohjaamassa omaisia esim. arkun kuljetuksessa ja hautaanlaskussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope ja Kristiina sanoivat kahdestaan meikkejä pestessä wtteivät pidä Minnasta konservatismin takia. Sitten ihan alussa eivät muutkaan oikein hyvää sanoneet hänestä kun menivät tupakalle. Saa nähdä miten käytös jatkuu.
Minna wanoi että siellä talossa kaikki on niin ihania ja se sini on voimakas persoona mutta ihana. Minusta vaikuttaa että valehteli wikä halua myöntää edes kiusaamista.
siis että mua ärsytti Minnan puheet talosta, "kaikki oli niin ihania, sini oli niin ihana, jne", ajattelin miten se voi olla noin tyhmä. Eikö se tajunnu mitään? mutta sitten mietin miten itse menisin vastaavassa tilanteessa uuteen porukkaan. ehkä minna ei vaan heti halua haukkua entisiä asuinkumppaneitaan. jos olisi heti kertonut tulleensa kiusatuksi ja haukkunut asukkaat, mikä olisi ollut vastaanotto mökillä?
Mutta eihän mökkiläiset kuule, mitä talon väki suorassa lähetyksessä puhuu. Ja sama toisinpäin.
Itsekin kyllä vähän ihmettelin ylenpalttisia kehuja, mitä en odottanut rehelliseltä(?) Minnalta. Vähempikin suitsutus olisi riittänyt. Siideri oli vapauttanut kielenkannat, fiilis oli high ja kaikki oli kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Minna valehteli talon asioista nii hirveenä. Tottakai ymmärrän että ei halua kaikkea kertoa esim. kiusaamisjutuista.
Mutta kaikki nuo ruoan jaot yms.
Ei valehdellut vaan kertoi sen minkä itse näki ja koki. Minnahan ei ollut päättämässä miten ruoat jaettiin. Purki vaan niitä laatikoista, mutta jako tapahtui toisten toimesta. Ja tuokin ettei puhunut kiusaamisesta tai kertonut mitään negaa muista asukkaista niin ehkä hän on vaan sellainen. Ei tuomitse ja puhu pahaa selän takana. Halusi kai antaa hyvän kuvan vanhoista asuintovereista, että mökkiläiset saa aikanaan tehdä omat mielipiteensä niistä.
Vierailija kirjoitti:
Marko taitaako olla talon oikea alfa, eikä Arttu niinku aluksi kaikki oletti.
Arttu on vässykkä
Marko on kokoajan ollut alfa, ottaa hommat haltuun ja johtajan roolin sillon ku sitä tarvitaan. Että
Törkeän kauan annetaan nukkua asukkaiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. klo 00:15 talolaiset olivat pihalla, ja Arttu ja Sini saivat loistoidean röyhtäillä kilpaa.
Artulla loppuivat röyhtäykset kesken, ja Sini paljastikin, että pystyy röyhtäisemään käskystä – loputtomiin. Röyhtäili useita kymmeniä sekuntteja putkeen, saaden Sasan lähes oksentamaan.
Huomatessaan Sasan pahoinvoinnin, Sini senkun löi lisää vettä myllyyn ja meni kyykkyyn Sasan eteen ja jatkoi röyhtäilyään. Sasan yökkäilystä huolimatta Sini lopetti vasta KUN KUSI HOUSUUNSA. Sini vaihtoi äkkiä kyykystä istuma-asentoon ja nauraa rääkäisi "MÄ KUSIN HOUSUUN! MÄ OIKEASTI KUSIN HOUSUUN!"
Muut asukkaat yrittivät varmistella "et kai oikeesti...", johon Sini vain jatkoi "NO JOO JOO!"
Myöhemmin makkarissa Ella kommentoi Sinille: "Mä en kestä et sä oikeesti jäit tutkailemaan sitä länttiä ja hinkkaamaan sitä" tjsp.
Vielä iltapesullakin puitiin tätä Sinin talenttia, ja käytiin mm. oheinen sananvaihto:
Ella: "Nainen on kauneimmillaan–"
Sini: "...kun se röyhtäilee ja kusee housuun samal."N. 00:40 Sini vaihtoi makkarissa alushousunsa (täysin näkysällä) – JA HEITTI KUSIALKKARINSA ARTUN NISKAAN.
00:45 Sini pyydettiin päiväkirjahuoneeseen... :D Oli siellä melkein yhteen asti, tuli itkien pois, ja pääsikin oitis Artun kainaloon.
Striimistä näkee vielä näitä jälkimaininkeja, kelaa vain 6h taaksepäin.
Onko hän jotenkin rajaton? Alkaa olla sillä hilkulla toi käytös, että pitäiskö poistaa talosta.
Sini kusee housuun:
EI OKSENNUSHERKILLE!!! (Esim. misofoniasta kärsiville, sisältää niitä röyhtäilyjä.)
Ainut joka ennen tuota virtsankarkailua tilanteessa nauraa on Sini itse, muut on enemmän tai vähemmän kiusaantuneita Sinin käytöksestä.
tuskin nyt keskellä yötä asiasta kerrottaisiin ja päästettäisiin pois pk huoneesta
Vierailija kirjoitti:
sinin toimstolla on aikamoinen urakka tehtailla ilmoituksia
Rikosilmoituksia? Helppo arvaus on, että Sini voi olla BB:n jälkeen vähän pitemmällä lomalla Eeviksen tapaan... Silloin ei aikapula taida olla ongelma.
Aaaarghh.. Maksanko mä tuosta kuorsaamisesta???!!!
Vierailija kirjoitti:
twitteris väitetään suvin mies oli pyytänyt sinin poistoa yritykseen kohdistuvan häirinnän takia... jos kuuli sen tiesi liitto mennyt, ihan sama jos arttun kanssa touhuisi?
Ei kuitenkaan ole yleisön vika, jos touhu asukkaalla lähtee lapasesta. Mutta en osaa sanoa, aika pitkällä mennään eli hän kyllä BB asukkaaksi sopii mutta paljasti liikaa työasioista ja yksityisasioista, verrattuna siihen, että monesta muusta ei juuri mitään tietoa vielä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roope ja Kristiina sanoivat kahdestaan meikkejä pestessä wtteivät pidä Minnasta konservatismin takia. Sitten ihan alussa eivät muutkaan oikein hyvää sanoneet hänestä kun menivät tupakalle. Saa nähdä miten käytös jatkuu.
Minna wanoi että siellä talossa kaikki on niin ihania ja se sini on voimakas persoona mutta ihana. Minusta vaikuttaa että valehteli wikä halua myöntää edes kiusaamista.
siis että mua ärsytti Minnan puheet talosta, "kaikki oli niin ihania, sini oli niin ihana, jne", ajattelin miten se voi olla noin tyhmä. Eikö se tajunnu mitään? mutta sitten mietin miten itse menisin vastaavassa tilanteessa uuteen porukkaan. ehkä minna ei vaan heti halua haukkua entisiä asuinkumppaneitaan. jos olisi heti kertonut tulleensa kiusatuksi ja haukkunut asukkaat, mikä olisi ollut vastaanotto mökillä?
Mutta eihän mökkiläiset kuule, mitä talon väki suorassa lähetyksessä puhuu. Ja sama toisinpäin.
Itsekin kyllä vähän ihmettelin ylenpalttisia kehuja, mitä en odottanut rehelliseltä(?) Minnalta. Vähempikin suitsutus olisi riittänyt. Siideri oli vapauttanut kielenkannat, fiilis oli high ja kaikki oli kivaa.
>siideri
Minnahan siis joi yhden lasin (alkoholitonta?) kuoharia ja energiajuoman. :D
Vierailija kirjoitti:
Täälä kun jotkut ihmettelee, että haukkuiko muut muka Minnaa mökin puolella.. Niin kyllä. Kessu tais olla ainut, joka ei varsinaisesti haukkunut, vaan sanoi että annetaan mahdollisuus.
Marko, Niko, OP, Roope, Kristiina ja Paula kaikki sanoi jotain tyyliin ”siviilissä kiertäisin kaukaa”, ”vähän outo/erilainen”, ”konservatiivinen”, ”lähetettiin enkeli pois ja saatiin Saatana tilalle”, ”sata kertaa mieluummin Tiia ku toi” jne jne, aina heti kun Minna oli sisällä tai pk-huoneessa tai välillä jopa vaan vähän kauempana esim pihalla..
Kessu ainut joka suhtautui ihan ok (toki myös Roope ja Kristiina yritti suhtautua positiivisemmin). Kessu jopa heitti kivet Minnalle ja sanoi että Minna olisi samanlainen kuin itse on (eli uskonto tärkeää).
Kessu sanoi että Minna olisi samanlainen kuin hän itse, mutta ei kuitenkaan. Vihjaisi myös, ettei luota Minnaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt, jännittävä käänne tapahtui juuri kun Timo nousi ylös ja lähti vessaan (maybe??)
Vierailija kirjoitti:
twitteris väitetään suvin mies oli pyytänyt sinin poistoa yritykseen kohdistuvan häirinnän takia... jos kuuli sen tiesi liitto mennyt, ihan sama jos arttun kanssa touhuisi?
Kai Sini on kuitenkin ihan täysivaltainen ihminen eikä miehensä holhouksessa? Vaikka tietysti tässä kohdin tulee mieleen se Sinin sanominen, että siippa laittaa aamulääkkeetkin hänelle valmiiksi pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Maksat myös siitä. Ja
Mutta kyllä varmasti on tulossa lisää näitäkin tehtäviä, jossa joku on koko ajan hereillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3.5 Kunniallisuus
Asianajajan on täytettävä hänelle uskotut tehtävät rehellisesti ja esiinnyttävä asiallisesti ja moitteettomasti. Asianajajan on asianajotoiminnassaan ja muutenkin vältettävä kaikkea, mikä saattaa alentaa asianajajakunnan arvoa tai vähentää luottamusta asianajajakuntaan.Kopsu asianajajien liiton sivuilta.
"Kunniallisuus" - tuommoiset arvot ovat mennyttä maailmaa, nykyään kaikki ihmiskukat saavat kukkia, myös ne pahanhajuiset ja myrkylliset, kaikki muu on syrjintää, ra sismia ja vihapuhetta.
Saattaa ollakin, mutta valitettavasti nuo tapaohjeiden perusarvot vaikuttavat kaiken asianajajan toiminnan taustalla ja valvontalautakunnassa on lukuisia ratkaisuja kunniallisuuden vastaisesta menettelystä sekä työssä että vapaa-ajalla, eli ihan tosiasiallisesta vaatimuksesta on kyse ja siihen ei esim. tuollaisen Sinin perseilyt sovi mitenkään päin.
Mökkiläiset olivat uteliaita uuden asukkaan suhteen, mutta Minna ei ymmärtänyt lopettaa puhumista vaan piti kolmen tunnin puheen ja pyysi asukkaita kysymään kysymyksiä. Myös ulkoinen habitus taisi pelästyttää osan mökkiläisistä. Miettivät varmaan, että miten Maija Poppanen sopeutuu heidän pierum tuoksuisiin iltoihinsa. Niko oli aika järkyttyneen näköinen ja Paula otti Roopea kädestä kiinni.
Musta mökkiläisiä ei heti pidä tuomita, ihan oikeasti tuo tilanne on niin absurdi ja jännittynyt että ensireaktiot voi olla mitä tahansa. Ja tietysti mökkiläiset miettii että joku syyhän siihen on et miksi Minna on häädetty.
Se keskustelukyvyttömyys koitui Tiian kohtaloksi. Jutuista ei saanut tolkkua, kun hän huusi sekaan sumusireeninä jotain mikä ei johdattanut keskustelua mihinkään. Eli tyhjä äänekäs puhe ilman sisältöä.